2014-02-28, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
kom på flera combos med verratti som CAM nu. Du kan ju sätta in De Rossi som CDM eller vilken italienskfödd spelare som spelar i Serie A som helst som du vill ha i CAM position och bara byta med verratti ingame.

tack ska testa mig fram!

någon som har testat IF veratti, är han något att ha?
Citera
2014-02-28, 23:59
Medlem
Nu kör jag (med relativt stram budget) detta lag:
http://www.futhead.com/14/squads/7500021/

Har kroos på bänken, tycker att Draxler presterat bra mycket bättre för mig. Skulle dock vilja byta ut yttrarna på sikt och Huntelaar måste också bort på sikt då jag gärna har en snabbare st.

Försökte få in det med Lucas som HM och Hulk på topp ovanför honom men det blir inget bra med kemin. Tips på hur man kan få ihop det? Någon annan ändring jag bör göra? (max 10k/spelare)
Citera
2014-03-01, 00:09
Medlem
TheBluesBrothers avatar
Jag har haft jäkla mycket problem med transfer det senaste dygnet, och efter att ha skummat igenom tråden är jag inte ensam.

För det första tror jag Teves försvann från min transfer list (är inte helt säker för han kan ha blivit såld, men om jag kommer ihåg mina coins rätt så försvann han bara). Så det har gnagt i mig under dagen, men nu är jag banne mig helt säker på att han försvann för nu är jag helt hundra på att två andra spelare som låg på transfer list (listed items) bara försvunnit.

Riktigt tråkigt!
Citera
2014-03-01, 00:25
Medlem
Jessicaffss avatar
Vilken röd tråd är bäst för silverlag? Holland? brasilien? BPL? Tyskland? eller nåt annat?

Edit: Kamerun verkar ha grymt silverlag
Senast redigerad av Jessicaffs 2014-03-01 kl. 00:37.
Citera
2014-03-01, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
Vilken röd tråd är bäst för silverlag? Holland? brasilien? BPL? Tyskland? eller nåt annat?
Bundesliga är jävligt stabilt, likaså belgiska ligan.
Citera
2014-03-01, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBluesBrother
Jag har haft jäkla mycket problem med transfer det senaste dygnet, och efter att ha skummat igenom tråden är jag inte ensam.

För det första tror jag Teves försvann från min transfer list (är inte helt säker för han kan ha blivit såld, men om jag kommer ihåg mina coins rätt så försvann han bara). Så det har gnagt i mig under dagen, men nu är jag banne mig helt säker på att han försvann för nu är jag helt hundra på att två andra spelare som låg på transfer list (listed items) bara försvunnit.

Riktigt tråkigt!

Verkar ha hänt samma sak för mig nu. Jag relistade min Zlatan från mobilappen men nu verkar han ha försvunnit helt
Citera
2014-03-01, 00:51
Medlem
dannyWs avatar
Någon som har lirat Allsvenskt i år och kan säga något om det? Fördelar kontra nackdelar? Tips på någon spelare?
Citera
2014-03-01, 01:30
Medlem
fingercuffss avatar
http://www.futhead.com/14/squads/7450869/

Rätt skönt lag faktiskt, synd att Sirigu är så jävla usel bara.
Citera
2014-03-01, 01:36
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fingercuffs
http://www.futhead.com/14/squads/7450869/

Rätt skönt lag faktiskt, synd att Sirigu är så jävla usel bara.

hur är alex vad det gäller farten?

Finns många brasse målvakter där ute.

Så jävla synd att man inte kan ändra position på kantförsvarare och mittbackar... borde ju verkligen gå mtp irl.
Citera
2014-03-01, 01:43
Medlem
Tvrtkos avatar
Hur svår är division 1? Har alltid trott att varje div kommer bli svårare men har vunnit vartenda division. Är i division 3 just nu och kommer snart komma in i div 2.
Citera
2014-03-01, 01:43
Medlem
antonaugustssons avatar
Skulle re-lista alla mina spelare nyss och då fick jag ett emddelande där det står att jag måste ''refresha'' sida. När jag kommer tillbaka är hälften av mina spelare, närmare 45 st borta. Någon som råkat ut för liknande?

E: Där ser man, nu kom mina 45 spelare tillbaka. Men nu saknar jag 11 andra. Slutar aldrig förvånas över EA. Fortsätter det såhär överväger jag helt seriöst att inte köpa nästa upplaga. Är ju ingenting som funkar känns det som.
Senast redigerad av antonaugustsson 2014-03-01 kl. 02:01.
Citera
2014-03-01, 02:03
Medlem
Linkaans avatar
Var det någon som nämnt tidigare i denna tråden att de tror att Rakitic kommer att få en UP?

Funderar bara på om man ska hålla honom eller sälja honom nu och ändå göra en profit på 25k. Hans SIF har ändå inte tillfört något till mitt lag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in