2014-02-15, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
berätta mer

Då det är långsam ester i och det börjar kicka in efter 4-5 veckor och man sticker eod så måste man hålla på ett väldigt bra tag, går jag av 8 veckor efter så har jag precis kommit igång med det långsamma. dock är det ju bara 50mg c och 50mg e per ml så blir svårt att känna mycket! Men känns bäst med e3d.
När jag beställde dessa så trodde jag att det var primobolan i istället för Propionate! Därför jag blev förvirrad nu när det är både snabba och långsamma ester!
Citera
2014-02-15, 22:50
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mannetmannet
Då det är långsam ester i och det börjar kicka in efter 4-5 veckor och man sticker eod så måste man hålla på ett väldigt bra tag, går jag av 8 veckor efter så har jag precis kommit igång med det långsamma. dock är det ju bara 50mg c och 50mg e per ml så blir svårt att känna mycket! Men känns bäst med e3d.
När jag beställde dessa så trodde jag att det var primobolan i istället för Propionate! Därför jag blev förvirrad nu när det är både snabba och långsamma ester!

Det enda som händer när du sticker en långsam ester ofta är att nivåerna blir väldigt jämna. Hur snabbt man kommer upp i steady-state är hur mycket man injicerar in i kroppen över ett visst tidsintervall.
Citera
2014-02-15, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jag förstår inte riktigt vad syftet är med exogent testo. Alltså, om du kör en kur så kommer du ha en down-period efter, under PCT alltså. Så är det bara. OT är en mild steroid. Jag själv har ingen down-period alls efter en 40/50 kur med OT only.

okej, vad tror du om att slänga in lite Arimidex under kuren för att motverka östrogenet och lägga till Nolvan under PCT:n?
Citera
2014-02-15, 23:30
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke127
okej, vad tror du om att slänga in lite Arimidex under kuren för att motverka östrogenet och lägga till Nolvan under PCT:n?

Nolvadex ska alltid vara med i PCT efter alla kuren. Jag tycker din PCT borde bestå av nolvadex only.

Grejen med OT är att den är lågandrogen. Jag tvivlar på att du kommer få några bieffekter, men om du nu vill vara super-safe så kontras dessa bäst med proviron. Sen har ju proviron också bieffekter. Personligen tror jag du blir mest nöjd med OT only, och sedan nolvadex only. Keep it simple.
Citera
2014-02-16, 00:26
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasseEk
Kan inte IGF vara ett bra alternativ?

HGH borde också vara ett alternativ?
Citera
2014-02-16, 01:23
Medlem
Hej!

Någon som vet vad som händer om man blir tagen på gymmet av polisen, pissar positivt för aas och jobbar flr NEW BOLIDEN?

Förlorar jag jobbet? Behöver jobbet veta av nåt ens?
Citera
2014-02-16, 04:38
Medlem
100 mg TESTO P / 100 mg MAST EOD 8v

v1-8
100mg testo p EoD
v1-8
100mg mast p EoD

Vanlig PCT kur?

HCG500iu e3d
20mg Nolvadex ED 4 veckor
Citera
2014-02-16, 05:42
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxOn123
Ska operera bägge axlarna... Först en därefter den andra 2-4 månader efter. Finns det något bevisat som påskyndar återhämtningen av axlar vid användande av AAS. Det han ska göra är att "fixa" den så att den inte hoppar ur led längre vid bakåtrörelser.

Samt vilka prepp hade ni tagit och när isf? Efter första eller andra operation?

Mvh

Jag skulle nog hävda att om du ska kura i syfte att påskynda återhämtningen från axeloperationer så skulle det bästa nog vara att försöka se till att steadystate kommer direkt när sista operationen är klar.
EQ eller Deca är nog ett bra val, testo likaså. Sen skulle jag nog också titta närmare på IGF1-LR3 som du sätter med lokal verkan, kanske även primobolan.

Citat:
Ursprungligen postat av kktt
100 mg TESTO P / 100 mg MAST EOD 8v

v1-8
100mg testo p EoD
v1-8
100mg mast p EoD

Vanlig PCT kur?

HCG500iu e3d
20mg Nolvadex ED 4 veckor

En vanlig(are) PCT på den lilla kuren skulle nog vara Nolva 40mg ed i 2 veckor följt av 20mg ed i 2 veckor skulle jag nog säga. Ev komplettera med clomid.
Bra kurkombo men varför bara 8 veckor?
Citera
2014-02-16, 06:05
Medlem
Hej!

Ligger på 5iu hgh /dag just nu, (+375mg testo e & 500mg primo /vecka, som jag inom kort ska hoppa av)

tjänar jag mycket på att slänga in igf-1 lr3? Är gh + igf1 en bra kombo? Kommer i såna fall sätta varierat i biceps, triceps och axlar efter jag tränat någon av dessa. 5 dar on, 2off
Citera
2014-02-16, 06:47
Medlem
Jag har också funderat en del på OT. Är i ungefär samma ålder som TS, och har tankar på en "mild" kur.

Har läst en hel del på nätet om OT, och har ibland fått lite dubbla budskap. En del hyllar det som första kur, andra totalsågar. Mina funderingar:

1. Leverskador på enstaka kur? Dosering 40-50mg i 6 veckor verkar vara vettigt, medan vissa menar att det är alldeles för låg dos...men en normalfrisk lever bör klara en kur utan bekymmer?

2. Sexlusten. Många säger att den i princip försvinner under kur, vissa att den är på topp. Hur kan det skilja så?

3. Kvalitet på OT. Ska tydligen vara knepigt att få tag på riktigt bra tabletter, verkar skilja mycket mellan olika tillverkare.
( PM ja tack )

4. PCT endast nolva? Inget annat tillägg under kur?

Om någon kunnig vänlig själ kunde svara på dessa 4 funderingar så är jag mkt tacksam!
Ja, jag har självklart läst den stora tråden om OT, men detta är vad jag fortfarande funderar över...
Citera
2014-02-16, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damage242
Svar på det här intresserar mig med då jag känner att jag inte har hittat all information.
Det jag har fått för mig / fått fram, är att Nolva endast behövs vid känningar under OT, annars är det onödigt? Och självklart att man tar efter kur.

Se svar från Fenjal888, Proviron är bättre att kontra gynkännigar med och Nolva ska användas under PCT:n.
Citera
2014-02-16, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Nolvadex ska alltid vara med i PCT efter alla kuren. Jag tycker din PCT borde bestå av nolvadex only.

Grejen med OT är att den är lågandrogen. Jag tvivlar på att du kommer få några bieffekter, men om du nu vill vara super-safe så kontras dessa bäst med proviron. Sen har ju proviron också bieffekter. Personligen tror jag du blir mest nöjd med OT only, och sedan nolvadex only. Keep it simple.

ok, kontra med Proviron och sedan Nolva endast under PCT.
Senast redigerad av Nicke127 2014-02-16 kl. 11:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in