Citat:
Ursprungligen postat av
Langela
Har missat delen när han försäger sig om bagageluckan, kan nån rabbla den
F: Du tänker på det?
H: Ja, hur hamnade blodet i min bagagelucka.
F: Mmm. Kan du utveckla det?
H: Ja, men...vem är det som har varit in och sätt in blod i mi...in i min ba...bagagelucka. F: Mmm.
F2: Vem har sagt att det är i bagageluckan?
H: Va?
F2: Vem har sagt att det är i bagageluckan? H: Han gjorde det ju det nu.
F: Tyckte du att jag sa att det var i...
H: Jaa.
F: ...bagageluckan?
H: Ja, du...du sa ju...bagageluckan.
F: ........ Hur sa jag? Hur sa jag, Kristoffer, när jag sa det? Kan du berätta för mig hur jag sa?
H: I min bil.
F: Vad sa du?
H: I min bil.
F: I din bil?
H: Ja.
F: Mmm. Vad...vad sa jag mer?
H: Vad...vad är...du sa i min bil. Då antog jag att det var bagageluckan.
F: Ja, det är så du menar?
H: Ja. För att annars...
F: Kan du...kan du förklara för mig då varför du...du, Kristoffer, med...med egna ord...berätta för mig hur du tänker nu? Kan du utveckla det här?
H: Jag tänker som vi alla...a...action och maffiafilmer. Det enda stället man hittar blod det är i någons bil. Alltså i bagageluckan.
F: Det var så att du...du...du tänker så?
H: Det är delen...det är därför...............bagageluckan.
(en mobiltelefon ringer)
F: Hur känns det Kristoffer? Berätta hur det känns?
H: Jag vet inte.
F: Just nu?
H: Ja, nån försöker sätta dit mig för ett brott jag inte har begått.
F: Hur...hur menar du nu? Det måste du ju....det måste du förklara.
H: Ja, men det är ju uppenbart att nån har och håller på och försöka sätta dit mig för det här.
F: Hur går det till?
H: Nån har varit in i min lägenhet, tar ej tejpbit från en tejprulle som de ser...ehh...och sen så...man...det är ju liksom bara att spå...kolla liksom min facebookslista eller nått för folk som typ...pra...som jag pratar med och där finns ju hon och så liksom kan jag ha nämnt någon stans att jag skulle till henne och göra någonting och så är det ju bara att de plockar...........tejprullar...bitarna och liksom lägger i hennes hår och så...ehh...liksom blir jag häktad på det och sen så är...inte så jäkla svårt att bryta upp en bagagelucka på en bil. Liksom...ja, men då har jag liksom dödat henne. Då är det liksom bara ta och droppa något blod någonstans på bagageluckan.
(Mina fetmarkeringar.)