2014-02-28, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
Någon här som har spelat nåt med Honda? Kör Hernanes i mitt Serie A-lag, men är alltid kul att testa något nytt
Honda är bra men Hernanes är bättre. Problemet med Honda är att hans höger verkligen suger men när han drar till med vänster så är det oftast mål. Ganska snabb och känns stark också så du borde testa han.
Citera
2014-02-28, 20:19
Bannlyst
Ni som kan Neymar, var i banan ska han spelas? Funkar han bra som CF i 4-3-3(5)?
Citera
2014-02-28, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
läste inte igenom men se till att ha 2 väldigt olika kits och inte spammklicka på A/X när du klickar "klar"

problemet löst.

Hehe det har jag, men jag tänkte "jaha han har grönvit randigt, lär väl gå bra mot himmelsblå... NOT -.-" Har PSG's klassika ställ som bortställ Rödblått

Citat:
Ursprungligen postat av max02
Det kommer ALDRIG fungera dock. Om man ligger under eller bara känner för att jävlas kan man ändra sitt matchställ till sitt andra som kanske ser likadant ut som motståndarens.

Precis, kom att tänka på det senare!

Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
Är du ett sånt ljushuvud som väljer en ljusblå tröja som första val och en vit eller normal blå som andra tröja?

Du får väl skylla dig själv om du går till match med samma färg på matchställ.

Nej Himmelsblå (MFF) och PSG's klassiksa (Röttmitten och mörkblå på armarna :P)

Men dock så möter jag en hel del såna korkade spelare och det värsta är att dom jävlarna oftast vill välja samma färg som mig! Vanligaste är väl såna som inte verkar ha koll på sina tröjor så dom måste kolla vad dom har i bortaställ (ljusblå) och sen återgå till hemma (liksom varför kollar man något sånt haha, man vet väl vad man har för tröjor?! ^^)

Annars så möter jag såna som kanske har illrödtröja och dom bytar till vit mot min himmelsblå, jag tänker bara "är du efterbliven eller vad? Du har en röd tröja och försöker få mig att gå med på en vit tröja mot min himmelsblå seriöst?" :P

Men som sagt den matchen jag nämnde var mitt eget misstag ^^ Borde vetat bättre där faktiskt haha
Citera
2014-02-28, 20:26
Medlem
Kan något göra ett legend lag till PS3 till mig billiga gamla legender helst bara guld så billiga och gamla som möjliga hittade tex Dida Del Piero osv för 250 coins vill göra ett sånt lag på mitt andra account och testa och köra säsong. Går att hitta många bra men lyckas inte få 100 kemi, Vi säger 10.000 budget lol.
Citera
2014-02-28, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Ni som kan Neymar, var i banan ska han spelas? Funkar han bra som CF i 4-3-3(5)?
hade ett fullt barca lag med han som cf i den formationen och han var suverän för mig
Citera
2014-02-28, 20:39
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Ni som lirat med messi, Vilken position får man ut mest av honom tkr ni ? =)
Citera
2014-02-28, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Som ST i en 4-1-2-1-2 fungerade han grymt bra för mig.
Citera
2014-02-28, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlfaa19
Ni som lirat med messi, Vilken position får man ut mest av honom tkr ni ? =)
om man är en bra passningsspelare är nog 4-3-3(5) bäst.
Citera
2014-02-28, 21:12
Bannlyst
Kan ni komma åt trade pilen?
Ser många på UT sidan på facebook som har problemet, och jag med, står bara ' an unknown error has occured'.
Citera
2014-02-28, 21:18
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyFifaPacks
Ser många på UT sidan på facebook som har problemet, och jag med, står bara ' an unknown error has occured'.
samma här..
Citera
2014-02-28, 21:20
Medlem
TheBluesBrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyFifaPacks

"Your trade could not be completed. Please try again"

Är det någon som har länk till en EA-sida där serverstatus finns? Jag har inte lyckats hitta någon..
För övrigt tycker jag det är bedrövligt av EA att ha så dåliga serverar med tanke på hur mycket pengar de tjänat på att sälja spelet...
Citera
2014-02-28, 21:21
Bannlyst
Tror nog det är till det bästa, nu förlorar jag minst 200k på att jag var dum nog att inte lägga upp ett startpris värt spelaren, bla en david silva som nu säkerligen kommer gå för betydligt mindre än runt 100k.

Sånt här som får en att sluta spela, iaf under en längre period.

Japp!

Förlorade Neuer, Koscielny och David silva då dom gick för ca 1k styck pga detta.
Dum som man är och lägger upp de utan något högt startpris.

Då håller man sig borta från FUT nu under en väldigt lång tid framöver, fan vad trött man blir.

Fyfan jävla FITT EA.
Senast redigerad av LuckyFifaPacks 2014-02-28 kl. 21:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in