2014-02-06, 11:21
Medlem
ezs avatar
Har man ingen haka så kan lite skägg hjälpa till: http://www.youtube.com/watch?v=-CxnGMcz5os
Citera
2014-02-17, 09:26
Bannlyst
Din kompis ? Du pratar inte om dig själv ?
Citera
2014-02-24, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saak100
Jo, tänkte bara skriva lite i den här tråden igen.

Min polare och jag har läst lite om vad som är "snygga ansiktsdrag". Saker som ofta återkommer är exempelvis symetriska drag, tydlig käklinje, att inte sticka ut för mycket etc.

Min polare har då försökt efterlevat detta ideal så gott det går. Exempelvis trimmar han skägget efter käken så det ger en illusion av tydligare käkben.

Skaffat mer hår, så att hans grövre ansiktsdrag ser "mjukare" ut och mer harmoniskt.

Men vi skulle behöva lite mer tips om detta, finns det fler styling-knep för att se snyggare ut?

Det är fett svårt att säga utan bild, men jag som tjej kan ibland tänka: "Snygg kille" om killen har modern frisyr, en sådan som gärna syns på kändisar och andra "snygga killar". Den ska ju självklart passa människan i fråga. Kanske lamt svar, jag är jävligt trött och kanske inte förklarar så bra hur jag tänker men hoppas det går fram en aning i alla fall.
Vi tjejer kan ju vara lite ytliga när det gäller både killar eller tjejer om man är lagd åt det hållet. Och det som de coola kidsen gör känns attraktivt på något sätt.
Citera
2014-02-24, 05:47
Medlem
DoubleWss avatar
Varför inte lägga sig under kniven bara?! Fixa näsan, fixa kinderna, fixa allt! Så kan han ha vilken jävla frisyr han vill och ett jävla tomte skägg om det passar.
Citera
2014-02-27, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoubleWs
Varför inte lägga sig under kniven bara?! Fixa näsan, fixa kinderna, fixa allt! Så kan han ha vilken jävla frisyr han vill och ett jävla tomte skägg om det passar.

Varken han, eller jag gillar den där hysterin om att man sa operera sig för att bli "accepterad". Sen är det ju inte självklart att det blir bättre.

Man är född till den man är och bör göra det bästa av situationen på naturlig väg.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in