2014-02-25, 01:54
Medlem
EvilGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koksan
[..]Fast killen med det långa blonda håret var ju skön [..]

När jag först såg honom trodde jag att de make'at honom till att se ut som en gris. Efter någon sekund inser jag att han verkligen ser ut så i ansiktet. Han borde dessutom lära sig lite om grooming. Stackars påg.
Citera
2014-02-25, 02:31
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilGuy
När jag först såg honom trodde jag att de make'at honom till att se ut som en gris. Efter någon sekund inser jag att han verkligen ser ut så i ansiktet. Han borde dessutom lära sig lite om grooming. Stackars påg.

Haha ja han såg ju ut lite som en blandning av en gris, ett lejon och människa. ManLionPig
Citera
2014-02-25, 02:59
Avslutad
Den här videon är ju makalös, jag är helt stum av beundran. Dom har fan i mig lyckats ta någonting som borde vara gjort 1991 och lyckats göra den i en 2014 tappning. Den här videon borde höjas till skyarna, borde kult- och geniförklaras på samma gång. Helt stum av beundran, varför är inte den här videon årets viral redan???

Förresten ser han fan ut som ett lejon han borde vara med i någon slags OZ uppsättning.
Citera
2014-02-25, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fattony
Tror du verkligen den kommer att locka folk att dra dit? All publicitet är INTE bra publicitet även om det är folk som vill tro det, speciellt inte i krog/restaurangbranschen.

Jag har bott i Lund och jag kan tala om att de ironiska lundastudenterna älskar sån här kitsch. Så stort är inte Lund att man kan välja och vraka hur som helst. Det mest hajpade drar mest folk, helt enkelt. Det är inte New York precis. Antagligen är det de kreativa lundastudenterna som gjort att klippet har tagit sig så långt som att det redan gör succé här på Flashback. Jag önskar klubben all lycka i framtiden!

Citat:
Ursprungligen postat av priz
Den här videon är ju makalös, jag är helt stum av beundran. Dom har fan i mig lyckats ta någonting som borde vara gjort 1991 och lyckats göra den i en 2014 tappning. Den här videon borde höjas till skyarna, borde kult- och geniförklaras på samma gång. Helt stum av beundran, varför är inte den här videon årets viral redan???

Förresten ser han fan ut som ett lejon han borde vara med i någon slags OZ uppsättning.

Håller med. De är genier och "den sköna snubben" kommer snart dra in feta reklamkontrakt på TV.
Citera
2014-02-25, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DotRotten
Ganska uppenbart att den är det.
Med tanke på att de tagit med en känd fb-profil kanske det ska framstå som seriöst. Bara en tanke, kanske fel?
Citera
2014-02-25, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daniaplayer
Med tanke på att de tagit med en känd fb-profil kanske det ska framstå som seriöst. Bara en tanke, kanske fel?

Va? Vem är profilen? "Sköna" snubben? Vad utmärker personen på FB?
Citera
2014-02-25, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerQ
Va? Vem är profilen? "Sköna" snubben? Vad utmärker personen på FB?
Nej han med t-shirt och kavaj, T*m Åber*h.
Citera
2014-02-25, 12:23
Medlem
Är intresserad av den sköna snubbens namn. Någon?
Citera
2014-02-25, 12:29
Medlem
bratemos avatar
Haha, bra reklam om den redan har börjat bli en snackis. All pr är bra pr. Så antingen går det skitbra i början, sedan krashar det )
Citera
2014-02-25, 21:40
Medlem
Jag blir lite sugen på att gå men bara för att faktiskt se vad det är för ett ställe. De lyckades fånga mig i alla fall
Citera
2014-02-25, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daniaplayer
Är intresserad av den sköna snubbens namn. Någon?

Jag med. Helt otrolig film. Porrfilmsredigering utan sex. Måste veta killens namn. Han har tagit fram en ny genre. Där satt man med penis i handen men inget hände...
Citera
2014-02-25, 23:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelols
Jag med. Helt otrolig film. Porrfilmsredigering utan sex. Måste veta killens namn. Han har tagit fram en ny genre. Där satt man med penis i handen men inget hände...

Man bara väntade på att tjejerna i bilen skulle börja ha sex med killarna.
Senast redigerad av priz 2014-02-25 kl. 23:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in