2014-02-22, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psq
Folk är så opålitliga, har kört wagers mot 2 st från tråden som inte betalar. Och den ena ville t.o.m wage:a sin Neymar men det slutade med två st 25k wagers och jag vann båda. Riktigt dålig stil men vad förväntar man sig..

Känns som att det är dags för EA att fixa något wager mode, vet inte hur det ska gå till men på något vänster måste det gå.

Han hette Julgran1 här på fb och "lolbarn1" på xbl så ni vet vem ni inte ska spela mot.

Har testat alla RMs som är värda att testa från Serie A och jag skulle nog säga att UP Berardi är bäst av dem. 185cm med 87 agility och 82 balans gör att han känns mycket starkare än 65.

Sedan skulle jag också tipsa om Vidal som CAM och då tänker du säkert "Vad snackar han om?" men han ligger just nu på 145 mål på 155 matcher som CAM i en 4-2-3-1(2). Använder Hunter på honom.

Tråkigt med lirare som inte står vid sitt ord. Hade gärna kört med dig fast har inte mycket av värde just nu, min dyraste lirare är balotelli...

Jag säger ingenting faktiskt, Vidal har fina stats och ganska så bra defensiva men man kanske borde testa honom som CAM

En fråga alla kan få hjälpa mig med, hur fungerar dom här kemi sakerna, hunter, engine etc etc. Har inte riktigt förstått det ännu och vet inte vilka positioner man borde ha vad.

EDIT: inte den bästa FUT-spelaren, vad menas med UP framför namnet?
Senast redigerad av Antonhbk 2014-02-22 kl. 21:39.
Citera
2014-02-22, 21:48
Medlem
Kotds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antonhbk
Tråkigt med lirare som inte står vid sitt ord. Hade gärna kört med dig fast har inte mycket av värde just nu, min dyraste lirare är balotelli...

Jag säger ingenting faktiskt, Vidal har fina stats och ganska så bra defensiva men man kanske borde testa honom som CAM

En fråga alla kan få hjälpa mig med, hur fungerar dom här kemi sakerna, hunter, engine etc etc. Har inte riktigt förstått det ännu och vet inte vilka positioner man borde ha vad.

EDIT: inte den bästa FUT-spelaren, vad menas med UP framför namnet?

UP är när spelar har blivit uppgraderad från vad han var i början av fifa, presterat bra irl och då förtjänar en högre rating
Citera
2014-02-22, 22:00
Medlem
Vem tror ni funkar bäst som cf i en 4-4-1-1 av mata, rooney och suarez?
Citera
2014-02-22, 22:03
Medlem
Citat:
Folk är så opålitliga, har kört wagers mot 2 st från tråden som inte betalar. Och den ena ville t.o.m wage:a sin Neymar men det slutade med två st 25k wagers och jag vann båda. Riktigt dålig stil men vad förväntar man sig..

Känns som att det är dags för EA att fixa något wager mode, vet inte hur det ska gå till men på något vänster måste det gå.

Han hette Julgran1 här på fb och "lolbarn1" på xbl så ni vet vem ni inte ska spela mot.

Skulle inte lita på någon som skrivit 10 inlägg här, varav hälften idag. Skulle nog bara lira Wagners mot folk som är mer aktiva här. Vågar själv inte lira wagers då jag inte har en susning om vad jag står jämfört med andra. Har ju inte mycket coins o röra mig med heller..

Funderar på lite ändringar i mitt lag. Kör BPL. Lite sugen att byta Baines mot Marcelo, och samtidigt byta ut Assaidi mot Willian, så Marcelo får full kemi (har luiz som mittback med).

Bra byten?
Senast redigerad av grahnen 2014-02-22 kl. 22:10.
Citera
2014-02-22, 22:07
Medlem
eribabsis avatar
Tog EA åt sig förra året om att Hulk var långsam? Mötte han precis som striker, han sprang ifrån alla hela tiden. Jävla fartdåre.
Citera
2014-02-22, 22:19
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Äntligen fick jag ihop ett lag! Vad tycks?

http://www.futhead.com/14/squads/7159184/

e: hur är Costa?
Bumpis
Citera
2014-02-22, 22:25
Medlem
psqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Skulle inte lita på någon som skrivit 10 inlägg här, varav hälften idag. Skulle nog bara lira Wagners mot folk som är mer aktiva här. Vågar själv inte lira wagers då jag inte har en susning om vad jag står jämfört med andra. Har ju inte mycket coins o röra mig med heller..

Funderar på lite ändringar i mitt lag. Kör BPL. Lite sugen att byta Baines mot Marcelo, och samtidigt byta ut Assaidi mot Willian, så Marcelo får full kemi (har luiz som mittback med).

Bra byten?
Nej, det är sant. Men sedan är det inte så lätt att hitta någon att spela wagers mot så man tar ju ändå chansen när man får den.

Ja, kör på Willian/Marcelo. Uppgradering på båda positioner imo.
Citera
2014-02-22, 22:28
Medlem
Citat:
Bumpis
Costa i mitt tycke är helt okej med tanke på vad han kostar. Han är stark som en oxe och är snabb, men, det finns mycket att önska av honom såsom hans wrs och svaga fot. Jag har svårt för anfallare som inte har minst 4a i wf. Fast. Det beror på vilken uppställning du spelar honom i...

Jag lirar Costa i mitt reservlag bredvid Hulk och Villa, han gör ganska myvket mål med fötterna, mindre med huvudet. Jag hade hellre, om det gått spelat Benzema.

Summa sumarum bra för pengarna han kostar.
Citera
2014-02-22, 22:33
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:

psq, det var fan inte igår

Riktigt jävla dåligt gjort av honom.

Lirar du Xbox? om du gör det drar ajg gärna några wagers i framtiden
Citera
2014-02-22, 22:35
Medlem
Citat:
Bumpis

Här är mitt förslag http://www.futhead.com/14/squads/7201417/ Det kostar 30 lax mer. Silva är kung. Jag tyckte att dina wrs i förra laget var ganska offensiva därför tog jag mig friheten att byta ut ett par spelare.
Citera
2014-02-22, 22:41
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedway
Här är mitt förslag http://www.futhead.com/14/squads/7201417/ Det kostar 30 lax mer. Silva är kung. Jag tyckte att dina wrs i förra laget var ganska offensiva därför tog jag mig friheten att byta ut ett par spelare.
Njaa tycker att mina wrs var helt okej på mitt lag, angående ditt så är jag inte så sugen på att lägga 50k mer på att få Pepe, De gea och Alonso. Gillar inte silva irl för den delen men tack ändå
Citera
2014-02-22, 22:46
Medlem
http://www.futhead.com/14/squads/7201787/
eller
http://www.futhead.com/14/squads/7202084/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem