2014-02-22, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Tack för tipsen! Ska kika på det. Spännande med diamanti centralt i stället. Gomez är egentligen skön, karln kan ju nicka för fulla muggar. Ett bra skott också, gör ganska många mål för mig. Funkar bra med ibarbo eftersom ibarbo är snabb.
Vet du ngt om Pogbas IF/SIF?

Ja, har iofs aldrig testat hernanes så jag kanske ska fråga om honom men Diamanti är definitivt min favorit lirare. Härlig känsla med honom. Ska nog testa hernanes då jag inte gillar Hamsik i min andra elva. Älskar min första elva asså! Min andra elva kan man säga mer om aldrig haft någon IF, har aldrig tur att få de i pack och inte bästa möjliga lag än så köper upp mynten innan jag kommer så långt

Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Hernanes mot Diamanti? Har du slagit dig pojk? Hernanes är guden i det här spelet.
Hernanes asså, är han så pass? Är det han och Diamanti som är de bästa CAM?
Citera
2014-02-22, 20:39
Medlem
fut2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Hernanes mot Diamanti? Har du slagit dig pojk? Hernanes är guden i det här spelet.

kan bara hålla med
Citera
2014-02-22, 20:59
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antonhbk
Ja, har iofs aldrig testat hernanes så jag kanske ska fråga om honom men Diamanti är definitivt min favorit lirare. Härlig känsla med honom. Ska nog testa hernanes då jag inte gillar Hamsik i min andra elva. Älskar min första elva asså! Min andra elva kan man säga mer om aldrig haft någon IF, har aldrig tur att få de i pack och inte bästa möjliga lag än så köper upp mynten innan jag kommer så långt

Hernanes asså, är han så pass? Är det han och Diamanti som är de bästa CAM?
Skulle nog säga han och Di Natale eller Hamsik
Citera
2014-02-22, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Skulle nog säga han och Di Natale eller Hamsik

Di natale som CAM låter spännande. Dyrt med iofs. Pallar inte Hamsik, han känns inte skön att spela med :/ hernanes stats var riktigt fina så ska nog testa han. Hur är Di natale som ST? Är han bättre som CAM?

Ska man sälja cuadrado och köpa cerci? Känns son cerci är bättre?
Citera
2014-02-22, 21:09
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
finns det någon IF i dom populära ligorna som gått under 10 k någon gång och stannat där?
bump
Citera
2014-02-22, 21:19
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skittjack
Sålde precis allt jag hade och lyckades få ihop 750k.

Kan någon bygga en schysst hybrid med Neymar och Aguero? Valfri formation så länge det inte är trebackslinje. Ps3.

Någon som orkar? Har druckit så kan/orkar inte göra en själv.
Citera
2014-02-22, 21:20
Medlem
De fyra bästa/att ha CDM ifrån Serie A? Finns så många intressanta :P just nu har jag: De Rossi, Cambiasso, Essien och Inler. Siktar på att ha följande: de Rossi, pirlo, guarin och Vidal. Borde man satsa på någon annan? Vad säger ni!
Citera
2014-02-22, 21:28
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
De fyra bästa/att ha CDM ifrån Serie A? Finns så många intressanta :P just nu har jag: De Rossi, Cambiasso, Essien och Inler. Siktar på att ha följande: de Rossi, pirlo, guarin och Vidal. Borde man satsa på någon annan? Vad säger ni!

De Rossi, Pogba, Vidal
Citera
Medlem
psqs avatar
Folk är så opålitliga, har kört wagers mot 2 st från tråden som inte betalar. Och den ena ville t.o.m wage:a sin Neymar men det slutade med två st 25k wagers och jag vann båda. Riktigt dålig stil men vad förväntar man sig..

Känns som att det är dags för EA att fixa något wager mode, vet inte hur det ska gå till men på något vänster måste det gå.

Han hette Julgran1 här på fb och "lolbarn1" på xbl så ni vet vem ni inte ska spela mot.
Citat:
Di natale som CAM låter spännande. Dyrt med iofs. Pallar inte Hamsik, han känns inte skön att spela med :/ hernanes stats var riktigt fina så ska nog testa han. Hur är Di natale som ST? Är han bättre som CAM?

Ska man sälja cuadrado och köpa cerci? Känns son cerci är bättre?
Har testat alla RMs som är värda att testa från Serie A och jag skulle nog säga att UP Berardi är bäst av dem. 185cm med 87 agility och 82 balans gör att han känns mycket starkare än 65.

Sedan skulle jag också tipsa om Vidal som CAM och då tänker du säkert "Vad snackar han om?" men han ligger just nu på 145 mål på 155 matcher som CAM i en 4-2-3-1(2). Använder Hunter på honom.
Citera
Medlem
http://www.futhead.com/14/squads/7196884/ vad tror ni om den?
Citera
2014-02-22, 21:31
Medlem
Citat:
http://www.futhead.com/14/squads/7197040/
http://www.futhead.com/14/squads/7197221/
http://www.futhead.com/14/squads/7197454/
Senast redigerad av sibba 2014-02-22 kl. 21:36.
Citera
2014-02-22, 21:34
Medlem
Citat:

http://www.futhead.com/14/squads/7197203/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in