2014-02-28, 22:58
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztrimma
tack för tipset men hade gärna velat testa balo tillsammans med zlatte på topp :/

edit: bytade ut balo mot ibarbo med får fortfarande inte riktigt ihop det, behöver en CDM.

http://www.futhead.com/14/squads/7496754/

annars får ni jättegärna länka andra lag med zlatte i en 4-1-2-1-2 formation helst tillsammans med någon snabb spelare max runt 1 mille utöver zlatan
http://www.futhead.com/14/squads/7496959/ här kanske skulle funka annars?
Citera
2014-02-28, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
3,5 typ.
Gillar inte att lira både Rolle och Zlatte i samma lag

E: Eller rättare sagt, jag tycker det är svårt att lira både Rolle och Zlatte i samma lag.

Ja! Har i tre omgångar försökt spela dem i samma lag, men jag kan fan inte. Konstigt eftersom det är spelets två bästa spelare..?

Nu har jag sålt CR7 och köpt en massa "billiga" lirare. Förutom Ronaldo, Messi och Bale så känns det som att jag har alla NIF guldspelare av värde i klubben, typ Z, Ribery, Neymar, Aguero, Hazard, Robben, Yaya etc etc. Sjukt skönt att kunna bygga nya lag utan att köpa spelare
Citera
2014-02-28, 23:04
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Tack som fan! Inte för laget du byggde, utan för att du påminde mig om Mariano Nu vet jag hur jag ska göra!

E: Skoja bara, fan.

Casemiro ser faktiskt riktigt grym ut, ska bli kul att testa honom tack själv för att jag hittade honom nu haha.
Citera
2014-02-28, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
Tror det fungerar om du sätter in verratti på CAM och sen byter plats på han och Guarin ingame.

http://www.futhead.com/14/squads/7496978/

typ det ända jag kmr på på rak arm

tack så mycket, det hade kunnat funka
Citera
2014-02-28, 23:09
Bannlyst
Citat:
Casemiro ser faktiskt riktigt grym ut, ska bli kul att testa honom tack själv för att jag hittade honom nu haha.

Ja, enda är väl 2*skills
Citera
2014-02-28, 23:14
Medlem
OddFellas avatar
Tänkte skriva av mig lite.. Har haft SIF Thiago Neves tidigare i mina brasselag men har alltid kasserat honom rätt tidigt eftersom jag inte fått ut något i hans LM/LW position. Visst, hans skott är sjuka men han har ju inte foten inåt o banan vilket ställt till problem. Hörnor och frisparkar var givetvis över snittet men poängmässigt höll han inte standarden. Bestämde mig igår för att köpa in han igen och testa något nytt. Vilken lycka, har aldrig haft en spelare som presterat lika många poäng under så få matcher. 7 spelade, 11 mål och 7 assist. Vilken jävla beast han blev efter att jag ingame bytte kant så han fick vänsterfoten inåt i banan istället. Så om ni inte testat denna gud, gör det.

Lirar han i mitt fitnesslag http://www.futhead.com/14/squads/7497753/ som är för dom lite mindre plånböckerna, men fan va roligt lag om man gillar långskott med kraft i. Även Lucas presterar så sjukt mycket bättre efter man bytt kant på han.
Citera
2014-02-28, 23:16
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztrimma
tack så mycket, det hade kunnat funka

kom på flera combos med verratti som CAM nu. Du kan ju sätta in De Rossi som CDM eller vilken italienskfödd spelare som spelar i Serie A som helst som du vill ha i CAM position och bara byta med verratti ingame.
Senast redigerad av Jessicaffs 2014-02-28 kl. 23:26.
Citera
2014-02-28, 23:17
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ja, enda är väl 2*skills

han är ju en TANK Behövs inga skills där inte, bara feta smalben
Citera
2014-02-28, 23:24
Medlem
Gneegers avatar
Efter att ha lagt typ 500 spänn på att öppna paket, och fått Nani och Diego Alves IF som bäst så tänkte jag köpa coins.
Någon som vet en bra sida, som är billig,pålitlig och det inte tar så lång tid innan man får sina coins ifrån?
Citera
2014-02-28, 23:24
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Tänkte skriva av mig lite.. Har haft SIF Thiago Neves tidigare i mina brasselag men har alltid kasserat honom rätt tidigt eftersom jag inte fått ut något i hans LM/LW position. Visst, hans skott är sjuka men han har ju inte foten inåt o banan vilket ställt till problem. Hörnor och frisparkar var givetvis över snittet men poängmässigt höll han inte standarden. Bestämde mig igår för att köpa in han igen och testa något nytt. Vilken lycka, har aldrig haft en spelare som presterat lika många poäng under så få matcher. 7 spelade, 11 mål och 7 assist. Vilken jävla beast han blev efter att jag ingame bytte kant så han fick vänsterfoten inåt i banan istället. Så om ni inte testat denna gud, gör det.

Lirar han i mitt fitnesslag http://www.futhead.com/14/squads/7497753/ som är för dom lite mindre plånböckerna, men fan va roligt lag om man gillar långskott med kraft i. Även Lucas presterar så sjukt mycket bättre efter man bytt kant på han.

Vänta nu. Han har ju CHE 9 om du har han som RW också? varför byter du ingame då?

För övrigt så gick väl diskussionen igår om att kemin påverkas om du byter platser ingame?

Btw hur är alex? Seg som en snigel?
Senast redigerad av Jessicaffs 2014-02-28 kl. 23:29.
Citera
2014-02-28, 23:36
Medlem
Citat:
Vänta nu. Han har ju CHE 9 om du har han som RW också? varför byter du ingame då?

För övrigt så gick väl diskussionen igår om att kemin påverkas om du byter platser ingame?

Det går att mixtra med FutHead...
Citera
2014-02-28, 23:36
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:

Det har nog buggat för en på vänstersidan kan max få 5 kemi på högersidan..
Inte om man kör swap wings, antar att han gör det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in