2014-02-22, 22:22
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Undrar ytterligare en gång om hur lång tid det tar innan Gobbe peakar. Vad ska man känna egentligen, det jag känner påminner mycket om opiater.

Tog 1ml till, känner mig inte så borta alls.. Måste vara tjacket som motverkar? Jag har sparat en lika stor dos som jag tog idag till senare i veckan/veckan efter det, kanske tar lite Lyrica till. 2.5ml blev det totalt, tänker inte ta mer då jag inte vill dansa med döden i onödan - däremot funderar jag på att dra en mycket liten lina Sub (fjärdedel jämfört med vad jag brukar dra). Skippar även godnattbenson även om jag är övertygad om att det inte hade spelat någon roll ifall jag tog den eller inte.

EDIT: Skippar subben efter att ha läst lite på forumet.. Varit vaken i typ 45 timmar så kommer nog att sova gott Men måste säga att jag är besviken på ruset, när jag fortfarande kände av tjacket så kände jag typ inget, nu känner jag mig mest trött (och ångestbefriad såklart) men det beror på att jag inte sovit något föregående natt.
Senast redigerad av KITTENMITTONS 2014-02-22 kl. 23:09.
Citera
2014-02-23, 11:59
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
EDIT: Skippar subben efter att ha läst lite på forumet.. Varit vaken i typ 45 timmar så kommer nog att sova gott Men måste säga att jag är besviken på ruset, när jag fortfarande kände av tjacket så kände jag typ inget, nu känner jag mig mest trött (och ångestbefriad såklart) men det beror på att jag inte sovit något föregående natt.

Har du tagit tjack så kommer du behöva lite mer gobbe för att få ett bra rus, så du tog antagligen för lite gobbe men jag förstår att du vill vara försiktig nu i början.
Citera
2014-03-04, 20:11
Medlem
Om jag har 3g GHB i pulverform. Konsumerar detta i antingen 2 eller 3 omgångar, alltså 1 eller 1,5g per gång. Men ska jag blanda ut det i vanligt kranvatten innan? Någon som kan guida en nybörjare…?
Citera
2014-03-06, 15:38
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haha1234
Om jag har 3g GHB i pulverform. Konsumerar detta i antingen 2 eller 3 omgångar, alltså 1 eller 1,5g per gång. Men ska jag blanda ut det i vanligt kranvatten innan? Någon som kan guida en nybörjare…?

Vet att svaret är lite sent nu men ja du kan blanda ut det med vanligt vatten eller saft om du föredrar det istället.
Citera
2014-03-06, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haha1234

finns dock risk för att du aldrig "kommer iväg" riktigt ordentligt på bara 3g. jag tycker att man känner lite av en tröskel vid runt 3g men det kanske bara är jag
Citera
2014-03-10, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herueba
finns dock risk för att du aldrig "kommer iväg" riktigt ordentligt på bara 3g. jag tycker att man känner lite av en tröskel vid runt 3g men det kanske bara är jag

Jag tog 6 gram blandat i vatten och har tollerans sen förr men det hände ingenting ,
tog först 2 gram, 4 g. Under en timme blandat med vatten och de smaka ju inte mycket RIKTIG gobbe om man säger så alltså nu menar jag kokat o klart på flaska. nån som känner igen sig eller ?
Citera
2014-03-11, 12:03
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vajx
Jag tog 6 gram blandat i vatten och har tollerans sen förr men det hände ingenting ,
tog först 2 gram, 4 g. Under en timme blandat med vatten och de smaka ju inte mycket RIKTIG gobbe om man säger så alltså nu menar jag kokat o klart på flaska. nån som känner igen sig eller ?

Mena du att du inte kände något av GHB pulvret eller kokad gobbe? För om du inte kände något av 2-4g så är den nog inte bra gjord.
Citera
2014-03-11, 12:30
Medlem
Mandic!s avatar
Fler än jag som får ont i kroppen? Brukar ta 1,5 ml - 2 ml (GBL) och fylla på med någon milliliter efter nån timme eller två.
Citera
2014-03-11, 16:38
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Fler än jag som får ont i kroppen? Brukar ta 1,5 ml - 2 ml (GBL) och fylla på med någon milliliter efter nån timme eller två.

Får du ont i kroppen varje gång du dricker och vart i kroppen är det du får ont?
Citera
2014-03-11, 19:29
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Får du ont i kroppen varje gång du dricker och vart i kroppen är det du får ont?
Får ont i ryggen och nacken mest. Brukar komma efter ett par mindre påfyllningar.
Citera
2014-03-14, 13:30
Medlem
VistaBlacks avatar
hjälp en gammal som inte varit i svängen på ett tag...
Pulverform?! wtf kan man gobba med pulver?
ingen som gobbar längre går ju inte få tag på någonstans
Citera
2014-03-14, 13:51
Medlem
Länge sen GHB fanns i byn, lite synd för tyckte att det var riktigt najs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in