2014-02-19, 21:09
Medlem
Känner att vi tjejer får lite fokus under sex, är alltid med om killar som kör in-ut-in-ut-sprut och jag vill bara bli en av dom tjejerna som kommer varje gång hon ligger.
Antingen är sexet slut så fort killen kommer, eller så är det som för många av mina tjejkompisar, att hon får komma innan man ens börjar knulla. Varför ska det vara så? Varför får inte vi tjejer komma ensamma ibland, eller avsluta med att vi kommer?

Så tjejer, vad gör ni för att komma under sex?
Citera
2014-02-19, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mallllan
Känner att vi tjejer får lite fokus under sex, är alltid med om killar som kör in-ut-in-ut-sprut och jag vill bara bli en av dom tjejerna som kommer varje gång hon ligger.
Antingen är sexet slut så fort killen kommer, eller så är det som för många av mina tjejkompisar, att hon får komma innan man ens börjar knulla. Varför ska det vara så? Varför får inte vi tjejer komma ensamma ibland, eller avsluta med att vi kommer?

Så tjejer, vad gör ni för att komma under sex?
1. vad ligger du med för killar ?!!!

vet hur din kropp fungerar? detta är kanske något du bör öva upp på egen hand. Många kan inte bara komma av att killen är i utan behöver att klitoris stimuleras på något sätt för att komma . Be killen gå ned på dig, och säg vad du tycker om och vad du inte gillar! Men viktigast är att säg till killen vad du gillar och hur du gillar att han gör det( tro mig killar är inte synska ) och att du vet hur du kommer, desto mer du över så är bara killen " hjälpmedel". Ta för dig mer!
Citera
2014-02-19, 21:53
Medlem
Är du nära på att komma så kommer din kropp göra som den vill tills du kommer.... kommer du inte kan det bero på att du mår dåligt eller är stressad då krävs det lite extra. Funkar det inte ena dagen så funkar det förmodligen nästa eller senare samma dag, hört om trettio minuters teorin? Se till att killen är nära så är det bara att gå och ta det du vill ha .
Citera
2014-02-19, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misslojs
1. vad ligger du med för killar ?!!!

vet hur din kropp fungerar? detta är kanske något du bör öva upp på egen hand. Många kan inte bara komma av att killen är i utan behöver att klitoris stimuleras på något sätt för att komma . Be killen gå ned på dig, och säg vad du tycker om och vad du inte gillar! Men viktigast är att säg till killen vad du gillar och hur du gillar att han gör det( tro mig killar är inte synska ) och att du vet hur du kommer, desto mer du över så är bara killen " hjälpmedel". Ta för dig mer!

Är absolut påläst och väl erfaren när det kommer till min egen kropp. Är väl bekant med hur jag fungerar när jag är ensam. Däremot har jag MYCKET svårare att komma med en kille, även när han går ner. Vet dessutom inte hur man säger vad man gillar/vad han ska göra osv. Tror aldrig jag skulle våga det i nuläget!
Citera
2014-02-19, 22:45
Bannlyst
Men tjejen du har ett klitoris precis som vi män har penisar.

De är till för att röras vid.

Stimulans av våra svällkroppar gör att vi får orgasm.

Vad för sorts män har du haft som inte har uppskattat den ljuvliga (och detta säger jag ärligt!) smaken av en fitta?

Det härligaste som finns för en man är att få smaka klittan med sin tunga. Det är en så ljuvlig smak att den inte kan beskrivas.

Berätta om dina män så kan jag berätta vad du gjort för fel ty klitoris är en ljuvlig delikatess för alla män. Att se sin kvina komma, det är sann njutning. Att få känna smaken av klitoris, det är ljuvligt.

Ja är inte klitoris skönare än orgasmen? Är inte denna ljuvliga smak som ger eko i ens förfäders medvetande, som etsar sig fast så solit i ens medvetande det mest älskade sinnesnärvaro som finns?

Att få svälja fittsaven innan penetrationen är inte det ljuvligt? Vad har du egentöigen arma kvinna för erfarenhet?

