2014-02-22, 12:00
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
har jag aldrig hört? Aldrig mött han heller. han kostar 500?
Kolla några sidor bak i tråden
Edit: "Cyriac ÄR bästa spelare på spelet utan tvekan. Killen är helt jävla omänsklig. Står på kortet han har 69 Shooting men det är nog det största skämtet jag sett. 90+ ger jag honom i Shooting." - sa någon igår..
Senast redigerad av NilssooonS 2014-02-22 kl. 12:09.
Citera
2014-02-22, 12:15
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Kolla några sidor bak i tråden
Edit: "Cyriac ÄR bästa spelare på spelet utan tvekan. Killen är helt jävla omänsklig. Står på kortet han har 69 Shooting men det är nog det största skämtet jag sett. 90+ ger jag honom i Shooting." - sa någon igår..

folk säger mycket De må hända att han har bättre skott än statsen visar men det har inget med handikapp att göra?

handikapp tolkar jag som att du får fördel om du spelar "sämre" spelare än din motspelare eller kanske tom sämre kemi. Ställer mig tveksam till det.
Senast redigerad av Jessicaffs 2014-02-22 kl. 12:17.
Citera
2014-02-22, 12:16
Medlem
dannyWs avatar
Man behöver ju bara vinna en FUT match för att vara med i lottningen, jag som kämpade i cupen.
Citera
2014-02-22, 12:22
Medlem
Jessicaffss avatar
Nyfiken på vad ni tycker.

Mtp att EA kommer släppa en ny buff slutet av månaden så har ju priserna på IF skjutit i höjden (dubblats?). Borde man inte sälja nu när alla antar att IF´s kommer få en buff. Det är bara ett fåtal som kommer få det, om några alls?

Matuidi har tex gått från 70k till drygt 100k. Sälja? Finns massa andra exempel också. Tror tex inte att alaba kommer få buff. Diego costa är nog en lågoddsare. Vilka fler är värda att hålla på? verratti?

Priserna lär ju sjunka som en sten på alla som inte får en buff.
Citera
2014-02-22, 12:24
Medlem
Nån som vill göra 2 lag jag kan rotera mellan för tillsammans 1,5-1,6 mille, fördelningen spelar ingen roll men jag vill ha 2 bra lag att spela med. Dvs ett kan kosta 1,5 mille och ett för 100k.

Tack på förhand
Citera
2014-02-22, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
Nyfiken på vad ni tycker.

Mtp att EA kommer släppa en ny buff slutet av månaden så har ju priserna på IF skjutit i höjden (dubblats?). Borde man inte sälja nu när alla antar att IF´s kommer få en buff. Det är bara ett fåtal som kommer få det, om några alls?

Matuidi har tex gått från 70k till drygt 100k. Sälja? Finns massa andra exempel också. Tror tex inte att alaba kommer få buff. Diego costa är nog en lågoddsare. Vilka fler är värda att hålla på? verratti?

Priserna lär ju sjunka som en sten på alla som inte får en buff.

jag säljer av alla mina IF för profiten e så pass hög nu iallafall.. som du säger så tror jag inte så många spelare kommer få buff och då kommer priset rasa ner till låga priser igen..
Citera
2014-02-22, 12:32
Medlem
DrStrutss avatar
IF Modric, någon som testat?
Citera
2014-02-22, 12:57
Medlem
Speytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farsanbalooo
Träna "mer" behöver jag icke då jag är äckligt bra på det här spelet.
FUT United är en turnering genom spelet, en guldpack premium och 2 k coins ligger i potten
Man kan även vinna en resa med för två då man kan åka med sin älskare och se premier league fotboll, eller 1 miljon coins.
mer info:http://futpromos.com/

Citat:
Ursprungligen postat av dannyW
Man behöver ju bara vinna en FUT match för att vara med i lottningen, jag som kämpade i cupen.
Lottningen gäller inte oss som bor i Sverige tyvärr. Den turneringen är begränsat till väldigt få länder.

Citat:
Ursprungligen postat av likeet
Eftersom ingen svarar frågar jag igen...

Vad tror ni om detta laget ?

http://www.futhead.com/14/squads/7157094/
Ser hyfsat bra ut, lite tveksam till Coentrao/Pepe iställer för t.ex Marcelo/Ramos men man måste även få till kemin med din CM.
Citera
2014-02-22, 12:59
Medlem
Köpte James Rodriguez och sålde när jag trodde han skulle få en TIF. Köpte tillbaka när jag såg att han inte fick en för 151k BIN i CDM efter en sekund och han låg runt 160k. Nu ligger han på 185k men jag tror inte han får en UP så antingen säljer jag han precis innan eller riskera att torska all potentiell profit.
Citera
2014-02-22, 13:07
Medlem
likeets avatar
Ser hyfsat bra ut, lite tveksam till Coentrao/Pepe iställer för t.ex Marcelo/Ramos men man måste även få till kemin med din CM.[/quote]

hur skulle jag kunna ändra på det? tycker coentrao är seg men pepe funkar för han e så stark på huvudet!
Citera
2014-02-22, 13:07
Medlem
htsolna08s avatar
http://www.futhead.com/14/squads/7136273/

Citera
2014-02-22, 13:11
Medlem
hej kompisar! sitter just nu med detta laget http://www.futhead.com/14/squads/7166931/ och är grymt nöjd med de!
så undra om någon kan bygga något liknande lag till mig för runt 150-200k (xbox)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in