Citat:
Ursprungligen postat av
realrecognizereal
Har jdg lr dan knullat någon av dessas flickvänner eller vad vad är det frågan om? Jag visste inget om nationalism innan jag börja lyssna på detta men lärt mig sjukt mycket av det. Även om jag inte är helt övertygad så kan likt många andra anse att svp är bra skit, dessa är bara enskilda personers åsikter. Förstår inte problemet, det framstår bara som att någon känner sig rövknullad eller överträffad, varför inte lägga ner era små föreningar och rösta svp och börja lyssna istället

Jag har också svårt för att se varför folk letar efter fel? Tack vare SvP och fram för allt Radio Framåt har radikaliserat mig. Har gått från att vara mer åt SD-hållet till att börja intressera mig för olika personligheter jag inte haft större koll på, Codreanu, David Lane bland annat genom litteraturen jag köpt på mig via Arminius.se. För att ta David Lanes 14 ord
"Vi måste säkra existensen för vårt folk och en framtid för våra vita barn" så känns det som att SvP lever efter det. Det biologiska står över det ideologiska i dagsläget med tanke på den rådande situationen. Vårt folk håller på att förintas, SvP samlar nu ihop alla som inte tänker tillåta detta. Förr i tiden i "Rörelsen" så motarbetade man ofta varandra i olika sakfrågor eller ideologiska skiljaktigheter. Idag känns det mer mognare, det finns några enstaka personer som går på när de hör en viss medlem tycka annorlunda och vägrar kanske att bli medlem bara för att den personen är figurerar i partiet, men de flesta bryr sig inte, man har livserfarenhet och man är målmedvetna. Ta bara ett vanligt vinstdrivande företag om exempel, du finner nog inga anställda som håller med varandra i allting som religion, abort, evolution eller mindre olika politiska frågor, men klarar av att tillsammans trots det, för klarar man inte av det så går företaget omkull.