Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-17, 16:51
Medlem
cybergrodans avatar
Jag slutade som sagt spela för cirka 5 månader sen, då hade jag premium, jag några outfits då samt hade gjort questen så jag kunde åka från thais och venore till yala. Nu funkar ingenting av det längre, outfitsen är borta och jag måste göra om questen, varför är det så?
Citera
2014-02-17, 17:48
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
Jag slutade som sagt spela för cirka 5 månader sen, då hade jag premium, jag några outfits då samt hade gjort questen så jag kunde åka från thais och venore till yala. Nu funkar ingenting av det längre, outfitsen är borta och jag måste göra om questen, varför är det så?

Det ska inte behövas göras om ifall du fixar premium igen, du förväxlar nog någon annan char du spelat
Citera
2014-02-17, 18:00
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Det ska inte behövas göras om ifall du fixar premium igen, du förväxlar nog någon annan char du spelat

Hm.. nu när du säger det, blev bannad med en char så det kanske var den då, får kolla det!
Citera
2014-02-17, 23:18
Medlem
Någon som vet om det finns bot/fusk till real ot? 7.7?
Citera
2014-02-17, 23:29
Medlem
j0k3r1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osykk
Någon som vet om det finns bot/fusk till real ot? 7.7?

Candy?
Citera
2014-02-18, 00:15
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurran933
Haha, tar illa upp?

Ja. iBot är riktigt dåligt gjort.

Ja, jag blir extremt sårad av att du inte tycker om botten. Sluta trolla nu och tala om varför den är dålig, när den ger mig lvlar och svinmycket pengar.
Citera
2014-02-18, 01:51
Medlem
Fan, blev massreportad av 20 pers. Är nog ganska körd nu
Citera
2014-02-18, 03:24
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benihana
Fan, blev massreportad av 20 pers. Är nog ganska körd nu
varför skulle du vara körd? kom tebax när du blir massreportad av 50-100 pers, då kan vi prata om körd.

sluta bara botta ett tag om du nojjar, tveksam på att cip spelar in folks rörelser, utan snarare så fokuserar de på folk som blivit massreportade i efterhand
Citera
2014-02-18, 09:56
Medlem
Sheddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Ja, jag blir extremt sårad av att du inte tycker om botten. Sluta trolla nu och tala om varför den är dålig, när den ger mig lvlar och svinmycket pengar.
Den är inte svindålig men det finns bottar som t.ex windbot som är mycket mycket bättre
Citera
2014-02-18, 12:37
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
varför skulle du vara körd? kom tebax när du blir massreportad av 50-100 pers, då kan vi prata om körd.

sluta bara botta ett tag om du nojjar, tveksam på att cip spelar in folks rörelser, utan snarare så fokuserar de på folk som blivit massreportade i efterhand

Dock så verkar den nya toolen ganska lurig. Massor med folk som ryker just nu, enligt mrthomsen. Är dock inte 100% säker på om deras lista stämmer då den har buggat nyligen och visat folk som inte alls blivit deletade. Men det är iaf tre pers på 300+ på min värld som rykt de senaste 2 dagarna.
Citera
2014-02-18, 13:03
Medlem
Vart ska jag levla för att få så mycket exp som möjligt? Kör en lvl 80 EK, bryr mig inte alls om jag får wasta mycket, har cash för det så;p
Citera
2014-02-18, 13:44
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Dock så verkar den nya toolen ganska lurig. Massor med folk som ryker just nu, enligt mrthomsen. Är dock inte 100% säker på om deras lista stämmer då den har buggat nyligen och visat folk som inte alls blivit deletade. Men det är iaf tre pers på 300+ på min värld som rykt de senaste 2 dagarna.
någon 480 och 300+ som rykt på calvera med. men vet dock inte om det är deras nya tool, eller om de går hårt mot acc buyers/sellers i högre lvls atm. de har som sagt tagit bort ganska många av bUg's acc som han själv bottat, och acc som han bara sålt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in