2014-02-14, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskar2011
tycker du inte skall snacka om sjunga som en kanariefågel,vad gäller Tim och de andra grabbarna, de sjöng som papegojor, i sin knarkdimma, så hmmm golbög tja det får stå för dig, om han nu är en golbög hur fasen har han klarat av 9 månader i häktet och inte sagt ett ljud.. när han snackade i fupen var han varken medlem i nåt gäng, han försvarade en kär vän, som ställt upp för honom i många sammanhang, men det kan ju inte ni veta, ni självklara duktiga skit snackare. TA REDA PÅ FAKTA... men den är ni inte intresserad av utan sitta här under anonyma gömmor då går det bra och snacka..
Har det hänt något emellan Alexander och personen som högg ihjäl Mikael såhär i efterhand?
Citera
2014-02-17, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bighustler
klart han håller käften nu för han e väl den enda som e misstänkt så det gör han ju för o rädda sitt eget skinn givetvis men highchaparall historien då va han inte inblandad bara vittne då va det nåt helt annat o kan du inte ens hålla käften som vittne då e du svag för det kunde han inte förlora ett skit på o hålla käften på. sen om han bara sa det i fupen o inte i rättegången har ingen som helst betydelse för om han e golare eller ej, dom tar till vara på allt som sägs i förhör. så här funkar det i den kriminella världen DU SNACKAR INTE ÖVER HUVUD TAGET OM NÅN TILL SNUTEN OAVSETT I VILKET SAMMANHANG DET ÄN ÄR LÄR ER DET ERA PISSLUFFARE SOM SITTER O FÖRSVARAR HONOM
hahaha ja stor i truten är du bakom ditt alias hahahaha
PISSLUFFARE ÄR NOG DET DU ÄR, fast vore ju en aning dumt och erkänna för sig själv.
sitta och anklaga andra och gömma sig bakom alias visar bara VEM DU ÄR... HA HA PISSLUFFARE VAR ETT BRA ORD PÅ DIG SJÄLV,.. ja ja ett gott skratt fick jag i alla fall.
Citera
2014-02-17, 10:39
Medlem
Citat:
PISSLUFFARE ÄR NOG DET DU ÄR, fast vore ju en aning dumt och erkänna för sig själv.
sitta och anklaga andra och gömma sig bakom alias visar bara VEM DU ÄR... HA HA PISSLUFFARE VAR ETT BRA ORD PÅ DIG SJÄLV,.. ja ja ett gott skratt fick jag i alla fall.
Ditt beteende är inte ett dugg bättre än andras här på forumet! Att Du skulle studera vid en högskola är
nog en fet lögn. Läser man Dina inlägg i fallet om den avlivade Karlsson så får man fram en helt annan person än den Du ger Dig ut att vara..
Man skall inte kasta sten i ett glashus!
Citera
2014-02-17, 12:26
Medlem
Citat:

Ja för du signerar dina inlägg i eget namn eller hur var det nu?
Citera
2014-02-17, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Har det hänt något emellan Alexander och personen som högg ihjäl Mikael såhär i efterhand?

Nej han vågade inte göra något. Han verkar ha tagit ut sin hämnd på nån stackars alban i stället.
Han ska nog vara glad att han sitter där han sitter.
Citera
2014-02-18, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Ditt beteende är inte ett dugg bättre än andras här på forumet! Att Du skulle studera vid en högskola är
nog en fet lögn. Läser man Dina inlägg i fallet om den avlivade Karlsson så får man fram en helt annan person än den Du ger Dig ut att vara..
Man skall inte kasta sten i ett glashus!
Då är vi 2
Citera
2014-02-20, 23:28
Bannlyst
Folk som skapade Det dåliga ryktet. B.ATTAR

Det känns som att tala för döva öron. Jag sade till min dåvarande fru 1993 nu har vi fått in riktigtiga äckel på halsen. Killar som kommer från mellanöstern mkt yngre än oss men helt förstörda psykiskt. 1993.

Vi sitter med Facit i dag inga svärmorsdrömmar precis. Många jag satt med hade mördat folk i hemländerna innan dom ens var 16 år.

Det näst viktigaste var att dom inte trodde på sig själva utan dom gick in på tjyvbanan direkt.

Man hade hört hur låga straff det var för ett Bankrån eller värde i vårt land.
Senast redigerad av Bejrut 2014-02-20 kl. 23:44.
Citera
2014-02-22, 00:57
Medlem
potatisgris1981s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Det känns som att tala för döva öron. Jag sade till min dåvarande fru 1993 nu har vi fått in riktigtiga äckel på halsen. Killar som kommer från mellanöstern mkt yngre än oss men helt förstörda psykiskt. 1993.

Vi sitter med Facit i dag inga svärmorsdrömmar precis. Många jag satt med hade mördat folk i hemländerna innan dom ens var 16 år.

Det näst viktigaste var att dom inte trodde på sig själva utan dom gick in på tjyvbanan direkt.

Man hade hört hur låga straff det var för ett Bankrån eller värde i vårt land.

Räknas verkligen Turkland som Mellanöstern?

För övrigt kom turkarna långt innan 1993, arbetskraftsinvandrare, 60 och 70-talet. Detta gäller majoriteten av serberna också. Bra med faktakoll.
Citera
2014-02-22, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potatisgris1981
Räknas verkligen Turkland som Mellanöstern?

För övrigt kom turkarna långt innan 1993, arbetskraftsinvandrare, 60 och 70-talet. Detta gäller majoriteten av serberna också. Bra med faktakoll.

fakta ar inte viktigt om man har rätt!

dano var val dessutom yngre an 16 nar han kom till sverige? jag tvivlar pa att han dodat nan innan.
Citera
2014-02-23, 00:18
Medlem
potatisgris1981s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clinder
fakta ar inte viktigt om man har rätt!

Haha klockrent. Härlig retorik.
Citera
2014-02-24, 15:21
Medlem
warp10s avatar