2014-02-26, 21:19
Medlem
Svensson94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supermannen1
Ståplatserna är slutsålda (32 000), men chansen är väl ganska stor att fler kommer att släppas? Nästan samtliga sittplatssektioner är i princip slutsålda och innehar enbart singelplatser enligt biljettbokningen, platser med skymd sikt har släppts. Hur många biljetter ska vi tippa på är sålda? 50 000? Plötsligt börjar det kännas rimligt att Håkan slår Ullevi-rekordet.

Vart kommer dessa siffror ifrån? Trodde aldrig detta skulle ske, 32 000 sålda biljetter??
Citera
2014-02-26, 21:29
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensson94
Vart kommer dessa siffror ifrån? Trodde aldrig detta skulle ske, 32 000 sålda biljetter??
Well, Ullevi har 32.000 ståplatser och alla är slutsålda enligt Ticnet. Så man får väl utgå från att det stämmer!
Antalet sålda biljetter kan väl ligga uppemot 50.000, lär ju göra det om det bara är "dåliga" sittplatser kvar.
Citera
2014-02-26, 22:34
Medlem
Förstår dock inte riktigt varför folk är sååå förvånade. Detta är en artist som sålt tiotusentals biljetter varje sommar, höst, vår och vinter han turnerat och att då inte ens hälften(?) av alla som hade köpt biljett till någon annan stad vill köpa biljetter till sommarens enda spelning (och som sagt, på Ullevi dessutom) känns egentligen självklart.
Citera
2014-02-28, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Åja, det kommer bli fantastiskt. Med tanke på att det blir hans största konsert borde det väl bli en speciell konsert. Hoppas på en fantastisk setlist samt trevliga gästartister (HURRICANE!!!).

Jag hoppas inte det blir för många gästartister. Jag tycker sånt har en tendens att bli segt. Jag kan dock tänka mig att Håkan vill bjuda upp många vänner på scenen och dela upplevelsen med dem med tanke på att well.. utsålt Ullevi! Hur mäktigt?! (Ja, jag räknar med att det blir utsålt.) Kan någon berätta lite om Ullevi, hur är det att gå på spelning där? Ljud, upplevelse osv. Har faktiskt aldrig varit där.. På bilder ser det tokstort ut? Ser man någonting om man inte befinner sig precis framför scenen eller sitter på läktarna närmast?
Citera
2014-02-28, 17:48
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Jag hoppas inte det blir för många gästartister. Jag tycker sånt har en tendens att bli segt. Jag kan dock tänka mig att Håkan vill bjuda upp många vänner på scenen och dela upplevelsen med dem med tanke på att well.. utsålt Ullevi! Hur mäktigt?! (Ja, jag räknar med att det blir utsålt.)
Ja jo, samma här. Men det hade varit underbart om Daniel hade fått vara med på ett sånt speciellt tillfälle, det hoppas jag verkligen händer.
Citera
2014-02-28, 22:17
Medlem
Jag tar för givet att denna konsert filmas och sedan släpps på dvd/bluray
Citera
2014-03-01, 15:36
Medlem
Citat:
Ja jo, samma här. Men det hade varit underbart om Daniel hade fått vara med på ett sånt speciellt tillfälle, det hoppas jag verkligen händer.

Ja, jag tror och hoppas att han kommer stå på scenen på Ullevi!
Citera
2014-03-08, 15:25
Medlem
Citat:
Well, Ullevi har 32.000 ståplatser och alla är slutsålda enligt Ticnet. Så man får väl utgå från att det stämmer!
Antalet sålda biljetter kan väl ligga uppemot 50.000, lär ju göra det om det bara är "dåliga" sittplatser kvar.

Nu finns det bara ströplatser kvar på övre läktare. De har släppt biljetter till nya sektioner närmast scenen, dock utan sikt. Det blir utsålt.
Citera
2014-03-08, 22:37
Medlem
plastartiklars avatar
Fyfaaan vad glad jag är nu att jag köpte biljett till slottis direkt då dom släpptes och inte väntade för att "det är så långt tills dess och de aaaaldrig kommer sälja slut, iaf inte innan maj", vilket vissa påstod :')
Citera
2014-03-09, 23:55
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
fan, skit i daniel ;D .. jag vill ha victor, john, thomas, björn, fredrik, timo! <3
Citera
2014-03-11, 14:30
Medlem
Fler ståplats släpps, tråkigt för alla som hunnit köpa dåliga sittplatsbiljetter.

Citat:
Fler ståplatsbiljetter släpps till Håkan på Ullevi!

Ståplatsbiljetterna till Håkan Hellströms konsert på Ullevi den 7 juni har varit slut sedan en tid. Trycket på biljetter till konserten är stort och vi är därför glada över att kunna släppa upp fler biljetter till planen.
Biljetterna släpps imorgon onsdag kl.12.00 via Livenation.se samt Scandinaviums biljettkassa 031-81 10 20
Citera
2014-03-11, 15:08
Medlem
J.Bergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartklub
Fler ståplats släpps, tråkigt för alla som hunnit köpa dåliga sittplatsbiljetter.

Källa på det här?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in