2014-02-22, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Stark, hårda skott, bra passningar kanske lite klumpig med boll men bäst som CAM i ett pl lag
Funderar på att ha honom i det här laget http://www.futhead.com/14/squads/7159463/
Citera
2014-02-22, 10:27
Medlem
likeets avatar
Eftersom ingen svarar frågar jag igen...

Vad tror ni om detta laget ?

http://www.futhead.com/14/squads/7157094/
Citera
2014-02-22, 10:33
Medlem
Julgran1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farsanbalooo
619-59-138 atm, vad har du? Vad väljer man...resan eller 1 mille coins om man har extrem tur och vinner? skulle nog välja miljonen, så jävla billigt att åka till london med tattar ryanair ändå
Intressant att folk tror på det här med handikappsystem. Finns det något bevis för det, måste ju gå att utläsa hur någon datakod någonstans? Du verkar ha ruskigt bra stats, vad spelar du på för konsol? Hade varit väldigt roligt att möta dig för att se om det verkligen finns folk som är så pass bra som du beskriver, du har alltså spelat nästan 1000 matcher och släpper trots detta in 5 mål på en match..? Vad möter du för spelare?!?!
Citera
2014-02-22, 10:55
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julgran1
Intressant att folk tror på det här med handikappsystem. Finns det något bevis för det, måste ju gå att utläsa hur någon datakod någonstans? Du verkar ha ruskigt bra stats, vad spelar du på för konsol? Hade varit väldigt roligt att möta dig för att se om det verkligen finns folk som är så pass bra som du beskriver, du har alltså spelat nästan 1000 matcher och släpper trots detta in 5 mål på en match..? Vad möter du för spelare?!?!
Sa inte du för någon dag sen att du precis börjat spela FUT, så vad vet du egentligen?
Citera
2014-02-22, 11:01
Medlem
NilssooonSs avatar
Krånglar webappen för någon annan? När jag ska lägga ut kort så blandar sig de jag redan tryckt ska läggas ut med de jag inte hunnit lägga ut än och då står det "Oops! bla bla.."
Citera
2014-02-22, 11:01
Medlem
Julgran1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Sa inte du för någon dag sen att du precis börjat spela FUT, så vad vet du egentligen?
Har lirat mkt sen fifa 11 kanske 500 matcher/spel men nästan enbart säsong. Det är väldigt ovanligt att det blir mer än 2-3 mål åt vardera håll på hög nivå. Samma gäller om du kollar i exempelvis E-sport SM, det blir mkt sällan mer än 2-3 mål på en match när det drar ihop sig mot slutspel. Har därför rätt mkt bakgrund inom FIFA och blir förvånad att det verkar vara så stor skillnad i UT, därför jag frågar dessa grejer : ) Du får gärna svara angående handikappsystemet, låter intressant. Konstigt att EA inte har nämnt det alls om det nu skulle finnas.
Citera
2014-02-22, 11:05
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julgran1
Har lirat mkt sen fifa 11 kanske 500 matcher/spel men nästan enbart säsong. Det är väldigt ovanligt att det blir mer än 2-3 mål åt vardera håll på hög nivå. Samma gäller om du kollar i exempelvis E-sport SM, det blir mkt sällan mer än 2-3 mål på en match när det drar ihop sig mot slutspel. Har därför rätt mkt bakgrund inom FIFA och blir förvånad att det verkar vara så stor skillnad i UT, därför jag frågar dessa grejer : ) Du får gärna svara angående handikappsystemet, låter intressant. Konstigt att EA inte har nämnt det alls om det nu skulle finnas.
Vi har haft det här snacket massa gånger innan.. Jag tror som jag tidigare sagt på att handikapp finns men är inte säker. Folk säger exempelvis att Cyriac är en av de bästa på spelet - hur är det möjligt? Hans stats sticker inte ut alls och han har varken bra skott eller är stark eller grym med boll (statsmässigt).. Om det har med handikapp att göra vet jag inte, men känns som EA gjort sämre spelare OP för att man med sämre lag ska ha fördelar, enligt mig
Citera
2014-02-22, 11:37
Medlem
pellenicklass avatar
Jag re-listade Cazorla på min transferlist och då försvann han bara. Ca 12k åt helvete, hur kan man åtgärda detta?
EDIT: Det löste sig.
Senast redigerad av pellenicklas 2014-02-22 kl. 11:42.
Citera
2014-02-22, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pellenicklas
Jag re-listade Cazorla på min transferlist och då försvann han bara. Ca 12k åt helvete, hur kan man åtgärda detta?
EDIT: Det löste sig.
Var låg den gömd då? transerlistan ?
Citera
2014-02-22, 11:48
Medlem
pellenicklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Var låg den gömd då? transerlistan ?
Haha ja, jag loggade ut och in och till slut dök han upp.
Citera
2014-02-22, 11:52
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellenicklas
Haha ja, jag loggade ut och in och till slut dök han upp.
Har hänt mig också idag, verkar vara något fel (igen) på webappen
Citera
2014-02-22, 11:57
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Vi har haft det här snacket massa gånger innan.. Jag tror som jag tidigare sagt på att handikapp finns men är inte säker. Folk säger exempelvis att Cyriac är en av de bästa på spelet - hur är det möjligt? Hans stats sticker inte ut alls och han har varken bra skott eller är stark eller grym med boll (statsmässigt).. Om det har med handikapp att göra vet jag inte, men känns som EA gjort sämre spelare OP för att man med sämre lag ska ha fördelar, enligt mig

har jag aldrig hört? Aldrig mött han heller. han kostar 500?

Jag tror inte handikapp finns men jag tror vissa combos med egenskaper gör spelarna bättre, samt att längden tror jag spelare en stor faktor också.

Sen tror jag rankingsystemet inte går division efter division utan jag tror den går efter win-lost statsen. Dvs har man vunnit 5 raka matcher så stiger man snabbt i ranking och får möta någon mycket bättre.
Senast redigerad av Jessicaffs 2014-02-22 kl. 12:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in