2014-02-17, 03:18
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkaneMartin79
Håll oss uppdaterade!

Som alltid när det gäller zigenare, sopor och misär (självvalt). Helt sinnessjukt.

Någon trodde det skulle ta en månad innan det är sophögar men redan nu är det sophögar.
Om vår fotograf fotograferar om en vecka så lär det blivit nedskräpat ordentligt i detta område och sedan om två veckor när Huddinge Kommun skickat tillbaka zigenarna till Stockholms kommun eller kanske till Salems kommun alternativt Botkyrka kommun så uppstår samma nedskräpning på de platserna.

Någonstans är denna följetong humor, den visar handfallna idiotiska myndigheter, ett folk som absolut inte vill göra rätt för sig och de tragiska kriminella sossebidragspack som anser att man ska få förstöra som man vill bara för att man är blatte, var ju samma jävla liv från samma jävla pack när blattar brände en massa bilar i 15 olika förorter till Stockholm som kallades Husbykravallerna men som borde kallats Stockholms Förortskravaller. Samma kriminella bidragstagande kommunistgäng som tyckte att det var rätt att blattar fick bränna ner förorter just för att de är blattar...
Senast redigerad av P4n0pl147h305 2014-02-17 kl. 03:22.
2014-02-17, 03:27
Bannlyst
De som hjälpte zigenarna till Huddinge samt hjälpte till med byggande och ockuperande av landet ska straffas enligt lag. De är medbrottslingar och har brutit mot lagen. Varför arrestera inte polisen dom? Är det okej att bryta mot lagen så kan väl vi alla börja roffa åt oss och sko oss på andra.
2014-02-17, 05:50
Medlem
Raadjurets avatar
Flempan förstås. Precis vid högkvarteret Södertörns högskola.
2014-02-17, 07:01
Medlem
falsk_mekanikers avatar
http://sv.tinypic.com/r/2ymgggl/8

En till bil som jag hittade i mitt galleri.

Sorry för upp och ner
Senast redigerad av falsk_mekaniker 2014-02-17 kl. 07:05.
2014-02-17, 07:04
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raadjuret
Flempan förstås. Precis vid högkvarteret Södertörns högskola.

Är det dit Polishögskolan flyttar?

Då kan de ju få nära till realistisk träning.
2014-02-17, 08:27
Medlem
samfishers avatar
Är det någon från FB som kommer vara vid Högdalen idag för att kolla på avhysningen?
Jag antar att de resterande (det ryktas om 5) zigenarna kommer flytta från Högdalen till Flemmingsberg eller finns det något "läger" som ligger närmare Högdalen som de kan tänkas flytta till? :/
2014-02-17, 09:16
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
http://sv.tinypic.com/r/2ymgggl/8

En till bil som jag hittade i mitt galleri.

Sorry för upp och ner

Jag kollade upp vem som äger bilen på bilden och det är en Catalin Turtureanu i Norrköping. Det finns ingen person med det namnet folkbokskriven i Sverige men jag hittade en person på FB med det namnet och han ska bo i Stockholm.

Är det han som är människosmugglaren bakom de som bor i lägret? Det här verkar skumt faktiskt.

https://www.facebook.com/catalin.turtureanu.9?hc_location=stream
2014-02-17, 09:25
Medlem
samfishers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Jag kollade upp vem som äger bilen på bilden och det är en Catalin Turtureanu i Norrköping. Det finns ingen person med det namnet folkbokskriven i Sverige men jag hittade en person på FB med det namnet och han ska bo i Stockholm.

Är det han som är människosmugglaren bakom de som bor i lägret? Det här verkar skumt faktiskt.

https://www.facebook.com/catalin.turtureanu.9?hc_location=stream

Du tror inte bilden är fake med tanke på

"Har studerat vid Jack Daniel's"
"Jobbar på deocamdata liber profesionist :P
Tidigare: liber profesionist"
2014-02-17, 09:30
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samfisher
Du tror inte bilden är fake med tanke på

"Har studerat vid Jack Daniel's"
"Jobbar på deocamdata liber profesionist :P
Tidigare: liber profesionist"

Hur menar du då? Det verkar i alla fall finnas en person i Stockholm som har samma namn som bilägaren. FB-profilen har 400 vänner, varav de flesta har rumänska namn och de verkar vara utspridda över hela Europa.
2014-02-17, 09:36
Medlem
Måste ju finnas fler såna här läger. Tar man en promenad-odenplan-st eriksplan-kungsholmen och sen ner mot city åhlens och centralen sitter ju 300-400 tiggare utplacerade var 50m cirka vid alla affärer eller knutpunkter och vägarbeten.
2014-02-17, 09:41
Medlem
samfishers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Hur menar du då? Det verkar i alla fall finnas en person i Stockholm som har samma namn som bilägaren. FB-profilen har 400 vänner, varav de flesta har rumänska namn och de verkar vara utspridda över hela Europa.

Sorry my bad. Var lite för snabb och kollade bara på bilden och lite basic info. Tyckte den såg fake ut. på mig
2014-02-17, 09:49
Medlem
JMKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cestus
Ja de sitter där tysta med sin mugg och väntar tålmodigt på att få del av den välfärd som dina föräldrar och deras föräldrar före dem har byggt upp.
Tro mig, varenda en av dem drömmer om att få komma till Sverige och få allt gratis.

Sverige måste vara rena paradiset för romer. Är man flykting/invandrare/eu-medborgare så ökar ju chansen dramatiskt att få förtur i bostadskön och livslångt socialbidrag.

Politikerna betalar deras bussresom hem till rumänien - några veckor senare så är romerna tillbaks. snacka om att kasta pengarna i sjön. Jag såg själv för någon dag sedan en buss som kom till sthlm central som var fullastad med romer. snart ser vi dem sitta tiggandes i varje gathörn.

själv brukar jag alltid ge dem "tummen ner" när de kör med sitt "please korona" gentemot mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in