2014-02-19, 11:43
Medlem
inkorrektetcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leliana
Kvinnor har egenskapen av liv och död inom sig; varje månad finns det en chans för graviditet och sedan dör det ut. En kvinna är någons dotter, syster och kanske även moster/faster. En kvinna har chansen att bli mor; vilket är det heligaste man kan egentligen tänka sig. Modern till sitt egna barn...

Om kvinnan är infertil och inte kan göra detta heliga, att skapa barn, vad är hon då?
Citera
2014-02-19, 11:57
Medlem
Lelianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inkorrektetc
Om kvinnan är infertil och inte kan göra detta heliga, att skapa barn, vad är hon då?

Kvinnan är infertil 80% av månaden och kan enbart bli gravid i max 5 dagar av hennes cykel. Påverkar det att hon är någons dotter eller resultat av miljontals år av biologiska sammansättningar? Nej. Lika lite påverkar det om hon är infertil hela sitt liv, eller att hon blir det genom åldern. Låt oss säga från 45 år till döden - 40 år ungefär?

Så vad är hon då? Hon är fortfarande en kvinna! Vad är hon för dig? Vad fasiken vet jag. Det är väl subjektivt. Det finns då också en skillnad i 'är', och 'anses vara'.
Citera
2014-02-19, 12:38
Medlem
Sichtis avatar
Citat:
men snälla sichti! efter att skummat igenom dina trådar och fascinerats av det otroligt lågintelligenta och extremt starka hat mot kvinnor och homosexuella så har du blivit en direkt mytiskt figur för mig! kan du inte svara med något lite längre som jag kan underhållas av? Skriv något om kvinnor? för det är otroligt skönt för mig att se att kvinnohat alltid kommer från munnen av en total idiot (och det som är så tydligt med dig).

(obs, om du är ett troll men inte vill "avslöja" dig, skriv det då i ett meddelande, jag måste ba få veta!)

Det enda jag har att svara personer som du är det många listat ut med hjälp av lite sunt förnuft.

Bruudar är luder och du är en klassisk betatoffel.
Citera
2014-02-19, 13:28
Medlem
inkorrektetcs avatar
men jag är ju en brud? vad gör det mig till då? betaludertoffel?
Citera
2014-02-19, 14:28
Medlem
Sichtis avatar
Citat:
men jag är ju en brud? vad gör det mig till då? betaludertoffel?

Skicka inget pm bara att du vill ligga för det har jag fått tillräckligt av den senaste tiden.

Jag raggar brudar ute i vimmlet. Det är då mina färdigheter verkligen kommer till sin rätt och i kombination med kokain är jag oslagbar.
Citera
2014-02-19, 14:47
Medlem
Citat:
...Den genomsnittliga tjejen som hyr ett fönster/rum måste ligga med 4-6 män per natt för att kunna betala hyran och gå med lite vinst. Det krävs väl inte ett snille för att räkna ut att en tjejs kropp inte är fysiskt kapabel till så mycket samlag. ...

Tror du överdriver med 4-6 män per natt, alternativt att det är snabba omgångar. Men jag är inte insatt.
Citera
2014-02-19, 15:10
Bannlyst
Finns ingen anledning att sitgmatisera horor som väl i ganska många fall redan har jobbigt så det hjälper ju ingen och jag är för en legalisering men det är mest för att förbud inte fungerar men är yrket något beundransvärt som vi skall uppmuntra till, nä det tycker jag nog inte. Finns ingen anledning att uppmuntra till slamperi heller för människor blir bara känslomässigt avtrubbade av rådande klimat.
Citera
2014-02-19, 15:47
Medlem
inkorrektetcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infest
Tror du överdriver med 4-6 män per natt, alternativt att det är snabba omgångar. Men jag är inte insatt.

Om du inte är insatt i ämnet bör du inte ifrågasätta min fakta endast baserat på "magkänsla"? Det är inte direkt så att danska staten subventionerar hyrorna på red light district...
Citera
2014-02-19, 17:40
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latinphaggot
Tycker inte att det är negativt, men sen så är jag ju inte svensk. Prostitution gynnar ju Hollands ekonomi tex. Det är ju ett jobb.

Att ligga runt gratis är dock dumt, varför låta random killar sätta på dig gratis varje helg när du kan ta betalt?

Gäller det männen också? Att de är dumma i huvudet som knullar runt utan att ta betalt? De sätter på till höger och vänster men tar aldrig betalt. Då måste alltså männen vara otroligt dumma då? Eller beror det på att vi kvinnor skulle aldrig betala för ett skjut? Hur kan män vara så dumma att de betalar för att knulla?
Citera
2014-02-19, 17:44
Medlem
Sichtis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Gäller det männen också? Att de är dumma i huvudet som knullar runt utan att ta betalt? De sätter på till höger och vänster men tar aldrig betalt. Då måste alltså männen vara otroligt dumma då? Eller beror det på att vi kvinnor skulle aldrig betala för ett skjut? Hur kan män vara så dumma att de betalar för att knulla?

För att du är till salu!
Citera
2014-02-19, 17:44
Medlem
GravtPsykisktStords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latinphaggot
Att ligga runt gratis är dock dumt, varför låta random killar sätta på dig gratis varje helg när du kan ta betalt?
Att ligga ''runt gratis'' har ju dock fördelen att det kan leda till något djupare - till skillnad från en betald tjänst. Väldigt sällan en betald sexuell tjänst leder någonstans. Mer än att man får sina needs tillfredsställda.
Citera
2014-02-19, 17:46
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sichti
För att du är till salu!

Män är billiga gratisbockar som inte ens får betalt av oss kvinnor. Vi behöver aldrig betala för ett knull. Vi får det alltid gratis. Mannen är en billig vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in