2013-11-07, 22:18
Medlem
JFOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tverskoy
Den svenska kvinnan är inget barn. Det här nu kanske dags att lära sig ta eget ansvar för sina handlingar.

Om en nazi går runt med en hakkors i Tensta och blir misshandlad, då är det också hans ansvar. Man ska inte provocera.

Samma gäller kvinnan.
nej nu tänker jag rent juridisk blir man våldtagen så är det inte mer okej för att hon är lättklädd och blir man misshandlad pga att man bär hakkors så är det fortfarande en misshandel det är sorgligt att ni tycker att andra personers åsikter ska få påverka era rättigheter
Citera
2013-11-14, 17:08
Medlem
Gregurtdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettnyttsverige
Ja, det SKA man kunna, men man KAN INTE det idag.

Varför? Därför att våra kära politiker har valt att ta in en sån stor mängd invandrare, så idag kan vi inte känna oss fria i vårat egna land längre.

Hade det varit för 40-50 år sedan hade en kvinna kunnat gått ut naken på staden, full som en alika, och männen hade bara skrattat åt henne, och satt en blomma i hennes hår...

Idag kommer den nakna, glada, fulla kvinnan, inte längre än 10 meter från sitt hem innan en apa våldsför sig på henne. Tragiskt, men sant!

Tror du själv på vad du skriver?
Citera
2014-02-22, 15:48
Medlem
Dunkdunk2s avatar
Klart i faen att man skall fundera om man har en dotter.
Att se ut som en hora det är att vara en hora. Det går att se redan i deras unga år vilka som åker illa ut, de flesta män kan se det.
Lärare, polis, präst, alla vet och alla gör om tillfället kommer, går en tjej runt och visar allt och rullar med tungan så sitter kuken snart där, det är fel men sådan är naturen, har sett det själv. Det går en sådan tös här nu hon visar sig för män, putar med munnen och vickar med rumpan och står o ögnar män med ett finger i mungipan, jag tittar bort kan jag säga.. och visst något är fel hemmifrån men det skiter folk i, den flickan är i stor risk att bli utnyttjad just därför.
Citera
2014-02-22, 21:52
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunkdunk2
Klart i faen att man skall fundera om man har en dotter.
Att se ut som en hora det är att vara en hora. Det går att se redan i deras unga år vilka som åker illa ut, de flesta män kan se det.
Lärare, polis, präst, alla vet och alla gör om tillfället kommer, går en tjej runt och visar allt och rullar med tungan så sitter kuken snart där, det är fel men sådan är naturen, har sett det själv. Det går en sådan tös här nu hon visar sig för män, putar med munnen och vickar med rumpan och står o ögnar män med ett finger i mungipan, jag tittar bort kan jag säga.. och visst något är fel hemmifrån men det skiter folk i, den flickan är i stor risk att bli utnyttjad just därför.
I det här landet är det okej att låtsas som att flickan inte har problem - det är alla andra det är fel på
Citera
2014-02-22, 22:38
Medlem
Det är fruktansvärt dåligt att skylla på kvinnor som bli våldtagna. Våldtäktsmannen
ansvarar helt för sina handlingar.På En varm sommardag ska kvinnor kunna vara
lättklädda utan att råka utför dessa perversa idioter
Citera
2014-02-22, 22:45
Medlem
Fyfan för alla pantade jävla dårar i den här tråden. Ni som kör med "skylla sig själv" argumentet verkar ju vara våldtäktsmän själva eller har åtminstone ingen förståelse för hur samhället fungerar. Det är ALDRIG offrets fel! Ni som säger att man får skylla sig själv om man har kort kjol, - hoppas ni kör det när er mamma/dotter/vän kommer hem gråtandes och förtvivlad. Att skylla på klädesplagg är att ta bort ansvaret från gärningsmannen och lägga det på offret, vilket är sjukt fel.

