2014-01-19, 15:37
Medlem
Herr.Hanss avatar
Finns det något Tibia-forum? Kommer ihåg förr när Tibiaswe fanns. Det var tider det, haha. Kommer även ihåg att det fanns ett Engelskt-forum. Men kommer inte ihåg namnet. Någon som vet om något forum som handlar om Tibia? Gärna aktivt idag.
Citera
2014-01-19, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
kan ju alltid testa frost dragons i svargrond annars, eller dl's+frosts i farmine

De såga fetta ut att power xpa på enda - är ju att de är -10% physical :/
Citera
2014-01-19, 16:21
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Hans
Finns det något Tibia-forum? Kommer ihåg förr när Tibiaswe fanns. Det var tider det, haha. Kommer även ihåg att det fanns ett Engelskt-forum. Men kommer inte ihåg namnet. Någon som vet om något forum som handlar om Tibia? Gärna aktivt idag.

http://tibiajourney.com/forum

vet att den finns. kan dock inte svara på hur aktivt de är eller ej
Citera
2014-01-19, 18:40
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokowski
De såga fetta ut att power xpa på enda - är ju att de är -10% physical :/
det är inte så himla mycket otroligt många ek's som bottar frosts, så har man hyfsad dist ere np
Citera
2014-01-20, 01:36
Medlem
Någon som lirar på Antica som är sugen på att göra lite quest eller nåt? (lvl 61 EK)
Citera
2014-01-20, 03:25
Medlem
Till er som bottar dagligen.

Hur gör ni när ni bottar? Har ni koll på Tibia majoriteten av tiden? Om någon pm:ar er och skriver något i stil med "stop botting", vad gör ni? Är det någon som bottar och ignorerar spelet helt? Typ sover/jobbar. Berätta gärna om ni blivit bannade också!
Tror jag är för rädd för att botta, gjorde ett subkonto med en knight och bottade lvl 55~. Men är fortfarande rädd att tappa accountet.
Citera
2014-01-20, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suffa
Till er som bottar dagligen.

Hur gör ni när ni bottar? Har ni koll på Tibia majoriteten av tiden? Om någon pm:ar er och skriver något i stil med "stop botting", vad gör ni? Är det någon som bottar och ignorerar spelet helt? Typ sover/jobbar. Berätta gärna om ni blivit bannade också!
Tror jag är för rädd för att botta, gjorde ett subkonto med en knight och bottade lvl 55~. Men är fortfarande rädd att tappa accountet.
har nyligen börjat botta dagligen på 2 accounts med 3 gubbar på varje, samt ett account som tillhör en kompis. Jag är inte det minsta orolig att bli deleted pga att det är trots allt botaccounts, skulle dock aldrig botta på min mainchar.
Om du är rädd för att bli deletad på ett subkonto så bör du inte botta.

Är atm arbetslös så går hemma på dagarna, slår på bottet på morgonen och kollar till det någon gång i timmen för att se om det hänt något (om jag frf är hemma förstås) låter botten stå på från att jag lägger mig till Serversave, sen när jag kliver upp så är det bara börja om igen

chansen att bli deletad är relativt liten om man håller sig utanför trubbel och inte får massor av bot-reports på sig.
Citera
2014-01-20, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fingr
har nyligen börjat botta dagligen på 2 accounts med 3 gubbar på varje, samt ett account som tillhör en kompis. Jag är inte det minsta orolig att bli deleted pga att det är trots allt botaccounts, skulle dock aldrig botta på min mainchar.
Om du är rädd för att bli deletad på ett subkonto så bör du inte botta.

Är atm arbetslös så går hemma på dagarna, slår på bottet på morgonen och kollar till det någon gång i timmen för att se om det hänt något (om jag frf är hemma förstås) låter botten stå på från att jag lägger mig till Serversave, sen när jag kliver upp så är det bara börja om igen

chansen att bli deletad är relativt liten om man håller sig utanför trubbel och inte får massor av bot-reports på sig.

Skulle aldrig få för mig att botta på mitt main konto, har för mycket nostalgi med gubbarna
Vad gör du om du får PMs och ser dem? Svarar du eller ignorerar du bara?
Vilka levlar är dina chars på?
Citera
2014-01-20, 07:03
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suffa
Skulle aldrig få för mig att botta på mitt main konto, har för mycket nostalgi med gubbarna
Vad gör du om du får PMs och ser dem? Svarar du eller ignorerar du bara?
Vilka levlar är dina chars på?

2 account, 3 chars på vardera.
Sätter på när jag vaknat och låter dem gå oftast till SS. Har ignore på alla pms.
Acc 1: 225ed, 170ek, 94rp
Acc 2: 180ek, 131ek, 77rp
Citera
2014-01-20, 10:51
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piov
2 account, 3 chars på vardera.
Sätter på när jag vaknat och låter dem gå oftast till SS. Har ignore på alla pms.
Acc 1: 225ed, 170ek, 94rp
Acc 2: 180ek, 131ek, 77rp

ibot?
Citera
2014-01-20, 11:20
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
ibot?

Yes, tänkte avvakta lite nu pga 10.32 update och se ifall cipsofts nya "superbotdetection" har kommit eller äns funkar överhuvudtaget.
Citera
2014-01-20, 13:01
Medlem
Shejkens avatar
Förut fanns det ett forum för Tibicam och bilder på www.tibia.de, det verkar dock vara nere nu.
Är det någon som vet om de har flyttat någonstans eller hur man kan få tag på bilder man har laddat upp där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in