2014-02-28, 20:09
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
Fy fan va fittigt sånt är. Det är ju meningen att man ska döda varandra?

Tycker ju det också… Varför ska man ha alla vapen annars? Men jag går inte runt och avrättar till vänster och höger gäller. Tvärtom så spelar jag lagom på många sätt. Hoppar inte alltid på första bästa och skjuter men om jag blir skjuten och utmanad så ger jag tillbaks. Payback´s a bitch… Och det fick krypet reda på igår innan de röstade ut mig...
Citera
2014-02-28, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Ta en bild på hur hennes far/mor-föräldrar se ut. Radera karaktären och gör om den bara?

Jo men då måste jag väl levla om? .

i värsta fall få jag göra mig av med transan
Citera
2014-02-28, 20:33
Medlem
Kickexs avatar
Undrar om det är fixat innan midnatt. Jag kan spela men inga uppdrag i huvudtaget är tillgängliga.
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Tycker ju det också… Varför ska man ha alla vapen annars? Men jag går inte runt och avrättar till vänster och höger gäller. Tvärtom så spelar jag lagom på många sätt. Hoppar inte alltid på första bästa och skjuter men om jag blir skjuten och utmanad så ger jag tillbaks. Payback´s a bitch… Och det fick krypet reda på igår innan de röstade ut mig...
Lite så är det för mig med. Skjuter aldrig först såvidare det inte ska bidra som ett komiskt underlag i chatten.
Men om någon dödar mig så visar jag inget nåd. Har då inget problem att ta fram pansarvagnen och döda snubben om och om igen i fall han då dödade mig helt oprovocerat.
Citera
2014-02-28, 22:24
Medlem
Dimaks avatar
Hha , Jag började söka lite på internet för en vecka sen och hittade detta crewet,
http://www.thetruelostmc.com/

Riktigt tuffa är dem , videos när de skjuter folk och allt.
Citera
2014-02-28, 22:41
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Hha , Jag började söka lite på internet för en vecka sen och hittade detta crewet,
http://www.thetruelostmc.com/

Riktigt tuffa är dem , videos när de skjuter folk och allt.

Fin hemsida, men de var bara 27 st i crewet. Verkar vara ledaren som leker runt bara, lite väl fanatiskt för min smak...

Det har inte blivit något större spelande för mig idag. Tråkigt att det fungerar så dåligt nu.
Citera
2014-02-28, 23:09
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Fin hemsida, men de var bara 27 st i crewet. Verkar vara ledaren som leker runt bara, lite väl fanatiskt för min smak...

Det har inte blivit något större spelande för mig idag. Tråkigt att det fungerar så dåligt nu.
Haha eller hur, skrev till deras president, han utmanade min club, lite för roligt.

Det funkar helt felfritt nu för mig iaf. xbox.
Citera
2014-02-28, 23:10
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Haha eller hur, skrev till deras president, han utmanade min club, lite för roligt.

Jag tror det är några små pojkar som skapat crewet och försöker utmana folk
Citera
2014-02-28, 23:42
Medlem
Wertyms avatar
Citat:

Haha, hur såg den konversationen ut, om man får fråga?

Fungerar det att lira missions också?
Citera
2014-02-28, 23:43
Medlem
Vad menas med dashboard?
Citera
2014-03-01, 00:32
Medlem
3ndymions avatar
Nog det bästa jag sett från GTA Online, det sista är pure epicness

http://youtu.be/djG4ZFM9H9I
Citera
2014-03-01, 00:45
Medlem
Rembrandths avatar
Det är riktigt roligt att lira GTA V online, men, varför har folk såna jävla problem med sina headsets? Har försökt stänga av headset-ljudet på alla sätt och vis, men så fort man lirar något game hör man skiten ändå! Ibland brusar det så in i helvete (och alltid sjukt högt) att man önskar att de sätter sina headsets i halsen!
Citera
2014-03-01, 02:10
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth
Det är riktigt roligt att lira GTA V online, men, varför har folk såna jävla problem med sina headsets? Har försökt stänga av headset-ljudet på alla sätt och vis, men så fort man lirar något game hör man skiten ändå! Ibland brusar det så in i helvete (och alltid sjukt högt) att man önskar att de sätter sina headsets i halsen!

Kör en mute via pausmenyn. Det borde få tyst på dem, om inte inventera-menyn fungerar.

Pause>online>players>välj player>options>toggle mute

Klart. Fungerar det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in