Citat:
Ursprungligen postat av
Bandolero
läste inte igenom men se till att ha 2 väldigt olika kits och inte spammklicka på A/X när du klickar "klar"
problemet löst.
Hehe det har jag, men jag tänkte "jaha han har grönvit randigt, lär väl gå bra mot himmelsblå... NOT -.-" Har PSG's klassika ställ som bortställ Rödblått
Citat:
Ursprungligen postat av
max02
Det kommer ALDRIG fungera dock. Om man ligger under eller bara känner för att jävlas kan man ändra sitt matchställ till sitt andra som kanske ser likadant ut som motståndarens.
Precis, kom att tänka på det senare!
Citat:
Ursprungligen postat av
Jessicaffs
Är du ett sånt ljushuvud som väljer en ljusblå tröja som första val och en vit eller normal blå som andra tröja?
Du får väl skylla dig själv om du går till match med samma färg på matchställ.
Nej Himmelsblå (MFF) och PSG's klassiksa (Röttmitten och mörkblå på armarna :P)
Men dock så möter jag en hel del såna korkade spelare och det värsta är att dom jävlarna oftast vill välja samma färg som mig! Vanligaste är väl såna som inte verkar ha koll på sina tröjor så dom måste kolla vad dom har i bortaställ (ljusblå) och sen återgå till hemma (liksom varför kollar man något sånt haha, man vet väl vad man har för tröjor?! ^^)
Annars så möter jag såna som kanske har illrödtröja och dom bytar till vit mot min himmelsblå, jag tänker bara "är du efterbliven eller vad? Du har en röd tröja och försöker få mig att gå med på en vit tröja mot min himmelsblå seriöst?" :P
Men som sagt den matchen jag nämnde var mitt eget misstag ^^ Borde vetat bättre där faktiskt haha