2014-02-17, 01:17
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Om de är köpta så ja. Men det kommer bara att gå att köpa dem denna månaden.
Vet inte ens vad det är för saker men så långt som kläderna går så är det väl inte säkert? Tomte dräkterna etc försvann ju med högtiden.
Citera
2014-02-17, 01:24
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Vet inte ens vad det är för saker men så långt som kläderna går så är det väl inte säkert? Tomte dräkterna etc försvann ju med högtiden.

Yes men det gör inte dessa kläder. Det är bekräftat från R* att bilen, vapnen, kläderna och maskerna stannar i vår ägo så länge de är köpta.
Citera
2014-02-17, 02:03
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Yes men det gör inte dessa kläder. Det är bekräftat från R* att bilen, vapnen, kläderna och maskerna stannar i vår ägo så länge de är köpta.
Okej. Får väl då ta och kolla in dom sakerna sen.
Citera
2014-02-17, 20:37
Medlem
Någon som vet och kan bekräfta om det ännu är möjligt att köpa en cargobob nu när patchen 1.10 har kommit?
Citera
2014-02-17, 20:52
Medlem
Vafan jag blev utelåst från min egen bil..
Var inne på ammunation och skulle skaffa ett nytt vapen och när jag kom ut och skulle köra iväg igen så stog det bara att bilen var låst och att den tillhörde mig....

Lyckades komma in i den tillsist genom att gå in i menyn och ända "vehicle access" till everyone.

Fler som har blivit utelåsta från sina egna personliga bilar?
Citera
2014-02-17, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cherokeex2
Var inne på ammunation och skulle skaffa ett nytt vapen och när jag kom ut och skulle köra iväg igen så stog det bara att bilen var låst och att den tillhörde mig....

Lyckades komma in i den tillsist genom att gå in i menyn och ända "vehicle access" till everyone.

Ja, de händer ofta mig nu efter senaste uppdateringen. Ganska störande.:/
Citera
2014-02-18, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hondakoffe43
Ja, de händer ofta mig nu efter senaste uppdateringen. Ganska störande.:/
Hört ett rykte att om man har "vehicle access" på Passenger så kan man själv inte gå in på passagerarsidan bara genom förarsidan. Har råkat ut för det några gånger men har inte själv tänkt på ryktet just vid det tillfället.
Citera
2014-02-18, 10:59
Medlem
Hur kan jag tjäna mycket och snabba pengar i online läget? Utan massa knepiga bugg som kräver 2 eller fler spelare osv..
Citera
2014-02-18, 11:02
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pallajobb
Hur kan jag tjäna mycket och snabba pengar i online läget? Utan massa knepiga bugg som kräver 2 eller fler spelare osv..

Man kan spela missions. Kör de som ger mycket pengar och RP, om du är för låg level för att host:a bra missions så spela med någon som har högre level.
Citera
2014-02-18, 12:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cherokeex2

Händer lite då och då.
Tror det räcker med att bara ändra "vehicle access" till nånting.
Brukar växla i förebyggande syfte innan jag går in i ammo eller impound mellan Passanger och Crew+Friends.

/J
Citera
2014-02-18, 13:15
Medlem
Citat:

Ett bra tips är att köra ett mission som heter Rooftopp Rampage (kräver dock att du är lv 75 för att hosta).

Pengar: normal - ca 15k & hard - ca 19k
RP: 3-5K

Sen är det bara att repetera, tar ungefär 3-5 minuter att göra allt om du är snabb, ett riktigt bra sätt att tjäna pengar och levla!
Citera
2014-02-18, 13:50
Bannlyst
Citat:

Citat:
Man kan spela missions. Kör de som ger mycket pengar och RP, om du är för låg level för att host:a bra missions så spela med någon som har högre level.
Helt klart ett bra sätt att göra dollars på. Men att tänka på är att inte bränna massa bomber och granater, det drar ner din netto vinst.
Brände av 16K på en survival en gång, gick nog minus där. ( Ja så panik dålig är Jag )

Under samma tid hade jag kunnat sålt en bil till LSC och nån till Simeon, plus rånat ett gäng kiosker med baseball trä. Ammo kostar.

Skulle dessutom armed trucks börja spawna gör man säkert 100K på nån timme.
Är du "feg" kör du solo session så är det ingen som stör dig.

Här är en lista vad alla jobb ger. (vet inte hur den stämmer med 1.10)
http://www.gamefaqs.com/boards/733723-grand-theft-auto-online/67576599

/J
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in