2014-02-14, 23:14
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Och då gjorde han 19:e målet i ligan för säsongen.
Klar 3-0 vinst.

Har han känningar i ryggen? Han måste vara fit för fight tills på tisdag!
Tror inte det ska vara någon fara, bytet idag var väl mest en säkerhetsåtgärd.
Citera
2014-02-15, 00:59
Medlem
Skytteliga-titeln kommer han utan tvekan ta hem i år också, hoppas på fler mål än förra säsongen
Citera
2014-02-15, 13:59
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryffel
Skytteliga-titeln kommer han utan tvekan ta hem i år också, hoppas på fler mål än förra säsongen
Yes, känns som att bara en skada kan stoppa honom nu.
Citera
2014-02-15, 14:41
Medlem
Magnanimitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
TV4 Sport Extra... Vad är det för jäkla betalkanal -.-

Annars verkar det vara starkast möjliga trupp ikväll.

Jag blev ganska arg när jag såg det där. Har tidigare haft SportXtra för att se på Serie A men förnyade inte abonnemanget då de har sagt att de ska lägga ner kanalen. Nu flyttar de över PSG-matcher dit. Jag har hört något om att TV4 har bytt sportchef, är det någon som vet hur det ska bli i framtiden?
Citera
2014-02-15, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnanimity
Jag blev ganska arg när jag såg det där. Har tidigare haft SportXtra för att se på Serie A men förnyade inte abonnemanget då de har sagt att de ska lägga ner kanalen. Nu flyttar de över PSG-matcher dit. Jag har hört något om att TV4 har bytt sportchef, är det någon som vet hur det ska bli i framtiden?

Ja, jag trodde man skulle få se alla PSG:s ligamatcher alltid.
Citera
2014-02-15, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryffel

13 matcher kvar och 19 mål. Då måste han göra 12 mål på 13 matcher för att slå det. Tror han gör 7-9st och landar på 26-28 mål.

Desto intressantare att se om han kan utmana Ronaldo i CL. Dessutom är ju Messi tillbaka och ligger på 6 mål och han kan ju mycket väl rycka ikapp.

Kan han göra hela 3 mål mot Bayer Leverkusen så kan det gå.
Citera
2014-02-15, 17:22
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnanimity
Ja, man undrar ju. Dom ska väl starta någon kanal som ersättning har jag för mig, ingen aning om hur den ska se ut dock.

Jag tror inte Zlatan kommer upp i 30 mål i år, men det är egentligen skitsamma, det intressant nu är ju CL.
Citera
2014-02-15, 23:24
Medlem
Magnanimitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Ja, man undrar ju. Dom ska väl starta någon kanal som ersättning har jag för mig, ingen aning om hur den ska se ut dock.

Jag tror inte Zlatan kommer upp i 30 mål i år, men det är egentligen skitsamma, det intressant nu är ju CL.

Någon kille på Svenska fans tipsade om att man kan prova TV4Play Premium gratis i en månad: http://www.tv4play.se/premium Då får man tillgång till SportXtra.
Citera
2014-02-16, 00:08
Medlem
anteri17s avatar
Fånen på Fotbollskanalen har alltså Zlatan uttagen i omgångens lag 4 gånger. 5 spelare har fått mer uttagningar. Cabella hela åtta gånger... Då leder Zlatan både mål och assistliga. Hipsterfån var ordet.
Citera
2014-02-16, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Fånen på Fotbollskanalen har alltså Zlatan uttagen i omgångens lag 4 gånger. 5 spelare har fått mer uttagningar. Cabella hela åtta gånger... Då leder Zlatan både mål och assistliga. Hipsterfån var ordet.

Ah, Jonas Hansson? Han som påstod att Matuidi var PSGs viktigaste spelare

Han har ju till och med ett inlägg där han indirekt skriver att han ogillar all uppmärksamhet som Zlatan får. Så ja, han är en fotbollshipster. En klar majoritet av alla fotbollsjournalister är ju tyvärr det.
Senast redigerad av dickpUmp 2014-02-16 kl. 00:37.
Citera
2014-02-18, 21:30
Bannlyst
så jävla uruselt att de väljer Barcamatchen idag på tv6!

att inte svensk tv väljer att följa zlatan som de lovade för något år sedan!

den jävla zlatanappen duger inte!
Citera
2014-02-18, 21:32
Medlem
Är man kung så är man. Leder skytteligan i CL med 10 mål på 6 matcher!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in