2014-07-28, 14:00
Medlem
pyro860s avatar
Wolume 2 (Planeras Släppas I September)

4608 postade nyss att Wolume 2 kommer släppas i september via sin instagram. Uppföljare till ettan således. Trailern kommer väl snart.

Vad tror ni? Sugna på en till film med WOL crew? Diskutera filmen här!
Citera
2014-07-28, 14:32
Medlem
Med tanke på att Wolume one i mitt tycke var ett av de bästa svenska filmerna på väldigt länge så välkomnar jag detta med öppna armar. Bra kvalitet på klippen, lång sekvenser, som jag ofta saknar, och rolig musik gör ettan väldigt bra. Bra blandning på medverkare också. Nä detta kommer bli hur bra som helst!
Citera
2014-07-28, 14:49
Medlem
LDoriginals avatar
2an kommer bli en höjdare!
Citera
2014-07-28, 15:01
Medlem
horses avatar
Tycker alltid det är kul med filmer från det landet man bor i.

Själv gillade jag 1an, och köpte även en fysisk kopia för att supporta dem. (Då jag inte ens äger en DVD spelare)

Hoppas att tvåan har bra material och inte bara massa bonderull från städer man aldrig hört talas om, men vem är jag och klaga över ett forum.

Sen känns det onödigt att säga då 4608 alltid levererar men vi hoppas på att den kommer nu, i September eller nära där till och inte bara försvinner som AD-HD gjorde och postar något klipp två år senare för att försvinna igen.

Heja Sverige, och heja dom som verkligen lägger ner tid på att dokumentera det dom gör för att visa för oss. Med tanke på riskerna personerna sätter sig i så är det en självklarhet att supporta och visa glädje!
Citera
2014-07-28, 20:53
Medlem
Kommer nog bli dunder fett! Wol`s och 4608`s filmer/klipp har varit riktigt bra hittills så har stora förväntningar
Citera
2014-07-28, 23:00
Medlem
murtennios avatar
Verkligen kul att se! Jag tror att den kommer bli bra, precis som föregångaren!
Citera
2014-07-29, 03:01
Medlem
BlazeEveryDays avatar
Som någon nämnde tidigare i tråden, så håller jag med om att Wolume 1 är en av de bästa filmerna i dagens läge.
Då pratar vi om den svenska scenen
Citera
2014-07-30, 18:04
Medlem
budskaps avatar
Not Another Wol Movie!
Första filmen sög, sjukt ointressant graff wol kör. Det känns som wol är ett crew dagens färskingar ser upp till, som aldrig riktigt har upplevt vad kvalitet på tåg är. Näe båda tummarna ner för den där skiten, stockholms minst intressanta crew
Citera
2014-07-30, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av budskap
Not Another Wol Movie!
Första filmen sög, sjukt ointressant graff wol kör. Det känns som wol är ett crew dagens färskingar ser upp till, som aldrig riktigt har upplevt vad kvalitet på tåg är. Näe båda tummarna ner för den där skiten, stockholms minst intressanta crew

Kan hålla med om att dom kanske inte levererar högsta kvalité, om det är det man är ute efter i graff filmer.

Själv föredrar jag röj, snabba backjumps, som ändå ser OK ut och de kraven tycker jag WOL håller. Dessutom lägger dom en hel del feta grejer också enligt mitt tycke.

Men finns som sagt bra mycket bättre writers, självklart.
Citera
2014-07-31, 09:08
Medlem
Kul med en uppföljare 1:an förtjänar det då den i mitt tycke var riktigt bra! Hoppas 2:an håller klass den med.
Citera
2014-08-01, 20:22
Medlem
Asså förstår inte hur ni kan klaga på Wols kvalité? Med dagens jäkla bevakning och inaktivitet på tåg så ska man vara glad att man får se något som åtminstone håller någorlunda kvalité. Vissa här låter jävligt bittra. Gå ut och måla själv ett stort jäkla konstverk i 10 timmar om det är så lätt.
Citera
2014-08-02, 21:29
Medlem
senapsmannens avatar
Skulle komma en film med Sbr , dock verkar den dröja.
Om det ens blir något
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in