2014-02-24, 16:36
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaspersky
Det bror ju på den som svarar räknat ut "när sommaren börjar". När börjar sommaren för dig? För vad jag vet finns det inget bestämt datum officiellt.

I allafall så bör du få den runt Mars, om du beställde för någon vecka sen.
Maj börjar för mig i april, så perfekt. Då har jag mitt WiFog innan dess!
Citera
2014-02-24, 16:44
Medlem
atjautigss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Maj börjar för mig i april.

Det lät intressant! Berätta hur man får in maj i april.
Citera
2014-02-24, 17:46
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atjautigs
Det lät intressant! Berätta hur man får in maj i april.
Sommar menade jag
Har haft en hemsk dag idag, så jag tänkte mig inte riktigt för innan jag skrev det där.

Jag skriver mer när jag får den i april (maj ). Om jag nu fått den då.
Citera
2014-02-24, 23:04
Medlem
Maltuss avatar
Fylls det på med 2 timmar prat varje månad oavsett om man använder dessa eller inte? Eller är just gränsen 2 timmar per månad?
Citera
2014-02-24, 23:29
Medlem
PretIdiotiems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maltus
Fylls det på med 2 timmar prat varje månad oavsett om man använder dessa eller inte? Eller är just gränsen 2 timmar per månad?

Om man inte använder samtal och sms så hotar de med att göra om abonnemanget till ett rent dataabonnemang. Har inte ännu hört talas om att det skett för någon.
Citera
2014-02-24, 23:52
Medlem
SpiritusSanctis avatar
Jag beställde mitt vid Nyår och fick det idag, jag har fixat allt man ska, men när jag ska titta på de första tre reklamfilmerna så går det inte. Efter att jag har tryckt på "fyll på" knappen så står det att jag har tre filmer kvar att titta på innan jag kan använda kortet så då klickar jag på play knappen och så tas jag till en annons där jag bara kan gå runt och titta på saker (Alltså t ex tas jag ibland till NetOnNets hemsida där jag inte kan se någon film utan bara bläddra runt bland produkter.) och då klickar jag bakåt eftersom det inte ens finns en film att titta på, men då måste jag trycka på "fyll på" knappen en gång till och då har jag tre filmer att kolla på igen.

Är det någon som har ett liknande problem? Det känns ju helt meningslöst detta.
Citera
2014-02-24, 23:58
Medlem
gsminfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiritusSancti
Jag beställde mitt vid Nyår och fick det idag, jag har fixat allt man ska, men när jag ska titta på de första tre reklamfilmerna så går det inte. Efter att jag har tryckt på "fyll på" knappen så står det att jag har tre filmer kvar att titta på innan jag kan använda kortet så då klickar jag på play knappen och så tas jag till en annons där jag bara kan gå runt och titta på saker (Alltså t ex tas jag ibland till NetOnNets hemsida där jag inte kan se någon film utan bara bläddra runt bland produkter.) och då klickar jag bakåt eftersom det inte ens finns en film att titta på, men då måste jag trycka på "fyll på" knappen en gång till och då har jag tre filmer att kolla på igen.

Du råkar trycka på själva filmytan och det är en länk till annonsören.
Citera
2014-02-25, 00:12
Medlem
SpiritusSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gsminfo
Du råkar trycka på själva filmytan och det är en länk till annonsören.
Det kan det vara, men i så fall måste det vara så att knappen inte fungerar och att mobilen tror att jag klickar på bakgrunden för jag har försökt ett tiotal gånger nu med samma fel.
Citera
2014-02-25, 05:28
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:

Med vissa gamla OS så blir det så då reklamen i appen inte är kompatibel, testa att titta i webläsaren istället och se om det blir någon skillnad
Citera
2014-02-25, 07:58
Medlem
Kasperskys avatar
Citat:

'
Om reklamen börjar buffra så rör inte rutan för då kommer du till annonsören. Låt den buffra så fortsätter reklamen.
Citera
2014-02-25, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PretIdiotiem
Om man inte använder samtal och sms så hotar de med att göra om abonnemanget till ett rent dataabonnemang. Har inte ännu hört talas om att det skett för någon.

Nja, det tror jag inte stämmer.
Var en fråga om det på deras FB-sida och där var svaret att så länge du tittar på reklam så händer inget med abonnemanget, att ringa/sms:a är inget krav för att behålla den funktionen i sitt abonnemang. Däremot så om du inte tittar på reklam så kan de blocka samtal/sms och göra om ditt abonnemang till ett rent surfabonnemang.
Citera
2014-02-25, 15:28
Medlem
Har inte pallat läsa igenom hela tråden men är det någon som har kortet och kan ge en kort sammanfattning om hur det funkar? Låter för bra för att vara sant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in