Lite fakta om vad som händer oss när PK-vänstern bestämmer agendan :
Citat:
Man blir allt hårdare på zigenarligorna i övriga Europa, här hycklar massmedia och allt för många okunniga stackare vill känna sig goda och luras att ge tiggarna en slant. Att zigenartiggarna är livegna offer för klaner, ligor med sina huvudmän i smaklösa villapalats nere i Bulgarien/Rumänien eller Serbien är väl känt ute i Eupopa men inte här.
Om folk ändå slutade ge pengar till taggarna och slutade prata med påstridiga tjuvar som t.ex. frågar om vägen med lapp så dom ska kunna plundra dina fickor m.m. m.m. Så fort jag ser någon som ger en slant till tiggare går jag fram och säger "Ursäkta, det är inte min sak, men vet du att dina pengar hamnar hos en gangsterkung nere i Rumänien/Bulgarien och att tiggaren är en livegen och utnyttjas."
Om alla hjälpte till att öppna ögonen på gamla släktingar o.d. så skulle vi få färre zigenarligor här i Sverige. Kom i håg att Leif G W sa att 80% av alla åldringsrån utföres av zigenare, han vet det som massmedia döljer. Varna äldre för att öppna dörren för nån som dom inte känner. Stöldligorna har många medlemmar som pratar bra svenska och som ljuger obehindrat och fräckt.
De flesta vi hör talas om allt från bulgariska bärplockare till dieseltjuvar, koppartjuvar, tiggare, gatumusiker, ficktjuvar, bensinpengatiggare, mässingsguldsäljare, butikstjuvar, åldringsrånare m.m. är olika zigenarfamiljer, en del på besök i Sverige, många stannar här som s.k. papperslösa flyktingar. De s.k. appatiska flyktingbarnen är 90 % zigenare.
Zigenarklanerna är stenhårt styrda uppifrån och ned, påminner en hel del om maffian i USA på 20-30 talen. Organiserad brottslighet med hård intern styrning. Man har så lång erfarenhet att man sysslar med det mesta som kan ge pengar. Vårt svenska hycklande försvårar för ordningsmakten att följa upp och bekämpa brottsligheten. Här en kortis om hur klanhövdingarna bor hemma i Bulgarien/Rumänien,
http://www.youtube.com/watch?v=QZN-6kEM8no
Här en BBC film om hur ligorna utnyttjar barn :
http://www.youtube.com/watch?v=VH-E67xefjA