Hej!
Var ett tag sen som jag var med i svängarna med graffitin så jag undrar helt enkelt om det kommit några nya bra större releaser från UP. Med större releaser menar jag alltså längre filmer som Overdoze, Area 08 vol 2, Stockholm Live och Stockholm Subway Stories. Tycker de två sistnämnda är de allra bästa.
Såg även F-ups-filmen men gillade den inte så mycket.
Så finns det några nyare filmer med tåg från Stockholm eller nyare filmer som ni tycker man bör kolla in?
Rolling afterglow
wolume1
really good emotions
retard episode1
Hittade "Merry Fucking Xmas" ifrån 2002 när jag slösurfade. Sökte på forumet och den hade inte postats tidigare, dock var den efterfrågad några gånger.
Hittade "Merry Fucking Xmas" ifrån 2002 när jag slösurfade. Sökte på forumet och den hade inte postats tidigare, dock var den efterfrågad några gånger.
Jag letar efter en parodi på ''det här är våran värld'' dokumentären, Den hette typ ''det här är våran värld 2'' eller nått. Den va så jävla rolig. den gjordes väl nån gång i början av 2000 om jag inte mins fel.
Beror på vem man frågar.. Enligt flashback kommer den aldrig, enligt folk som är inblandade kommer den... vilka vill man lite på är upp till en själv. Jag tror inte att den kommer på ett bra jävla tag i vilket fall.
Tråkigt att ni glömt att nämna en av dom bästa filmerna av alla F-ups Straight From The North heter den och handlar mestadels om gbg men även mkt utland med f-ups osv
Beror på vem man frågar.. Enligt flashback kommer den aldrig, enligt folk som är inblandade kommer den... vilka vill man lite på är upp till en själv. Jag tror inte att den kommer på ett bra jävla tag i vilket fall.
Jag har pratat med en person från uff, som bekräftade att den inte ska komma pga anledningar som inte kommer nämnas här.