En houselåt, tyvärr kan jag inte komma ihåg mer än att dom sjunger [ni] i den. Alltså typ "Nini - nininini ni ni"
Låten är rätt ny tror jag, har hört den på satelitradiostationen BPM.
Haha rätt så efterbliven beskrivning egentligen men jag kör en chansning! Tack för hjälpen.
Rnb eller liknande. En mörk kille som sjunger. Tror han är hyfsat ung. För mig att han hade en massa bling bling på sig och ganska stadig. Det är barnkör som sjunger i refrängen.
Rnb eller liknande. En mörk kille som sjunger. Tror han är hyfsat ung. För mig att han hade en massa bling bling på sig och ganska stadig. Det är barnkör som sjunger i refrängen.
Svenska namn, anledning till det känner jag inte till. Mycket riktigt är de från Frankrike. Den har efterfrågats typ minst en gång per sida de senaste tio sidorna.
Från Wikipedia:
Citat:
The group itself and its song names are in Swedish because of the group's admiring of the language which, according to them sounds like it's being sung when it's just being spoken. The groups name Klingande means chiming or sounding in Swedish.
Såg en musik video där en svart snubbe dansade/ svävade på en kritvit bakgrund. Tror han hette SOul och låten hette crazy, men jag hittar inget. Hjälp!
Såg en musik video där en svart snubbe dansade/ svävade på en kritvit bakgrund. Tror han hette SOul och låten hette crazy, men jag hittar inget. Hjälp!
Låten jag söker går typ så här "Im running and Im running and Im running all for you, it's all for you. I could never leave her, I will always be there and Im falling and falling and Im falling like a rolling stone, just take me home"
Hittar den ingenstans. Någon som vet?
Misstänker att det är "The Royal Concept" med låten "Cabin Down Below" som du eftersöker.