2014-02-17, 22:39
Medlem
Åhh! Vad fantastiskt det kommer att bli!!! Man har ju spekulerat i flera år om han någonsin kommer göra en Ullevi-spelning, nu händer det!
Citera
2014-02-17, 23:00
Medlem
Marquesos avatar
Åja, det kommer bli fantastiskt. Med tanke på att det blir hans största konsert borde det väl bli en speciell konsert. Hoppas på en fantastisk setlist samt trevliga gästartister (HURRICANE!!!).
Citera
2014-02-17, 23:53
Medlem
Svensson94s avatar
Fantastiskt!
Citera
2014-02-18, 17:47
Medlem
Tror ni biljetterna räcker till den 25:e?gh
Citera
2014-02-18, 19:12
Medlem
Frågan är: Vad händer med alla som har biljett till slottskogsvallen? jag antar att alla kommer att få ståplats på Ullevi, och då är 25k redan bokade på ståplats, då lär det ju inte finnas många ståplats att köpa när dom släpps sen?
Citera
2014-02-18, 19:16
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Frågan är: Vad händer med alla som har biljett till slottskogsvallen? jag antar att alla kommer att få ståplats på Ullevi, och då är 25k redan bokade på ståplats, då lär det ju inte finnas många ståplats att köpa när dom släpps sen?
Stämmer nog bra det. Vi som har biljett sedan tidigare har automatiskt ståplats, så ja, kan ju inte finnas jättemånga ståplatser över. Samtidigt lär väl en hel del byta till sittplats!

Citat:
Ursprungligen postat av Kalaskokerskan
Tror ni biljetterna räcker till den 25:e?gh
Det tror jag nog, det är ju innan löning (väl) så borde räcka!
Citera
2014-02-18, 19:47
Medlem
charlesmonroes avatar
Citat:

Har för mig att arrangören gick ut med ett uttalande på Facebook om att alla som har ståplats på Slottsskogsvallen kan välja ifall de vill ha kvar sin ståplats eller byta till sittplats
Citera
2014-02-18, 21:00
Medlem
Citat:
Håkan Hellström byter arena i Göteborg till Ullevi!

Nedan följer information till er som köpt biljett till konserten på Slottsskogsvallen.

Byte av biljetter:

Den som har ståplatsbiljett till Slottsskogsvallen och fortfarande vill stå behöver inte göra något - ståplatsbiljett till Slottsskogsvallen gäller som entré till planen för konserten på Ullevi.

Den med ståplatsbiljett till Slottsskogsvallen ges en exklusiv möjlighet att byta till sittplatsbiljett till Ullevi mellan tisdagen den 18 februari klockan 09.00 och torsdagen den 20 februari klockan 17.00.

För att byta biljett köpt via ticnet.se eller Ticnets callcenter ska Ticnets callcenter (077-170 70 70) kontaktas.
Citera
2014-02-19, 23:30
Medlem
Hur många platser tar Slottskogsvallen? Någon som vet hur många som e sålda just nu?
Citera
2014-02-20, 01:30
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gonsa
Hur många platser tar Slottskogsvallen? Någon som vet hur många som e sålda just nu?
Har för mig att det var 27 000 på plats förra året, så däromkring. Och låter ju som att det blev utsålt den här gången, så upp mot 30 000 biljetter är väl sålda.
Citera
2014-02-20, 08:06
Medlem
expeans avatar
Någon som vet vad detta kalajset kommer kosta? Står inget på ticnet nämligen.
Citera
2014-02-20, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av expean
Någon som vet vad detta kalajset kommer kosta? Står inget på ticnet nämligen.

Undrar jag med.. Hur mycket kostade biljetterna till Slottsskogsvallen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in