2014-02-23, 13:10
Medlem
Lill babs såklart, hon har konsumerat metervis med kuk genom åren.
She loves the cock!
Citera
2014-02-23, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -MLK-
Räknade ut lite snabbt att lill-babs lätt slukat minst 15 mil kuk genom åren. Ett 10 min ligg i veckan de senaste 60 åren...
10 minuter i veckan, det var ett väldigt understatement när det gäller Lillbabs.
Citera
2014-02-23, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irbe
Herregud berätta vad ni baserar detta på då. Skiter i om det är sant eller osant då detta är en skvallertråd, men lite mer måste det väl kunna presteras om man ändå bemödar sig att skriva.

Vänner som arbetar i nöjesindustrin som arbetat med dessa personer.

Carola var det inte ovanligt att finna naken och däckad i turnébussen och Sarah dawn finer led precis som alla andra tjockisar av ett behov att hävda sig själv genom att knulla. Min kamrat gjorde sig ovän med henne då han inte ville ligga med henne.

Bägge är förövrigt helt odrägliga och blåsta i det grövsta. Min personliga erfarenhet.

Kändisar, fy fan vilket djävla pack.
Citera
2014-02-23, 15:26
Medlem
Jag tippar på EMD.
Citera
2014-02-23, 18:45
Medlem
Voolts avatar
Sara Lumholdt (A-Teens). Vet inte om hon ligger i topp, men det är allmänt känt i branschen att hon är svag för stock.

http://allastudier.se/media/4/42833105759520/sara-lumholdt.jpg
Citera
2014-02-23, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blue_Eyes
Vänner som arbetar i nöjesindustrin som arbetat med dessa personer.

Carola var det inte ovanligt att finna naken och däckad i turnébussen och Sarah dawn finer led precis som alla andra tjockisar av ett behov att hävda sig själv genom att knulla. Min kamrat gjorde sig ovän med henne då han inte ville ligga med henne.

Bägge är förövrigt helt odrägliga och blåsta i det grövsta. Min personliga erfarenhet.

Kändisar, fy fan vilket djävla pack.
Men vafan? Paja inte min världsbild nu! Min (önske)bild av henne är ju odelat positiv och för en gångs skull delar frugan min uppfattning då vi båda gärna skulle tillmötesgå hennes självhävdelsebehov. Samtidigt alltså.

Jag har bestämt mig för att avfärda dig som ett troll för att inte förstöra våra mysiga tv-stunder. No offense...
Citera
2014-02-23, 21:32
Medlem
brotucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Jag tippar på att den numera ganska okända kändisen men ändå kändisen Oili Virta ligger extremt bra till på den som fått mest kuk genom tiderna. Hon slog igenom i svenska porrfilmer på 70-talet och har sen dess arbetat som hora och såvitt jag vet gör hon det än idag.
ewww!...den skabbiga horan vill man helst inte tänka på. för 20 år sen såg hon ut som nått katten släpat in och hon syndes ofta med Christer Pettersson hemma i Akalla. vågar inte tänka på hur hon måste se ut idag.
Citera
2014-02-23, 21:36
Medlem
JBugsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martenslager
Hon är ju kristen, de brukar inte vara kända för att sära på benen så enkelt. Jonas Gardell tippar jag på.

Han är ju också kristen!
Citera
2014-02-23, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paradocs
Ursäkta mig Gud för att jag tre-postar.

Nu till mitt förslag:

Lisa Miskovsky lär ha lagt knäna mot öronen inför i stort sett alla i musikranchen. Har en nära källa på detta. En som jobbar i branschen och en som inte fick doppa. Han är jävligt bitter o förbannade över det.

Själv blev jag jävligt illa till mods när jag fick höra detta om Lisa. Hade henne på min högsta piedestal och hade lätt lämnat allt för henne. Trodde hon var Frumaterial nr 1.
Du blandar inte ihop henne med Viktoria Tolstoy..? Det låter snarare som henne du beskriver.

Såg att någon hade Gry Forsell med på topp 5. Glöm.
Citera
2014-02-23, 22:09
Medlem
Ostkupas avatar
Kan skriva under på Miskovsky
Citera
2014-02-23, 22:21
Medlem
napalmenss avatar
Lill-babs har fått mer kuk än mat.
Citera
2014-02-24, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martenslager
Hon är ju kristen, de brukar inte vara kända för att sära på benen så enkelt. Jonas Gardell tippar jag på.

Då vet du inte mycket. När frikyrkan har ungdoms träffar utanför Jönköping så säljer man slut på alla kondomer.

Nästa söndag tycker jag att du går till din lokala pingstkyrka. Kom gärna i tid och låt dig lyssna på folket där och spela med. Efter akten är du med och dricker kaffe. Då har du unga som gamla på dig. Dessutom är dom gifta

Lägg gärna en större sedel i kollekten (sådant har dom koll på)

Mest kuk vet jag inte. Men Lill babs och Lotta Engberg ligger nog bra. Outsider kan vara Lill Lindfors.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in