2014-01-14, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Känner du mycket folk där eller? Skulle inte rekommendera Titania annars.

Nja, känner lite folk å dem flesta vet vem jag är ingame ändå, så joinade största guilden å verkar va mest actions av alla världar på just titania, om man inte vill sälja sin själ till trollvärlden calva med typ 20 players online, sitter hellre en ot då.
Citera
2014-01-14, 12:08
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Hah, nej. Det är brassar eller polacker som gäller överallt tror jag.

Förövrigt så är hive på 250+ sjukt profitable, med bara kollos/spidris. Helvete, gick över 400k profit idag på 3 timmars hunt.
vet inte hur det ser ut just nu, men nova hade en stor guild med svenskar som krigade mot br'sen innan. dock verkar det ju som att br'sen vunnit det kriget, inte säker dock

sen blir det nog krig på calva snart xd
Citera
2014-01-14, 20:33
Medlem
Tja, har tänkt att botta en knight, är det ibot och xenobot som gäller nu?

Hur långt har ni bottat, allså från lvl 20 till 100? Och på hur kort tid?
Citera
2014-01-14, 21:25
Medlem
Mongouls avatar
Då var man tillbaka i spelet igen då
Spelar på Aurora, finns det en guild man kan gå med i? Har prem och påbörjat lvlandet, men skulle uppskatta lite hjälp med eq + pengar!

Mvh
Mongoul
Citera
2014-01-14, 21:29
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hueaa

bara kört ibot och tkr det är superbra iaf, finns endel bra scripts gratis upp till 100-150 iaf.. går rätt fort om du väljer rätt ställen att köra på
Citera
2014-01-14, 22:36
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hueaa

det finns 3 bots atm, windbot(?inte säker på namn) ibot och xenobot. jag hade valt ibot för jag kan det och det är simpelt. dock finns xenobot crackat(inte direkt dyrt ändå). men windbot har jag ingen aning om : ((((

har dragit från 8-200 på aurora inom 3 månader xd
Citera
2014-01-14, 23:08
Medlem
Mongouls avatar
Första gången jag använder offline training, det är ju helt underbart! Behöver ju inte botta om den kan stå och träna skills 12 timmar om dygnet

Vilka skills ska jag börja hunta på? är paladin level 13!
Citera
2014-01-15, 00:07
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoul
Första gången jag använder offline training, det är ju helt underbart! Behöver ju inte botta om den kan stå och träna skills 12 timmar om dygnet

70 minst
Citera
2014-01-15, 00:40
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoul

Kör en 12timmars och sen är det bara att hunta något lätt medans du får upp offline training igen. Värdelöst att bara vänta tills att man har en viss skill när man lika gärna kan plocka levels
Citera
2014-01-15, 00:55
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Kör en 12timmars och sen är det bara att hunta något lätt medans du får upp offline training igen. Värdelöst att bara vänta tills att man har en viss skill när man lika gärna kan plocka levels
jag drar alltid mina chars till 70/70 men under tiden har jag andra chars som går samtidigt på accet, bot eks för cash iz always nize
Citera
2014-01-15, 05:36
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
jag drar alltid mina chars till 70/70 men under tiden har jag andra chars som går samtidigt på accet, bot eks för cash iz always nize

Of course men såg inget om att han tänkte lira upp fler gubbar
Citera
2014-01-15, 07:20
Medlem
Sheddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
det finns 3 bots atm, windbot(?inte säker på namn) ibot och xenobot. jag hade valt ibot för jag kan det och det är simpelt. dock finns xenobot crackat(inte direkt dyrt ändå). men windbot har jag ingen aning om : ((((

har dragit från 8-200 på aurora inom 3 månader xd
Du borde verkligen prova windbot, det är som ibot fast bättre och väldigt likt neo så det är enkelt att lära sig. Man får 14 dagar free trail så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in