Ts borde skjutas och jag förstår inte ens varför jag ärar den här tråden min tid, den borde vara i papperskorgen.
Citera
2014-02-22, 22:54
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av princessparkles
Fyfan för alla pantade jävla dårar i den här tråden. Ni som kör med "skylla sig själv" argumentet verkar ju vara våldtäktsmän själva eller har åtminstone ingen förståelse för hur samhället fungerar. Det är ALDRIG offrets fel! Ni som säger att man får skylla sig själv om man har kort kjol, - hoppas ni kör det när er mamma/dotter/vän kommer hem gråtandes och förtvivlad. Att skylla på klädesplagg är att ta bort ansvaret från gärningsmannen och lägga det på offret, vilket är sjukt fel.

Ts borde skjutas och jag förstår inte ens varför jag ärar den här tråden min tid, den borde vara i papperskorgen.
Det där är ju sånt som man bara säger för att det låter bra, om det är någon som blivit våldtagen är det kanske inte läge att säga som det är även om alla i omgivningen vet precis hur det ligger till. Det är förstås våldtäktsmannens fel alltid men det som vi diskuterar är att våldtäkten kanske hade kunnat undvikas.
Citera
2014-02-23, 02:14
Medlem
SlurpareNs avatar
Klart man ska kunna gå klädd hur man vill utan att behöva frukta att bli våldtagen.
Till er alla som motsäger er detta har jag 0 förståelse för, vad vore sommaren utan alla vackra damer?
Citera
2014-02-23, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Det där är ju sånt som man bara säger för att det låter bra, om det är någon som blivit våldtagen är det kanske inte läge att säga som det är även om alla i omgivningen vet precis hur det ligger till. Det är förstås våldtäktsmannens fel alltid men det som vi diskuterar är att våldtäkten kanske hade kunnat undvikas.

Av dina tidigare trådstarter att döma verkar du ha en ansträngd relation till det motsatta könet eller på ren svenska - du är en jävla kvinnohatare. Skulle vare intressant att veta vad som gick fel i ditt liv, var det mamma som stack? Är din pappa ett svin? Har du aldrig fått ligga? Berätta!

OnT: En våldtäkt kan inte "undvikas". Genom att påstå det lägger du ansvaret på offret och inte på den patriarkala samhällsstruktur som präglar vårt samhälle och skapar våldtäktsmän. Våldtäktsmän är en produkt av ett sjukt och kvinnohatande samhälle och inte ett resultat av en kort kjol. Fatta det.
Citera
2014-02-23, 09:19
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av princessparkles
Av dina tidigare trådstarter att döma verkar du ha en ansträngd relation till det motsatta könet eller på ren svenska - du är en jävla kvinnohatare. Skulle vare intressant att veta vad som gick fel i ditt liv, var det mamma som stack? Är din pappa ett svin? Har du aldrig fått ligga? Berätta!

OnT: En våldtäkt kan inte "undvikas". Genom att påstå det lägger du ansvaret på offret och inte på den patriarkala samhällsstruktur som präglar vårt samhälle och skapar våldtäktsmän. Våldtäktsmän är en produkt av ett sjukt och kvinnohatande samhälle och inte ett resultat av en kort kjol. Fatta det.
Jag kan naturligtvis inte låta bli att dra några slutsatser av dina trådstarter så du tycker vi lever i ett sjukt och kvinnohatande samhälle? Tror du att du ska bota samhället från våldtäktsmän med din trötta offermentalitet?
Citera
2014-02-23, 11:25
Medlem
Metaphysicians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tverskoy
Det är så här, om en kvinna har en kjol som är kort upp till fittan och en tröja som sitter tight så att tuttarna syns som fan då ska kvinnan faaaan inte klaga om hon blir våldtagen. Håller ni med? (om ni inte gör det då är ni idioter, speciellt ni som är föräldrar till en dotter)

Håller inte med. En kvinna ska kunna gå runt naken om hon vill utan att bli våldtagen. Blir patetiska män så kåta kan de gå hem och runka.
Citera
2014-02-23, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Jag kan naturligtvis inte låta bli att dra några slutsatser av dina trådstarter så du tycker vi lever i ett sjukt och kvinnohatande samhälle? Tror du att du ska bota samhället från våldtäktsmän med din trötta offermentalitet?

Få höra då, din lilla gris

Ja vi lever i ett sjukt och kvinnohatande samhälle. Samhället skulle botas snabbare om vi avrättade smutsiga hamstrar som dig på löpande band.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in