Denna tråds existens talar för en minimal erfenhet. Det enda tips jag kan ge är mer män! Tillslut hittqar du den perfekta klitorisstimulin,

Lycka till!
Citera
2014-02-19, 22:57
Medlem
Det enklaste är faktiskt att själv se till å smeka klittan precis som när man är själv under tiden man har sex med killen. Givetvis, se till att han smeker dig el slickar dig innan också, men det är speciellt med orgasm under tiden man blir knullad, extra skönt, men för min del så behöver jag hjälpa till med handen då. Å se till att inte tveka, inte skämmas etc etc... Du har lika stor rätt till din orgasm som killen!
Citera
2014-02-19, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mallllan
Är absolut påläst och väl erfaren när det kommer till min egen kropp. Är väl bekant med hur jag fungerar när jag är ensam. Däremot har jag MYCKET svårare att komma med en kille, även när han går ner. Vet dessutom inte hur man säger vad man gillar/vad han ska göra osv. Tror aldrig jag skulle våga det i nuläget!
Altså, en kille gillar när du njuter , det betyder att han är sexig och gör något bra. Du får börja med " mm det där gillar jag när du gör " " fan vad du är sexig när du gör så" " mm jag älskar att rida din stora kuk " altså de är de enda fraserna man behöver typ, killar är enkla på det sättet-.- svårare med kvinnor. Men träna på att säga vad du gillar, typ direkt när något är riktigt skönt !
Citera
2014-02-19, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mums-mumsigt
Är du nära på att komma så kommer din kropp göra som den vill tills du kommer.... kommer du inte kan det bero på att du mår dåligt eller är stressad då krävs det lite extra. Funkar det inte ena dagen så funkar det förmodligen nästa eller senare samma dag, hört om trettio minuters teorin? Se till att killen är nära så är det bara att gå och ta det du vill ha .
30 minuters teorin? whats that?
Citera
2014-02-19, 23:01
Medlem
JBugsters avatar
Vet inte varför jag är inne på de här trådarna, skäms alltid lite efteråt. Känns som de mer udda delarna av Flashback.

Men jag tror faktiskt det blir vanligare och vanligare att tjejen sätts i fokus, att det inte bara är killen som ska komma utan att det faktiskt är viktigt att tjejen får ut precis lika mycket av varje sexakt som killen. Så går iallafall snacket i mina umgängeskretsar.

Nu ska jag inte skriva mer i erotik och sexualitet på ett litet tag, är för pryd för att ta de här diskussionerna.
Citera
2014-02-19, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siaso
Det enklaste är faktiskt att själv se till å smeka klittan precis som när man är själv under tiden man har sex med killen. Givetvis, se till att han smeker dig el slickar dig innan också, men det är speciellt med orgasm under tiden man blir knullad, extra skönt, men för min del så behöver jag hjälpa till med handen då. Å se till att inte tveka, inte skämmas etc etc... Du har lika stor rätt till din orgasm som killen!
men kan du enbart komma om du stimulerar klitoris ?
Citera
2014-02-20, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orcen
Men tjejen du har ett klitoris precis som vi män har penisar.

De är till för att röras vid.

Stimulans av våra svällkroppar gör att vi får orgasm.

Vad för sorts män har du haft som inte har uppskattat den ljuvliga (och detta säger jag ärligt!) smaken av en fitta?

Det härligaste som finns för en man är att få smaka klittan med sin tunga. Det är en så ljuvlig smak att den inte kan beskrivas.

Berätta om dina män så kan jag berätta vad du gjort för fel ty klitoris är en ljuvlig delikatess för alla män. Att se sin kvina komma, det är sann njutning. Att få känna smaken av klitoris, det är ljuvligt.

Ja är inte klitoris skönare än orgasmen? Är inte denna ljuvliga smak som ger eko i ens förfäders medvetande, som etsar sig fast så solit i ens medvetande det mest älskade sinnesnärvaro som finns?

Att få svälja fittsaven innan penetrationen är inte det ljuvligt? Vad har du egentöigen arma kvinna för erfarenhet?

Denna tråds existens talar för en minimal erfenhet. Det enda tips jag kan ge är mer män! Tillslut hittqar du den perfekta klitorisstimulin,

Lycka till!

Du är medveten om att kvinnor har en Gpunkt som ger betydligt skönare orgasmer än de man får via stimulans på klitoris?
Citera
2014-02-20, 06:05
Medlem
Spers avatar
Min tjej pulla när vi ha sex. De bero ju på vilken ställning man kör. Men typ missionär så funka de ju inte att killen gör de. Man ska först reglera hastighet sen ska man slicka på brösten och sen ska en hand helst vara på halsen och då har man en hand kvar. Tycker faktiskt man ska ansvara lite för sin egna orgasm. Att få en kille att komma är ju lika lätt som att knyta skorna.

Och kan ta ungefär lika lång tid

Men vad jag förstått på min tjej så måste hon vara avslappnad för att komma "lätt" vilket man kan ordna med tungan. Annars kan de ta en stund

Har bara haft 1 tjej som fått orgasm av vanlig penetrering.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in