Citat:
Ursprungligen postat av
2ganger2
vad är det jag ska vänta på? jag är alkoholist som hatar insikten att jag inte kan dricka , därförprövar jag om omom om om omo omo och om igen,ihopp att denna gång skadet det gå bra. (omdu undrar över att jag inte använder mellanslag är för att den är sönderbankad pga fylla)
jag har hjälp, jag går till beroendemottagning i skärholmen mån/ons/fre fast i fredags var jag var full sådå så då kunde jag inte gå...men prata inte meddelande poå hennes telefonsvarare (jag sa att jag älskade henne, heheh)
Men du, det är ju gammalt det där om att man måste sluta dricka helt om man är alkoholist! Det kom ju fram förra året att det inte alls stämmer för alla, många kan faktiskt efter behandling coh stor försiktighet komma tillbaka till ett normalt drickande.
Om du hade varit nykter de dagarna hade du sett att det stod i alla tidningar nån gång i höstas tror jag det var.
Som det är nu måste du nog sluta helt, men det är alltså inte alls säkert att det är för all framtid. Kan du inte bara försöka följa råden från dem som jobbar med det hela tiden, även om de inta kan och vet allt är det ändå bättre än att mixtra på egen hand! Du håller ju på att försöka uppfinna hjulet igen.