2014-02-28, 21:31
Medlem
Någon som IF-tradar med lite billigare kort på PS3?
Skulle vara oerhört tacksam för lite tips
Citera
2014-02-28, 21:31
Medlem
Keihs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
hade ett fullt barca lag med han som cf i den formationen och han var suverän för mig

Härligt att höra, funderar nämligen själv på att använda Neymar som cf.
Citera
2014-02-28, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyFifaPacks
Tror nog det är till det bästa, nu förlorar jag minst 200k på att jag var dum nog att inte lägga upp ett startpris värt spelaren, bla en david silva som nu säkerligen kommer gå för betydligt mindre än runt 100k.

Sånt här som får en att sluta spela, iaf under en längre period.

Japp!

Förlorade Neuer, Koscielny och David silva då dom gick för ca 1k styck pga detta.
Dum som man är och lägger upp de utan något högt startpris.

Då håller man sig borta från FUT nu under en väldigt lång tid framöver, fan vad trött man blir.

Fyfan jävla FITT EA.
Menar du på fullaste allvar att en Neuer gick för ~1k?
Citera
2014-02-28, 21:41
Medlem
pellenicklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER-5
http://www.futhead.com/14/squads/7477941/ Svetten kommer rinna när du spelar med det där laget
Du brukar kolla på BlackieGonth alltså..
Citera
2014-02-28, 21:42
Medlem
Citat:
Japp, min David Silva gick för 1k, samma sak med min Neuer för 1k.

Så, 160k förlorade jag där.
Att jag fick ronaldo i spelarpaket förra veckan skiter jag fullständigt i, hoppas verkligen att personer som jobbar på EA Sports kommer råka illa ut i någon bilolycka eller dylikt, alternativt deras barn.

Det finns ju dom som tror på Gud och allt sådant och det här är väl första gången jag ber till gud på ett seriöst sätt, snälla goda gud, gör så att någon eller några personer råkar rejält illa ut.

Jävla horungar.
det är väl inte deras fel att de såldes för 1k? eller var det maintenance bidding?
Citera
2014-02-28, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
det är väl inte deras fel att de såldes för 1k? eller var det maintenance bidding?

Ja, det gick inte ens att buda på spelarna, provade från alternativt konto.
Så det stannade vid 1k, och sedan några minuter senare var den helt plötsligt avslutad och slutat på 1k, så jo, det är deras fel till 100%.

Det var ju just därför de gick för så billigt, för att servrarna krånglade nyss och en massa spelare kunde inte ens komma åt sin trade pile och sin watch list, och det verkar ha medfört att det inte ens gick att bidda på spelarna.

Nu är man glad att man fått en anledning att låta bli FUT iallafall.
Citera
2014-02-28, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ja, det gick inte ens att buda på spelarna, provade från alternativt konto.
Så det stannade vid 1k, och sedan några minuter senare var den helt plötsligt avslutad och slutat på 1k, så jo, det är deras fel till 100%.

Det var ju just därför de gick för så billigt, för att servrarna krånglade nyss och en massa spelare kunde inte ens komma åt sin trade pile och sin watch list, och det verkar ha medfört att det inte ens gick att bidda på spelarna.

Nu är man glad att man fått en anledning att låta bli FUT iallafall.

Självklart är det kasst av EA att spelet funkar så dåligt som det gör, men varför tar du ens risken att lägga upp för 1k startpris när du vet vad som kan hända?
Citera
2014-02-28, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Självklart är det kasst av EA att spelet funkar så dåligt som det gör, men varför tar du ens risken att lägga upp för 1k startpris när du vet vad som kan hända?

Ingen aning, nu är iaf misstaget gjort och 160k åt helvete.
Citera
2014-02-28, 21:47
Medlem
mr beefcakes avatar
fråga är det nån annan här som har fått sitt ultimate team konto bannat utan anledning ? mitt blev bannat utan förklaring på julafton och efter överklagande så låstes det upp idag.

en annan sak, e det bara jag eller e trade-sökmotorn helt jävla knas ??

plattform pc

ps det enda positiva, är att när jag blev bannad så låg min inform ibra på 1.5 mille nu är den upp i minst 4
Citera
2014-02-28, 21:49
Medlem
pellenicklass avatar
Brasselirarna på FUT 12 var helt galna, Pato, Robinho, Nilmar, Welliton osv. Sen får man inte glömma El Shaarawy med 5 star weak foot och 5 star skills!
Den gamla goda tiden..
Citera
2014-02-28, 21:54
Medlem
kan någon komma med förslag på roliga lag för runt 1-1,8 mil?
Citera
2014-02-28, 21:57
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Instämmer, vägrar både att göra såna mål samt att ställa mig i mål med en spelare när motståndaren har frispark.. Sån skit är inte kul att hålla på med imo

Ställa dig i mål med spelaren är väl inget "fusk"? Sen går det ju faktiskt ganska lätt att försvara sig på avsparksglichen och dessutom väldigt få av dem som går in.

Men hade vart skönt om fler hade fairplay i sig och tex valde att missa straffar som man får oförtjänt. Har själv medvetet missat straffar i början, men nu på sistone har jag tröttnat på fairplay då ingen annan bryr sig heller.

För att jävlas ännu mer så tar jag straffen med målvakten om jag leder hihi ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in