Citat:
Ursprungligen postat av skurgubben
Jag är inte så säker på det. Som nån antydde tidigare stoltserar Gynningskan med sin kåthet och sin vulgaritet i sina böcker medan Lill-Babs gör precis tvärtom. Lill-Babs tyckte att det var pinsamt när Lasse Holmqvist visade fram 10-12 karlar som hon haft längre förhållanden med och ansåg att hon blev ett "luder" i svenska folkets ögon. Gynning hade förmodligen inte skämts över att berätta hur hon hade knullat med dom. I Lill-Babs memoarer förnekar hon sin karltokighet, medan Gynning som sagt skryter med den. LB skriver att hon bara varit full en gång (andra uppgifter finns här på Flashback), Gynning skriver uppenbarligen om kokainfester m m. Lill-Babs har nog också varit med på trekanter eller fyrkanter men håller det för sig själv.
Märkligt att Carolina Gynning knappt har omnämnts i den här tråden förrän Lostworld tog till orda - och genast har sanningen uppenbarats för alla. Halleluja!
Lostworld kommer alltid med sanningen...
Det är skamligt att Gynnings eskapader inte har uppmärksammats mer här men tyvärr så bekräftar det bara vad jag tidigare sagt: att det är en massa snorvalpar här som bara hakar på vad den andre säger, trots att de har noll koll på Lill-Babs förehavanden egentligen.
Bilden av Lill-Babs är ju oerhört överdriven här, sett till hur många män hon faktiskt verkar ha träffat, om man ser totalt genom åren. Det har ju tagit absurda proportioner här på fb.
Hur ni än vrider och vänder på det så ändrar det inte faktum och rätt ska vara rätt:
Gynning slår alla.
Säga vad man vill om Lill-Babs men nån jävla fd eskort är hon ialf inte!
Och nej, jag tror inte heller att hon är typen som har trekanter osv eller att det var så vanligt när hon var som mest aktiv. Ialf inte i de kretsarna som hon umgicks i (till skillnad från Gynnings vilda livsstil med människor av samma kaliber).
Men det är min åsikt.