Citat:
Ursprungligen postat av
Operations
Face it tiger, du är den största snackpåsen inom svensk nationalism. Ständigt en massa förtäckta mordhot mot andra nationalister och tal om att klippa fingrarna av folk. Men när den typen av metoder verkligen hade kunnat göra en praktisk skillnad för ditt parti då vågar du plötsligt inte för att du är rädd för "livstidsstraff".
Och nu när du ska åka ned till Ukraina för att delta i revolutionen (lämpligt nog efter att presidenten redan avsatts av parlamentet) kan du inte göra det incognito som alla andra utan ställer till med värsta showen.
Dessutom verkar du helt blind inför att det är högst olagligt att göra revolution, och att det numera klassas som internationell terrorism att göra revolution i andras länder. Ändå sitter du helt öppet och snackar om det på Internet. Det är så typiskt för en poser, för man kan inte gärna göra olagliga saker på riktigt, om man är besatt av att först snacka om hur olaglig man är. Att du överhuvudtaget kan sitta och snacka om detta på Internet och till och med peka ut ditt exakta resdatum utan att bli gripen av Interpol borde ge dig en fingervisning om det är Carl Bildt och EU eller de vita folken du gör en insats för.
På vilket vis skulle det hjälpa mitt parti att åka och lemlästa några kufar inom RF, som polisen har haft stenkoll på?
Du har visst missat att det under gårdagen gjordes inbrott i ett par vapenförråd i Kiev och dess närområden, samt att högersektorn börjat beväpna sina medlemmar för att patrullera Kiev samt närliggande städer. Lägg nu till att våldet har ökat under dagen i Kiev men även i andra städer, så det här är långt ifrån över.
Mig veterligen har jag inte någonsin sagt att jag ska åka ner och göra genomföra väpnad strid i något land i världen, vad jag dock sagt är att jag kommer åka ner och hjälpa Ukrainarna med vad helst de behöver. Men om du kan hitta något inlägg där jag motsäger det jag skrev nyss, så är du välkommen att posta det.
Vad gäller Interpol så har de betydligt större och viktigare ärenden att handha än att jaga en svensk som ska hjälpa sina vita bröder och systrar i Ukraina. Har du foliehatten på ordentligt, för det känns som om radiovågorna bränner lite för hårt på din skalle just nu.
Man har kommit upp sig, från att vara en ynklig löneslav åt Brinkmann så är man numera direkt underställd den yttersta judenheten i form av EU och Carl Bildt.
ps. Vad gäller dina kunskaper i internationell lag så bör du nog se över dem en aning
http://www.ne.se/terrorism/internationell-terrorism
Om det inte var något mer så syns vi på barrikaderna antar jag.
Hell Revolutionärerna! Eller något annat frasradikalt uttryck av valfri sort kanske är bättre för dig?
Kan även nämna att frivilligstyrkan fått nationell uppmärksamhet under dagen då Expressen kontaktat deras samband med omvärlden och fått en intervju. Du kan läsa mer där, annars kan du hoppas på något flashig kommentar på nationell.nu typ "Juuuuudaaaarna styyyyr världen och Ukraina! HH1488!" så du har koll på läget.
Tjing tjing!
/Micke