2011-04-07, 18:49
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SchlomoReinfeldt
Gynning vet jag fick duktigt i fittan på 90-talet i Malmö. En privatfest med mycket kokain i sig blev hon knullad av två snubbar, en svensk och en gambian mitt i soffan. Gambianen ifråga är en stor elak jävel.
Vad trevligt, då fick hon en rejäl tjärpappsrulle i sig kan jag tro.
Citera
2011-04-07, 19:24
Medlem
And the winner is... Gynning.
Citera
2011-04-07, 21:00
Bannlyst
Jag är inte så säker på det. Som nån antydde tidigare stoltserar Gynningskan med sin kåthet och sin vulgaritet i sina böcker medan Lill-Babs gör precis tvärtom. Lill-Babs tyckte att det var pinsamt när Lasse Holmqvist visade fram 10-12 karlar som hon haft längre förhållanden med och ansåg att hon blev ett "luder" i svenska folkets ögon. Gynning hade förmodligen inte skämts över att berätta hur hon hade knullat med dom. I Lill-Babs memoarer förnekar hon sin karltokighet, medan Gynning som sagt skryter med den. LB skriver att hon bara varit full en gång (andra uppgifter finns här på Flashback), Gynning skriver uppenbarligen om kokainfester m m. Lill-Babs har nog också varit med på trekanter eller fyrkanter men håller det för sig själv.

Märkligt att Carolina Gynning knappt har omnämnts i den här tråden förrän Lostworld tog till orda - och genast har sanningen uppenbarats för alla. Halleluja!
Citera
2011-04-07, 21:04
Medlem
I-R-Baboons avatar
Puma Swede
Citera
2011-04-07, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skurgubben
Jag är inte så säker på det. Som nån antydde tidigare stoltserar Gynningskan med sin kåthet och sin vulgaritet i sina böcker medan Lill-Babs gör precis tvärtom. Lill-Babs tyckte att det var pinsamt när Lasse Holmqvist visade fram 10-12 karlar som hon haft längre förhållanden med och ansåg att hon blev ett "luder" i svenska folkets ögon. Gynning hade förmodligen inte skämts över att berätta hur hon hade knullat med dom. I Lill-Babs memoarer förnekar hon sin karltokighet, medan Gynning som sagt skryter med den. LB skriver att hon bara varit full en gång (andra uppgifter finns här på Flashback), Gynning skriver uppenbarligen om kokainfester m m. Lill-Babs har nog också varit med på trekanter eller fyrkanter men håller det för sig själv.

Märkligt att Carolina Gynning knappt har omnämnts i den här tråden förrän Lostworld tog till orda - och genast har sanningen uppenbarats för alla. Halleluja!

Ja, sanningen är den att Gynning har kammat hem priset i det här ämnet. Jag vet inte om porrskådisar räknas i den här tråden, men om de inte gör det, så är hon den självklara vinnaren.
Citera
2011-04-07, 21:44
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skurgubben

Lostworld kommer alltid med sanningen...

Det är skamligt att Gynnings eskapader inte har uppmärksammats mer här men tyvärr så bekräftar det bara vad jag tidigare sagt: att det är en massa snorvalpar här som bara hakar på vad den andre säger, trots att de har noll koll på Lill-Babs förehavanden egentligen.
Bilden av Lill-Babs är ju oerhört överdriven här, sett till hur många män hon faktiskt verkar ha träffat, om man ser totalt genom åren. Det har ju tagit absurda proportioner här på fb.

Hur ni än vrider och vänder på det så ändrar det inte faktum och rätt ska vara rätt:
Gynning slår alla.
Säga vad man vill om Lill-Babs men nån jävla fd eskort är hon ialf inte!
Och nej, jag tror inte heller att hon är typen som har trekanter osv eller att det var så vanligt när hon var som mest aktiv. Ialf inte i de kretsarna som hon umgicks i (till skillnad från Gynnings vilda livsstil med människor av samma kaliber).
Men det är min åsikt.
Citera
2011-04-07, 22:06
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Ja, sanningen är den att Gynning har kammat hem priset i det här ämnet. Jag vet inte om porrskådisar räknas i den här tråden, men om de inte gör det, så är hon den självklara vinnaren.

Porrskådis och eskort går väl på ett ut egentligen...
Citera
2011-04-07, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Porrskådis och eskort går väl på ett ut egentligen...
Ja, faktiskt. Same, same, but different...
Citera
2011-04-07, 22:21
Bannlyst
Kikki danielsson och den där bögen i alcazar!
Citera
2011-04-07, 23:51
Bannlyst
Tiden är en viktig faktor i Lill-Babs fall. Då menar jag inte bara det faktum att hon varit igång sen 1950 utan också det att under hennes "storhetstid" - skall vi säga 1960 -2000 - fanns inte internet (förrän de sista åren). Hennes äventyr spreds bara lokalt genom muntlig tradition. Det var säkert mycket lättare att sådant inte spreds omkring. Vidare var pressen mycket snällare på den tiden. Jag är övertygad om att nöjesjournalister skulle kunna berätta en hel del, fast de inte gör det. Det är ju fortfarande så att de utpräglade svenska skvallertidningarna visar bilder av hur t ex Paris Hilton och Britney Spears eller Victoria Silvstedt är kanonfulla och halvnakna på kändisfester men aldrig något om en svensk kändis (bortsett från när Linda Rosing var ute på krogturné). Nog skulle det vara intressant att se bilder från svenska kändisfester med bl a Carolina Gynning och Lill-Babs när alkoholen har flödat.
Citera
2011-04-08, 00:00
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milhouse
Tiden är en viktig faktor i Lill-Babs fall. Då menar jag inte bara det faktum att hon varit igång sen 1950 utan också det att under hennes "storhetstid" - skall vi säga 1960 -2000 - fanns inte internet (förrän de sista åren). Hennes äventyr spreds bara lokalt genom muntlig tradition. Det var säkert mycket lättare att sådant inte spreds omkring. Vidare var pressen mycket snällare på den tiden. Jag är övertygad om att nöjesjournalister skulle kunna berätta en hel del, fast de inte gör det. Det är ju fortfarande så att de utpräglade svenska skvallertidningarna visar bilder av hur t ex Paris Hilton och Britney Spears eller Victoria Silvstedt är kanonfulla och halvnakna på kändisfester men aldrig något om en svensk kändis (bortsett från när Linda Rosing var ute på krogturné). Nog skulle det vara intressant att se bilder från svenska kändisfester med bl a Carolina Gynning och Lill-Babs när alkoholen har flödat.

Om du har läst mina inlägg så är det inte bara tiden som är en faktor utan VAD du faktiskt gör under denna tid. Gynning är fd eskort för sjutton! Bara där är hon långt i förväg.

Och du kan knappast räkna Lill-Babs storhetstid fram till år 2000. År 2000 var hon 62 år.
Hon har som jag även påpekat levt ensam väldigt länge nu.

Det var ju dessutom lite mer moral och anständighet förr i tiden än vad det är nu, vilket ytterligare talar för att Lill-Babs knappst haft samma livsstil som Gynning. Kan man lite mer om Lill-Babs som person så vet man dessutom att hon inte har samma vulgo-stil eller dekadenta umgänge som Gynning.
Som sagt, snacket om Lill-Babs är väldigt överdrivet här på fb.
Citera
2011-04-08, 06:52
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Det var ju dessutom lite mer moral och anständighet förr i tiden än vad det är nu, vilket ytterligare talar för att Lill-Babs knappst haft samma livsstil som Gynning.
Sedan NÄR har det varit omoraliskt att knulla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in