Citat:
Ursprungligen postat av
AIKDaniel
Man får väl förfan klä sig hur man vill? Bara för att de klär sig så som du beskriver det så förtjänar de att bli våldtagna?
Jaha. Då borde det vara OK att bära Naziuniformer också. Och män borde få springa runt nakna också. Har man stånd på Ikea? Med din logik så får vi ta av oss kläderna då oavsett alla små barn som springer omkring.
Vad mer..
Man ska få gå runt med bajsiga byxor och lukta kiss och ändå inte bli utkastad från diverse krogar. Nu blir man ju utkastad från universitetet om du kommer till skolan med bajs på byxorna. Det borde ändras på om vi ska få ha på oss "vad vi vill".
Men det skulle ju en hycklare som du inte gå med på. En FEMINIST som du skulle inte gå med på det. Du tycker det är helt ok när tjejer gör det. Tjejer får betée sig exakt hur dom vill bara för att du ska få ltie hopp om att få ligga en vacker dag. Men naziuniformer kan vi ju fetglömma enligt dig.
Eller, ha på sig clownkostym. Man borde få komma till skolan med en röd näsa och stort fluffigt mcdonaldshår utan att folk skrattar. DET vore en bra analogi faktiskt. Med din logik så borde jag kunna få sätta på mig en clown kostym, och folk får INTE skratta. På samma sätt tycker du att kvinnor borde få ha på sig sexiga kläder, men INTE få sexuell uppmärksamhet.
Och det värsta är att kvinnor ändå vill ha sexuell uppmärksamhet. Hade dom satt på sig kläder för bekvämlighet så hade dom burit en one-piece eller en mjukisdräkt. Men av någon anledning (dom vill knulla) så sätter dom på sig korta kjolar som exponerar deras erogena zoner.
Så det är som att ta på sig en clown kostym, säga åt VISSA folk att inte skratta, men ANDRA får skratta. Dom som jag tycker ska få skratta, dom får skratta. Men dom som jag inte tycker ska få skratta, dom polisanmäler jag och kastar i fängelse.
Förstår du inte hur absurt det är?