2014-02-22, 02:52
Medlem
HasseBanans avatar
Lotta Engberg är ju enligt Bert Karlsson den kåtaste kvinnan inom dansbandsbranchen iallafall. Hon har nog fått en del stock. Hon ser ju jävligt bra ut trots sin ålder.
Citera
2014-02-22, 03:16
Medlem
EmileZolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paradocs
Både Gry och Lisa M är norrländskor. Kvinnor från norr har nästan någon slags manlig direktkåthet. Träffade en tjej från Gällivare för hundra år sedan. Liten och näpen men nästan avtändande kuksugen. (ni som upplevt det vet vad jag menar..)

Jo jag vet precis vad du menar eftersom jag själv är norrlänning, norrländskor är lite mer sexuellt drivande. Gry har en typiskt norrländsk imperativ kåthet.
Senast redigerad av EmileZola 2014-02-22 kl. 03:19.
Citera
2014-02-22, 05:17
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Jag tippar på att den numera ganska okända kändisen men ändå kändisen Oili Virta ligger extremt bra till på den som fått mest kuk genom tiderna. Hon slog igenom i svenska porrfilmer på 70-talet och har sen dess arbetat som hora och såvitt jag vet gör hon det än idag.
Min kuk har i varje fall dansat omkring i hennes fitta på 70-talet när hon sprang omkring i Vasastan.
Citera
2014-02-22, 09:17
Medlem
stiigs avatar
Liw Ullman tror jag skulle platsa på listan.
Citera
2014-02-22, 09:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av worldcitizen
Carola Häggqvist är mitt tips
Hon är ju kristen, de brukar inte vara kända för att sära på benen så enkelt. Jonas Gardell tippar jag på.
Citera
2014-02-22, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball

Däremot saknas en på listan: Kayo. När hon var ihop med han Snickar-Matte (eller vad han heter) i Bygglov en gång i tiden så var de ju swingers och då brukar man ju kunna skrapa ihop ansenliga summor. Mattes nuvarande kvinna lär väl också fått några varv runt jordklotet med kuk men hon är väl ingen kändis så vitt jag vet.

Backa upp ditt påstående med fakta, moderatorjävul
Citera
2014-02-22, 13:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Tror Lill-Babs ensam fått mer än de andra tillsammans. Lulu Carter kan nog kvala in som tvåa.

Däremot saknas en på listan: Kayo. När hon var ihop med han Snickar-Matte (eller vad han heter) i Bygglov en gång i tiden så var de ju swingers och då brukar man ju kunna skrapa ihop ansenliga summor. Mattes nuvarande kvinna lär väl också fått några varv runt jordklotet med kuk men hon är väl ingen kändis så vitt jag vet.
Tror också på Lill-Babs. Minst 60år i sänghalmen. Men att hon skulle fått mer än Lotta Engberg, Kim Anderzon och Mona Seilitz tillsammans det håller jag för otroligt.
Citera
2014-02-22, 19:59
Medlem
Korneliuss avatar
Sanna Bråding, utan tvekan.
Citera
2014-02-22, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kornelius
Sanna Bråding, utan tvekan.

Om bara negerkuk hade räknats hade du nog haft rätt
Citera
2014-02-22, 22:00
Avstängd
Wajis avatar
Andreas Lundstedt måste vara en given kandidat
Citera
2014-02-23, 00:10
Medlem
Räknade ut lite snabbt att lill-babs lätt slukat minst 15 mil kuk genom åren. Ett 10 min ligg i veckan de senaste 60 åren...
Citera
2014-02-23, 12:42
Medlem
rautans avatar
Petra mede!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in