2014-02-14, 21:30
Medlem
Rolf-Davids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Spelar ingen roll för mig

Edit: Eller ojj helvete, har ju skrivit mycket i drogforumet som jag inte är öppen med!

Jag fattar ingenting så du kan ju hoppas att folk är lika pantade som jag :P
Citera
2014-02-14, 21:48
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:
Text
Fantatiska minnen! Lirade på Pandoria vid samma tid, var dock aldrig med i kriget, för låg level vid den tiden! Känner både Pontro och Crystania Xelith (såld för länge sedan) IRL. Lirar just nu på Nova med Crystania, dock är vi inaktiva atm.

Men tack för en riktig tillbakablick till tiden då Tibia var som bäst! Citerade inte din text utifall du vill redigera bort din outning.

Lev väl!
Citera
2014-02-14, 22:03
Medlem
chullans avatar
Citat:
Spelar ingen roll för mig

Edit: Eller ojj helvete, har ju skrivit mycket i drogforumet som jag inte är öppen med!
Skulle föreslå att du redigera hela posten om du fortfarande har möjlighet! Typ länka med imgur eller något. Man ser fortfarande ditt användarnamn till photobucket i länken tror jag.
Citera
2014-02-14, 22:08
Medlem
Rolf-Davids avatar
Vad är den högsta lvl ni fått upp en gubbe till utan att botta?

Fan alla är ju minst 150 idag känns det som och jag har aldrig ens kommit upp i 100 :/
Citera
2014-02-14, 22:14
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolf-David

Fan alla är ju minst 150 idag känns det som och jag har aldrig ens kommit upp i 100 :/

150 på 3 veckor dessutom. Voucher <3

För övrigt hatar jag min blocker, han är en random pl jag börjat lira med för han ville ha en ed att expa med senare (nu då vi kan sharea exp) men han är en sån charlover så jag orkar inte. Vi har haft 2 dåliga dagar nu (första deathsen sen jag var lvl 30 shit vad dåligt!) och han gråter sönder och säger att han aldrig ska spela mer Han är skitbra på spelet men tar spelet allt för jävla seriöst.

Så nu dog han och whina sönder ska aldrig spela mer osv osv sälja gubben bla bla... Så då sitter jag här och gör quests usch vad tråkigt
Citera
2014-02-14, 22:40
Medlem
Rolf-Davids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
150 på 3 veckor dessutom. Voucher <3

För övrigt hatar jag min blocker, han är en random pl jag börjat lira med för han ville ha en ed att expa med senare (nu då vi kan sharea exp) men han är en sån charlover så jag orkar inte. Vi har haft 2 dåliga dagar nu (första deathsen sen jag var lvl 30 shit vad dåligt!) och han gråter sönder och säger att han aldrig ska spela mer Han är skitbra på spelet men tar spelet allt för jävla seriöst.

Så nu dog han och whina sönder ska aldrig spela mer osv osv sälja gubben bla bla... Så då sitter jag här och gör quests usch vad tråkigt

Haha! Lite drama queen låter det som :P
Citera
2014-02-15, 00:03
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolf-David

Har nog aldrig levlat en karaktär till över level 110 utan bot. Däremot har jag dragit level 220+ och 3-4st till 150~ med bot!

Jag gör nu för tiden mest egna script eftersom att jag spelar på aurora där 4-5st springer runt med samma script som finns gratis på forumen. Ibland så ändrar jag bara waypointsen lite på script som redan är gratis och kan då dubbla min exp/h eftersom att jag inte springer med samma waypoints som alla andra!

Edit: Kan ni se mina andra bilder som jag ej länkat eller är dom privata?
Your account will be deleted 02/16/2014.
Senast redigerad av Holmquist 2014-02-15 kl. 00:19.
Citera
2014-02-15, 00:27
Medlem
Rolf-Davids avatar
Citat:
Har nog aldrig levlat en karaktär till över level 110 utan bot. Däremot har jag dragit level 220+ och 3-4st till 150~ med bot!

Jag gör nu för tiden mest egna script eftersom att jag spelar på aurora där 4-5st springer runt med samma script som finns gratis på forumen. Ibland så ändrar jag bara waypointsen lite på script som redan är gratis och kan då dubbla min exp/h eftersom att jag inte springer med samma waypoints som alla andra!

Edit: Kan ni se mina andra bilder som jag ej länkat eller är dom privata?
Your account will be deleted 02/16/2014.

Najs! Vad har du för egna scripts?

Jag har märkt problemet med gratis scripten att det blir lite drygt om bara EN annan person springer runt med samma script som en själv. Borde lära mig hur man gör för att byta lite waypoints jag också, men har inte kommit så långt än då jag aldrig bottat förns i förrgår typ :P
Citera
2014-02-15, 03:10
Medlem
Tjena gubbs,

Tog upp Tibia igen för en vecka sen ungefär, drog in på Aurora, drog några levels på min EK där, kändes så jävla nobrainer och så jävla mycket folk överallt så sket i det ganska fort tänkte kika över på Nova och vafan, jävla BR styrd server nu för tiden kände jag direkt jävla MIA trycker upp en feting i arslet på en så fort man expar.

Har en låg knight liggandes på Inferna som jag bara offline tränat och haft mig så tänkte kanske försöka dra upp den samt ett startkapital och sedan eventuellt dra igång en MS där om jag lyckas få upp lite farm.

Kör ni nå Inferna här? Vore kul om det finns lite folk att latja med för antar att det inte går hur bra som helst att köra lone-wolf stilen i längden där.

Dra gärna PM om ni inte vill langa ut names här osv.
Citera
2014-02-15, 11:53
Medlem
Rolf-Davids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HollywoodWhore
Tjena gubbs,

Tog upp Tibia igen för en vecka sen ungefär, drog in på Aurora, drog några levels på min EK där, kändes så jävla nobrainer och så jävla mycket folk överallt så sket i det ganska fort tänkte kika över på Nova och vafan, jävla BR styrd server nu för tiden kände jag direkt jävla MIA trycker upp en feting i arslet på en så fort man expar.

Har en låg knight liggandes på Inferna som jag bara offline tränat och haft mig så tänkte kanske försöka dra upp den samt ett startkapital och sedan eventuellt dra igång en MS där om jag lyckas få upp lite farm.

Kör ni nå Inferna här? Vore kul om det finns lite folk att latja med för antar att det inte går hur bra som helst att köra lone-wolf stilen i längden där.

Dra gärna PM om ni inte vill langa ut names här osv.

Jag har inte lirat på INferna på länge, men jag skulle gissa på att det är kaos fortfarande :P
Citera
2014-02-15, 12:56
Medlem
cybergrodans avatar
Vart huntar man som RP level 60? Kör crystal spiders nu men har gjort det så jäkla länge så börjar bli lite tröttsamt!
Citera
2014-02-15, 13:13
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
Vart huntar man som RP level 60? Kör crystal spiders nu men har gjort det så jäkla länge så börjar bli lite tröttsamt!
muggy plains är sjukt nize
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in