2014-02-21, 21:22
Medlem
Knotknets avatar
Jag tippar på att den numera ganska okända kändisen men ändå kändisen Oili Virta ligger extremt bra till på den som fått mest kuk genom tiderna. Hon slog igenom i svenska porrfilmer på 70-talet och har sen dess arbetat som hora och såvitt jag vet gör hon det än idag.
Citera
2014-02-21, 22:33
Medlem
HumpingDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dårhushjon
I jämnlikhetens namn bör vi väl också diskutera detta ämne.

Alltså: Vilken svensk tror ni har fått mest kuk genom tiderna?

Alexander Bard. Han var ju prostituerad i Amsterdam om jag minns rätt.
Citera
2014-02-21, 22:40
Medlem
HumpingDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irbe
Herregud berätta vad ni baserar detta på då. Skiter i om det är sant eller osant då detta är en skvallertråd, men lite mer måste det väl kunna presteras om man ändå bemödar sig att skriva.

Nu ingick det förvisso inte i trådstartarens frågeställning men jag kan dock bekräfta att den som gick i samma skola som Carola och inte satte på henne får betraktas som lite annorlunda.
Citera
2014-02-21, 22:45
Medlem
gato12s avatar
Tror Jonas Gardell har fått en hel del bånge genom tiderna. Han har ju berättat en del om sin promiskuösa ungdom när praktiskt taget vem som helst fick utnyttja honom. Han har ju också fortsatt att knulla runt då han och Mark har ett synnerligen öppet förhållande.
Citera
2014-02-21, 23:02
Medlem
EmileZolas avatar
En ganska rimlig topp 5:

Kim Anderzon
Lill-Babs
Lotta Engberg
Gry Forsell
Mona Seilitz

HM: Lulu Carter, Jessica Zandén

I regel känns det som att bara kvinnor som har tagit mycket kuk omtalar män som "karlar".
Citera
2014-02-21, 23:33
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmileZola
En ganska rimlig topp 5:

Kim Anderzon
Lill-Babs
Lotta Engberg
Gry Forsell
Mona Seilitz

HM: Lulu Carter, Jessica Zandén

I regel känns det som att bara kvinnor som har tagit mycket kuk omtalar män som "karlar".

Tror Lill-Babs ensam fått mer än de andra tillsammans. Lulu Carter kan nog kvala in som tvåa.

Däremot saknas en på listan: Kayo. När hon var ihop med han Snickar-Matte (eller vad han heter) i Bygglov en gång i tiden så var de ju swingers och då brukar man ju kunna skrapa ihop ansenliga summor. Mattes nuvarande kvinna lär väl också fått några varv runt jordklotet med kuk men hon är väl ingen kändis så vitt jag vet.
Citera
2014-02-22, 01:47
Medlem
Paradocss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumpingDog
Nu ingick det förvisso inte i trådstartarens frågeställning men jag kan dock bekräfta att den som gick i samma skola som Carola och inte satte på henne får betraktas som lite annorlunda.

Har hört att hon ska vara jävligt bra i sängen. Hade lätt kunnat ge 1795 kr (inkl moms) för att testa om ryktet är sant.

Tror mitt ex, ex, ex, ex som heter J**** *i***** har fått mest kuk i hela universum - den jävla slampan.
Citera
2014-02-22, 01:51
Medlem
Paradocss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Tror Jonas Gardell har fått en hel del bånge genom tiderna. Han har ju berättat en del om sin promiskuösa ungdom när praktiskt taget vem som helst fick utnyttja honom. Han har ju också fortsatt att knulla runt då han och Mark har ett synnerligen öppet förhållande.

Nu är du ute o cyklar... Jonas har fått mycket kuk men mest i munnen. Han har aldrig varit särskilt mycket för det här med analt. Räknas munknull i den här tråden? annars kan vi stryka Jonas.
Edit. Alexander ligger betydligt högre på listan.
Citera
2014-02-22, 02:01
Medlem
SmoothieBoys avatar
Förmodligen någon som har hög sexuell drivkraft och ett förhållande där partnern har detsamma och kan hålla på flera gånger per dag...
Citera
2014-02-22, 02:02
Medlem
Paradocss avatar
Ursäkta mig Gud för att jag tre-postar.

Nu till mitt förslag:

Lisa Miskovsky lär ha lagt knäna mot öronen inför i stort sett alla i musikranchen. Har en nära källa på detta. En som jobbar i branschen och en som inte fick doppa. Han är jävligt bitter o förbannade över det.

Själv blev jag jävligt illa till mods när jag fick höra detta om Lisa. Hade henne på min högsta piedestal och hade lätt lämnat allt för henne. Trodde hon var Frumaterial nr 1.
Citera
2014-02-22, 02:25
Medlem
EmileZolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Tror Lill-Babs ensam fått mer än de andra tillsammans. Lulu Carter kan nog kvala in som tvåa.

Nja, Lill-Babs levde ju ändå i fasta förhållanden, även om de i sig var många och två meter Lasse B:s allsångskuk är nog för tre vanliga män. T.ex. Kim Anderzon lär nog ha avverkat ofantliga mängder penis i alla håriga kommunistorgier på 70-talet och Lotta Engberg är ju känd för att ha en man i varje stad i Sverige. Tror även att Gry Forsell är underskattad, det är bara att titta på vilken kåt aura hon har så inser man hur mycket hon har legat runt.
Citera
2014-02-22, 02:44
Medlem
Paradocss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmileZola
Nja, Lill-Babs levde ju ändå i fasta förhållanden, även om de i sig var många och två meter Lasse B:s allsångskuk är nog för tre vanliga män. T.ex. Kim Anderzon lär nog ha avverkat ofantliga mängder penis i alla håriga kommunistorgier på 70-talet och Lotta Engberg är ju känd för att ha en man i varje stad i Sverige. Tror även att Gry Forsell är underskattad, det är bara att titta på vilken kåt aura hon har så inser man hur mycket hon har legat runt.

Både Gry och Lisa M är norrländskor. Kvinnor från norr har nästan någon slags manlig direktkåthet. Träffade en tjej från Gällivare för hundra år sedan. Liten och näpen men nästan avtändande kuksugen. (ni som upplevt det vet vad jag menar..)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in