Citat:
Om vi backar påstår Pastakrydda att Nejding lägger sina personliga åsikter i sitt arbete, och det har Pastakryddan hört från någon annan. Jag menar att det är stor jäkla lögn. Det är lika lögnaktigt som att resningen inte skulle ske.,
Det ingår i förhörstaktik att pressa det är liksom uppenbart om man vet något om förhörsteknik.
Man kan tycka en massa men veta eller belägga det har man ytterst svårt med.
Men det kan ju hända att Pastakryddan har fått orden om Nejding från Fredrik det vet man inte, och då förstår man ju desto mer.
Man hade uppklarad gm polisiärt och man har fått han fälld, så kan man börja studera Nejdings andra fall och återkomma med lite mer substans i sina påståenden. Lögner är som sagt genomskådade för länge sedan i ämnet.
Det främsta målet är att leda utredningen framåt och få information i ett förhör.
Och man kan säga att Fredrik hade svårt att förklara sig, och därmed åkte han på en förklaringsbörda.
Så förhöret i sig är helt okej ingenting annat.
Det ingår i förhörstaktik att pressa det är liksom uppenbart om man vet något om förhörsteknik.
Man kan tycka en massa men veta eller belägga det har man ytterst svårt med.
Men det kan ju hända att Pastakryddan har fått orden om Nejding från Fredrik det vet man inte, och då förstår man ju desto mer.
Man hade uppklarad gm polisiärt och man har fått han fälld, så kan man börja studera Nejdings andra fall och återkomma med lite mer substans i sina påståenden. Lögner är som sagt genomskådade för länge sedan i ämnet.
Det främsta målet är att leda utredningen framåt och få information i ett förhör.
Och man kan säga att Fredrik hade svårt att förklara sig, och därmed åkte han på en förklaringsbörda.
Så förhöret i sig är helt okej ingenting annat.
Jag tror inte alls att det är en lögn. Personligen tycker jag det framgår rätt tydligt.
Nej, jag har inte fått de orden från Fredrik. Jag har fått dom från en som arbetar med förhör. I samma hus som BN.
Huruvida resning skulle ske eller inte, kunde vi väl bara spekulera i? Hur kan du få det till en lögn?
Du sa att FS skulle dömas i såväl rond 1 som rond 2, men han friades. Var då ditt uttalande om fällande dom en lögn? Självklart inte. Du trodde på en fällande dom, du hade fel. Men nu fälls han.