2014-02-20, 20:52
Medlem
Är lättast för mig när han ligger på rygg och jag är ovanpå och rider. Brukar gnida mig mot han då med.
Citera
2014-02-20, 21:55
Medlem
Vi ska inte behöva pulla vid sex med partner, männen runkar ju inte. Se till att du är tillräckligt kåt, alltså längre och/eller bättre förspel. Missionären funkar för mig, killens kropp gnids då mot min klitoris så är det närheten som är upphetsande med. Så finn rätt ställning jag har mina ben relativt högt upp. Vaginal orgasm uppnår jag lättats bakifrån helst ståendes, men vill inte ha en kuk indunkande, det skönaste känslan som leder till orgasm sker ganska långt ner i slidan.
Citera
2014-02-20, 21:56
Medlem
Tror det är viktigt att faktiskt träffa någon som man vågar prata med om sexet. Om killen är vettig så vill han höra på det du har att säga och försöka göra det ännu skönare för dig. Hur jag kommer under sex:
- När jag är lite svårstartad är det bättre att jag ägnar mig åt honom först och sedan inför sexet så ägnar han sig åt mig med smekningar/oralsex. Då kan det sköna fortsätta att byggas upp direkt under sexet.
- Min kille gillar sked/bakifrån mest, brukar börja med det, vilket också funkar bra för mig för att ag g-punkten stimuleras mycket. I bakifrån/sked går det också för mig och killen att pilla på varandra, vilket också hjälper såklart.
- Sedan om jag rider efter en omgång i missionären/bakifrån så kommer jag ofta lätt, då kan jag själv rida mig till orgasm i den vinkel som passar mig.
Citera
2014-02-20, 22:01
Medlem
BarbraStreisands avatar
Prova att rida så du själv kan styra djup, hastighet osv. Då kan du gnida dig mot honom med, lättast så.
Citera
2014-02-20, 22:11
Medlem
Du får lära dig att komma av in-ut-sprut, jag lärde mig och numera kommer jag mellan 3-30 ggr under ett knull, inget förspel behövs.
Senast redigerad av LionQueen88 2014-02-20 kl. 22:14.
Citera
2014-02-20, 23:26
Medlem
Tjee123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Du får lära dig att komma av in-ut-sprut, jag lärde mig och numera kommer jag mellan 3-30 ggr under ett knull, inget förspel behövs.

Haha, då får du nog dela med dig till oss brudar hur man "lär" sig att komma så många gånger som tjej
Citera
2014-02-20, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjee123
Haha, då får du nog dela med dig till oss brudar hur man "lär" sig att komma så många gånger som tjej

Tålamod. Var minst 2 år utan orgasm, som tur var hade min dåvarande kille vet nog att varken försöka smeka eller slicka mig till någon orgasm.
En kväll så bara kom den första orgasmen och sen dess har jag kommit lättare och lättare. Något senare började jag även få orgasmer av analt och likadant där så började jag få de lättare och lättare.
Idag så får jag ca. en orgasm i minuten av både vaginalt och analt och dessutom fontäner hur lätt som helst av analt. Inget smek krävs. Så det lönar sig att skaffa riktiga män som inte slickar.
Citera
2014-02-21, 10:47
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Tålamod. Var minst 2 år utan orgasm, som tur var hade min dåvarande kille vet nog att varken försöka smeka eller slicka mig till någon orgasm.
En kväll så bara kom den första orgasmen och sen dess har jag kommit lättare och lättare. Något senare började jag även få orgasmer av analt och likadant där så började jag få de lättare och lättare.
Idag så får jag ca. en orgasm i minuten av både vaginalt och analt och dessutom fontäner hur lätt som helst av analt. Inget smek krävs. Så det lönar sig att skaffa riktiga män som inte slickar.

Du tycker alltså att det är avtändande med killar som försöker tillfredsställa dig. Det ligger i läggning att du vill bli dominerad, men du har uppenbarligen inte den självkännedomen. I stället börjar du flumma om "riktiga män".
Kul att du hittat något som funkar för dig, men det är verkligen ingen universallösning.
Citera
2014-02-21, 12:30
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Så du tycker killar bara skall köra in o ut ? Första bruden jag har hört det från.
Kan tänka mig att du gillar att kolla mycket hård porr.
Citera
2014-02-21, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Du tycker alltså att det är avtändande med killar som försöker tillfredsställa dig. Det ligger i läggning att du vill bli dominerad, men du har uppenbarligen inte den självkännedomen. I stället börjar du flumma om "riktiga män".
Kul att du hittat något som funkar för dig, men det är verkligen ingen universallösning.

Min njutning är mitt ansvar. Har jag inte lärt mig att komma av vanligt sex så är det inte killens fel.
Hur vet du att det inte är en lösning? Hur många tjejer har gett det chansen i flera år?
Citera
2014-02-21, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck
Så du tycker killar bara skall köra in o ut ? Första bruden jag har hört det från.
Kan tänka mig att du gillar att kolla mycket hård porr.

Kanske första bruden du hört som får så många orgasmer som jag får? Förutom de som får orgasm i tid och otid.
Kollar inte porr överhuvudtaget.
Citera
2014-02-21, 14:59
Medlem
Jag brukar komma fortare än vad min tjej gör men efter det så tar jag bara ner fingrarna och hjälper henne till orgasm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in