Citat:
Ursprungligen postat av
Kriminalaren
Någon annan som börjat loosa sjukt mycket matcher?
Inflöde av massivt utvecklingsstörda spelare [är oändligt]...
Jag orkar knappt klaga längre. Min totala wr stiger förvisso fortfarande men vissa dagar alltså....
Igår hade jag inte ens lyckats få till 10 segrar efter 30(!) matcher och man kunde bara h ä p n a över hur fort lagen dog!? Faktiskt. Det var lite imponerande. Körde jag en SP eller liknande (slöare) maskin så hann det bli 0-4, 0-5, 0-6 innan jag
ens hann fram till positionen jag siktade på. Helt makalöst!?
Mönstret är detsamma för mig personligen. Mellan match 10-20 börjar jag svära som en borstbindare i chatten, Runt match 25 går jag i ren frustration och kastar ut något i trädgården (förhoppningsvis hinner jag öppna altandörren först)... men efter ett tag resignerar jag helt, börjar ta screenshoot av resultaten och titta igenom statistiken istället. Och ser att:
- Efter 30 matcher hade jag 8 vinster.
- 15 av 22 förluster kunde klassas som rena utskåpningar.
- I 5 av dessa 22 förluster igår var jag den enda(!) som fick till en kill. Dvs vi torskade med 1-15 eller 2-15.
- I ytterligare 6 av förlusterna var det bara någon enstaka annan som fick till en kill.
- Endast en match slutade dock 0-15. (Kändes som betydligt fler)
- Men.... i 11 av 22 (alltså HÄLFTEN!!) av matcherna hade minst halva laget (dvs 7 eller fler) 0 i damage! (Fucking NOLL!!)
- Tier V-VIII var betydligt värre resultatmässigt än matcherna i tier IX-X men även i högtiermatcherna kapsejsade det rejält emellanåt. Alla "jämna" förluster utom en var dock högtiersmatcher.
- I de 3 sista matcherna dog jag först....
Så. Summa summarum blir 2 saker.
1. Kvalitén på medspelare igår var på en e n a s t å e n d e (låg) nivå!! Kan faktiskt inte låta bli att bli lite impad över hur usla och fruktansvärt dåliga människor kan vara på det här? Grattis! ...typ?
2. När det börjar gå riktigt åt helvete är det bara att sluta spela för mig. Blir så jävla frustrerad att jag sätter av först (ofta i något snabbt), träffar fi ensam = dör på fläcken. Då skall jag vinna allt själv på något sätt. Funkar naturligtvis aldrig.