Citat:
Ursprungligen postat av
Suffa
Till er som bottar dagligen.
Hur gör ni när ni bottar? Har ni koll på Tibia majoriteten av tiden? Om någon pm:ar er och skriver något i stil med "stop botting", vad gör ni? Är det någon som bottar och ignorerar spelet helt? Typ sover/jobbar. Berätta gärna om ni blivit bannade också!
Tror jag är för rädd för att botta, gjorde ett subkonto med en knight och bottade lvl 55~. Men är fortfarande rädd att tappa accountet.
har nyligen börjat botta dagligen på 2 accounts med 3 gubbar på varje, samt ett account som tillhör en kompis. Jag är inte det minsta orolig att bli deleted pga att det är trots allt botaccounts, skulle dock aldrig botta på min mainchar.
Om du är rädd för att bli deletad på ett subkonto så bör du inte botta.
Är atm arbetslös så går hemma på dagarna, slår på bottet på morgonen och kollar till det någon gång i timmen för att se om det hänt något (om jag frf är hemma förstås) låter botten stå på från att jag lägger mig till Serversave, sen när jag kliver upp så är det bara börja om igen
chansen att bli deletad är relativt liten om man håller sig utanför trubbel och inte får massor av bot-reports på sig.