Citat:
......
Det innebär dock inte att det inte är ett behov som MÅSTE uttryckas. Du behöver sex så pass mycket att du inte ens märker själv hur sexig du är t.ex. Så pass långt bortom ditt behov är du att din hjärna inte ens inser det längre. Det är på rak automatväxel.
Du kan inte stoppas helt enkelt. Jag säger inte att du är en våldtäktsman. Jag tror våldtäkter helt enkelt är när man hamnar i fel situation vid fel tillfälle.
Ja så enligt din teori här så kan man helt enkelt inte anmäla något fysiskt brott som våldtäkt, misshandel, mord, tortyr etc etc eftersom man hamnade i fel situation vid fel tillfälle.
En väldigt sund och högpresterande åsikt som verkligen hör in i ett samhälle med sunda och goda värdering om andra människors värde.
(ironi)
Att man dessutom som kille kan ursäkta sin brist på intelligens samt brist på socialkompetens och eller utseende för att genomföra en våldtäkt av en kvinna som gett en värsta nobben pga av bristen på intelligens, kompetens och utseende tycker jag är en sund tanke.
Kanske den pojken ska se sig själv i spegeln och bara inse att även kvinnor har smak och tar inte bara vilken lågpresterande, motbjudande och underutvecklad kille som helst att ha sex med oavsett klädsel och dumma svar på säkert ännu dummare frågor rörande någons kläder etc etc..
Citat:
Säg att du skulle gå ut och gå och råka ramla ner för ett stup och dö. Då säger man; "Jäkla stup." och så säger man "Ja, han skulle inte ha gått där för det var ju ett stup där.".
Vem säger så om ens nära vän eller släkt ramlat ner för ett stup och avlidit?
Citat:
Precis på samma sätt säger jag om våldtäkt. Ja, det är tragiskt att bli våldtagen. Men alla gör en så OTROLIGT stor grej av att inte låta kvinnan hållas ansvarig.
Menar du kvinnan är ansvarig för att ha varit sexig och ointresserad av person med underutvecklad mental och fysisk hälsa och därför blir utsatt av ett brott från den underutvecklade personen?
Är det den biten du menar är kvinnans ansvar i det brott pojken utför som heter våldtäkt?
Du tar ju upp fina och "relevanta" jämförelser utifrån livet och jag ställer då frågan om det vore helt ok om person A och B möts och dispyt uppstår mellan dessa leder till att person B känner sig sarkastiskt utsatt av person A så att person B helt enkelt misshandlar person A grovt och även våldtar person A p.g.a. sexiga kläder och för att person A har mindre intelligens (
snabbt konstaterat av person B).
Simplifierad version
1. Dispyt mellan A & B
2. B slår A jätte hårt
3. B våldtar A jätte hårt för att B tycker A har sexiga kläder.
4. B tycker A är ointelligent och slår lite till samt våldtar lite till.
5. Who to blame?
Vem är den skyldiga i den sammandrabbningen, person A eller person B?
Citat:
Man brukar ju säga "Too soon" när man skämtar om andra världskriget. I andra världskriget så skulle man ju säga att Adolf var 100% ansvarig. Men efter 50 år börjar folk skämta lite på intenret om det. Och sen en dag så sitter man där och säger att judarna fan fick skylla sig själva för att dom var judar. Du behöer inte vara nazist för det. Det handlar bara om att få uttrycka sig till fullo. Trots allt, så var dom ju judar.
Men med feminister - så tillåts inte en sådan uttrycksfrihet. Kvinnor är helt enkelt ALDRIG ansvariga. Kvinnor har inte gjort NÅGOT fel NÅGONSIN inte ens om det var deras eget FEL!
Jag tro mig se en ganska relevant skillnad i detta annorlunda påståendet än i det jag antar du försöker dra en parallell med och det är våldtäkt och kvinnans ansvar idet.
Här handlar det om ord och politiskt ställningstagande samt antagande från din sida om att
alla är sådana och vars politiska inställning kan variera över tid. Denna mening handlar inte om att utföra ett fysiskt brott på en annans bekostnad och på så sätt skada en annan människa fysiskt och psykiskt för en hel livstid p.g.a. att man blivit nobbad och insett att man som pojke inte räcker till av olika anledningar.
Citat:
Det handlar bara om uttryck förstår du. Och feministerna censurerar det. När det kommer till våldtäkter så är det ALLTID "too soon". Du är ALLTID en gris om du går över den gränsen. Du är ALLTID en äcklig pervers gubbe. Du behöver inte ens vara i gubbålder för att bli kallad en gubbe.
Menar du att kvinnorna har censurerat oss pojkar genom att förbjuda våldtäkt eller hur menar du?
Citat:
Och det bästa är att det alltid kommer vara så här. För feminismen är en princip. Det fortsätter vara så här för att kvinnor är begränsade i sin intelligens. Så det bästa är att titta på alla anti-feminister som tror att dom en dag ska "besegra" feminismen. Dom är så otroligt OFF. Dom har så otroligt låg utbildning i hur ointelligenta kvinnor är. Antifeministerna tjatar liksom om att ändra på lagar och sånt. Men dom ser liksom inte att för kvinnor så är lagboken en bunt med papper.

Bokstavligen talat. Den betyder ingenting mer. Det är en bunt papper, som dom kan ta i och använda som ursäkt för att prata om vädret med.
Det är liksom.... Helt otroligt. Roligt. Att leva.
Oj denna mening var väldigt motsägande i sig själv och måste säga att min brist på förståelse tog slut här.
Du säger att feminism är nåt som bara är så i samhället för att kvinnor är så ointelligenta och att vi pojkar inte ska få våldta dessa ointelligenta och sarkastiska kvinnor som dessutom aldrig ska kunna anklagas för att ha gjort nåt fel???
Sen säger du att alla Anti-feminister som då är som är EMOT feminism även är ointelligenta och dom är även så outbildade att dom inte förstår det själva.
Detta var väldig tung information att ta emot och försöka omvandla till något som lilla hjärna kallar för relevant information.. Pju