2014-02-20, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchat
Felleflows inlägg var fan en bit över gränsen. Följer man IG hyffsat kan man väl dra liknande slutsatser rätt fort, men alltid onödigt att göra polisens arbete lättare. Tänk på att det är ett offentligt forum innan ni häver ur er allt möjligt onödigt i ett försök att visa hur balla ni är

Hur fan kan det ha vart för mycket? Vad fan ska polisen göra med den infon? Ge upp? Gripa alla tyskar som är i Sthlm? Haha jävlar vilket bidragande tips till en icke existerande utredning..
Citera
2014-02-20, 11:17
Medlem
Citat:
Felleflows inlägg var fan en bit över gränsen. Följer man IG hyffsat kan man väl dra liknande slutsatser rätt fort, men alltid onödigt att göra polisens arbete lättare. Tänk på att det är ett offentligt forum innan ni häver ur er allt möjligt onödigt i ett försök att visa hur balla ni är

Fan snackar du om? Var mitt inlägg en bit över gränsen? Knappast att Polisen sitter och följer denna tråd där de inte har något att hämta, när de knappast sitter på en utredning av en turist. "Följer man IG hyffsat kan man väl dra liknande slutsatser rätt fort" verkar inte vara riktigt självklart för alla ändå.
Citera
2014-02-20, 11:47
Medlem
Polkakolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Nej, det är ingen "dom", det är "Aces" som kommer från norra Hamburg som är polare med Rask som även är i stan igen. (Rask kommer från Berlin för den som undrar)

Den stora tråden om färskingar som häver ut sig "smarta" kommentarer.. Du tror inte polisen vet det som skrivs här? Mycket möjligt att polisen hänger här men all fakta som skrivs här vet t.ex csg som gäller Sthlmscenen.. Man får ut 50ggr mer bara av att vara aktiv på ig.

T.ex via kända, gamla som toys har jag fått reda på vilka det är namn via facebook för att samma bilder som kläder utstyrsel dyker upp på min news feed från gemensamma polare och dylikt.. Liksom A***a ni som har något bakom pannbenet och jag snackar Sthlm kan lista ut vem jag syftar lägger upp bombs med sin tattos från handen ocensurerat. Löljigt rent ut sagt att bli sur över denna tråd..

Borde snarare döpa om den till "Stora tråden för självpropps"..

Ingen kommentar
Citera
2014-02-20, 12:03
Medlem
Kastaflaskas avatar
Citat:
Finns väl ett crew som heter ACES också (Uppsala mm?). Det du menar är ju att alla Aces-grejer som ploppat upp i Stockholm nyligen är ett one från nån utlänning.

Ja, exakt såhär ligger det till.
Citera
2014-02-20, 12:07
Medlem
Kastaflaskas avatar
Lugna ned er med er polispsykos. Ja, polisen läser garanterat vad som skrivs här.MEN, 99% av det de läser kommer aldrig ha något att göra med att någon torskar el. dylikt. Så länge man håller sig från faktiska namn så är det oftast helt lugnt. Torskar du på graff så torskar du oftast på bar gärning, så släpp aina nu.

OnT: Någon som har bilder på OM's-grejor? Sthlms OM's alltså, som lirade med PMS.
Citera
2014-02-20, 16:21
Medlem
fjolla666s avatar
Polisen vet vilka dom flesta är som är aktiva så lägg ner det där med skvaller och golsnack!
Det som skrivs här är ingen nyhet för polisen.

Min gissning va att Aces å Rask va samma kille. Ser likheter.
Citera
2014-02-20, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felleflow
Fan snackar du om? Var mitt inlägg en bit över gränsen? Knappast att Polisen sitter och följer denna tråd där de inte har något att hämta, när de knappast sitter på en utredning av en turist. "Följer man IG hyffsat kan man väl dra liknande slutsatser rätt fort" verkar inte vara riktigt självklart för alla ändå.
Vad fan jag snackar om är att alla som bör veta antagligen redan vet. Du får inget credd av att sitta här och skriva att "AcEz-sprayarn är från hamburg!! Såg det på min Insta-G yoyo. Han e DESSUTOM kompiz med king RASK one Hamburg!!!! :P:P". Det enda du gör är att eventuellt göra polisens arbete snäppet enklare.
Citera
2014-02-20, 19:40
Medlem
graffdatshits avatar
Aces göteborg http://www.fotolog.com/retardedboyz/44935422/

http://captaininzano.tumblr.com/post/66772384897/spit-2008-still-there
http://captaininzano.tumblr.com/post/62234991401/gud-one-2008-still-running-from-his-last-year
Citera
2014-02-20, 19:49
Medlem
njekss avatar
Citat:
Vad fan jag snackar om är att alla som bör veta antagligen redan vet. Du får inget credd av att sitta här och skriva att "AcEz-sprayarn är från hamburg!! Såg det på min Insta-G yoyo. Han e DESSUTOM kompiz med king RASK one Hamburg!!!! :P:P". Det enda du gör är att eventuellt göra polisens arbete snäppet enklare.

Shit vad jag börjar bli trött på detta snacket, det har varit uppe i denna tråden 938475 gånger och slutar aldrig. Så det du menar är att polisens arbete blev så mycket lättare nu när någon anonym person på internet skrev att "aces" är ifrån hamburg. Är du helt seriös med att polisen skulle ta något som skrivs här på allvar? Det skrivs så pass mycket skit här så ifall de hade tagit allt på allvar hade det snarare försvårat utredningarna.

Sålänge man inte skriver ut personers namn är det väl i stort sett skitsamma...

Citat:
alla som bör veta antagligen redan vet

Så egentligen ska vi sluta skriva på forumet öht?
Citera
2014-02-20, 20:02
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av njeks
Shit vad jag börjar bli trött på detta snacket, det har varit uppe i denna tråden 938475 gånger och slutar aldrig. Så det du menar är att polisens arbete blev så mycket lättare nu när någon anonym person på internet skrev att "aces" är ifrån hamburg. Är du helt seriös med att polisen skulle ta något som skrivs här på allvar? Det skrivs så pass mycket skit här så ifall de hade tagit allt på allvar hade det snarare försvårat utredningarna.

Ignorera 14isen nu! Han förstår inte bättre.....
Citera
2014-02-20, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av njeks

Jag skrev att det EVENTUELLT gör polisens arbete enklare, och att det är det enda resultatet av att droppa ett sånt inlägg. Förutom att få avsändaren att se ut som en fame-sökande P12 då. Det är bara onödigt alltså. Men skit samma. Fortsätt skvallra på ni om varifrån folk kommer, var de bor, vad de dragit förut och vilka favvis-färger samt skostorlek de har
Citera
2014-02-20, 21:32
Medlem
NR-40s avatar
Citat:
Jag skrev att det EVENTUELLT gör polisens arbete enklare, och att det är det enda resultatet av att droppa ett sånt inlägg. Förutom att få avsändaren att se ut som en fame-sökande P12 då. Det är bara onödigt alltså. Men skit samma. Fortsätt skvallra på ni om varifrån folk kommer, var de bor, vad de dragit förut och vilka favvis-färger samt skostorlek de har

Okej vi ska sluta skvallra nu på flashback för varenda inlägg kommer användas i åtal och utredningar... kan det ens göra det? Visst, visst, polisen sitter o läser här det skulle inte vara förvånande. Men allt de läser får de ta med en skopa salt då personen bakom dessa konton kan vara 12 år och cp. Sluta vara så jävla psykos och vakna ur din paranoiabubbla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in