2014-02-27, 23:45
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Ja, och han sa vad han tyckte? Den andra killen var löjlig eftersom han sa att Diego Alves sög utan att ha testat honom själv, du är löjlig eftersom du måste hugga på något minst 1 gång varje sida. Varva ner lite, du har rätt ofta men inte alltid.

De utnyttjar bara ett hål i systemet. Tror det skadar fler genom att banna/ ta bort tradefunktionen än att låta de lite mer ouppmärksamma råka ut för bumps. Överjävligt är det och jag gillar det inte, men det är svårt att stoppa.

Är han en klinisk avslutare med fötterna också?
Vart hittar du att jag sa att han sög? Skrev väl för fan att jag har hört att han är dålig, varva ner lite själv
Citera
2014-02-27, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Du sa ju att laget han hade var bra, då är det kanske inte konstigt han vinner? Dessutom är Luiz "klen" så det är inte så konstigt han förlorar dueller (beroende på vilka anfallare han har givetvis)

Han hade bra lag och han mäktade med 5 avslut mot mina 18! Skillnaden var att hans målvakt Neuer tog alla sjuka avslut som annars sitter i krysset. Min målvakt snubblar och står fel på hans 3 inläggsmål. Samt mina backar med Pique exakt i mitten av straffområdet står och spanar på någon jävla brud på läktarn och deras spelare kan enkelt nicka in 1,2,3 - 0.

Det är inte för att det går dåligt som jag skriver detta, Då jag precis gick upp i 1an igen. Men sjukt jävla tråkigt när det blir sådär. Och senaste tiden så har det hänt ofta......

Kanske bara är jag som upplever att vissa matcher ska man bara inte vinna och andra ska motståndaren inte kunna vinna...
Citera
2014-02-27, 23:48
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fingercuffs
http://www.futhead.com/14/squads/7450869/

Sirigu funkar fan inte alls för mig

kör buffon där. Så får du in en Legend också
Citera
2014-02-27, 23:49
Bannlyst
Citat:
http://www.futhead.com/14/squads/7450869/

Sirigu funkar fan inte alls för mig

Marchetti håller jag som 3e bästa målvakt på spelet efter Neuer och Casillas.
Citera
2014-02-27, 23:50
Medlem
fingercuffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
kör buffon där. Så får du in en Legend också

Är bra sugen på att skicka hela backlingen (förutom Silva då) åt helvete.
Citera
2014-02-27, 23:54
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Är bra sugen på att skicka hela backlingen (förutom Silva då) åt helvete.

Själv tycker jag det brasilianska backlinjen är den starkaste. Men italienska är inte långt efter.

Sen skulle jag tipsa dig om att testa Ciss istället för Digne. Se om du gillar han bättre?
Citera
2014-02-27, 23:57
Medlem
fingercuffss avatar
Citat:
Själv tycker jag det brasilianska backlinjen är den starkaste. Men italienska är inte långt efter.

Sen skulle jag tipsa dig om att testa Ciss istället för Digne. Se om du gillar han bättre?

Ser lovande ut, tack!
Citera
2014-02-28, 00:00
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Varför skulle han? Sirigu är bra, dessutom har jag hört att Diego Alves suger

Tjafset för tjafsets skull. Fattar inte varför man ska uttala sig när man inte har en egen uppfattning om spelaren.
Citera
2014-02-28, 00:03
Medlem
Citat:

Vem har du som vb i Italien? Criscito?
Citera
2014-02-28, 00:04
Medlem
Citat:
[/b]

Tjafset för tjafsets skull. Fattar inte varför man ska uttala sig när man inte har en egen uppfattning om spelaren.
Har du testat SIF Alves? skulle vara kul och höra om den är lika kass som hans vanliga kort är.
Citera
2014-02-28, 00:05
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ja, och han sa vad han tyckte? Den andra killen var löjlig eftersom han sa att Diego Alves sög utan att ha testat honom själv, du är löjlig eftersom du måste hugga på något minst 1 gång varje sida. Varva ner lite, du har rätt ofta men inte alltid.

De utnyttjar bara ett hål i systemet. Tror det skadar fler genom att banna/ ta bort tradefunktionen än att låta de lite mer ouppmärksamma råka ut för bumps. Överjävligt är det och jag gillar det inte, men det är svårt att stoppa.

Är han en klinisk avslutare med fötterna också?

Håller med, han är en otroligt negativ och jobbig snubbe.

Vad det gäller pricebumps så skulle EA kunna ta emot anmälningar om trade-fusk tex. Liknande finns ju inom poker, om två spelare tex sammarbetar vi samma bord så utreds detta, man titta på historik osv och om det stämmer så stänger man av dessa. Tror inte det skulle vara svårt att kolla upp användarnamnen vars spelare konstant blir pricebumpade.

Det tillsammans med regeln om att man bara får ha ett konto per person hade gjort sjukt stor förändring.
Citera
2014-02-28, 00:06
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
[/b]

Handlar väl om att försöka hjälpa den som ställer frågor och visar sina lag osv.. Om jag nu har hört att han är kass och någon säger att han borde testa honom så säger jag ju givetvis det jag har hört om spelaren.. Sa ju inte ATT han var dålig, bara att jag hört det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in