2010-11-13, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av love-power
Kan bara hålla med dig till 100 % . OG har visat att dom gärna tar till övervåld i form av bomber och brandbomber och självklart blir folk rädda spelar ingen roll hur tuff du är smäller en bomb vid din bostad kan det vara final för alla i huset . Och bevisligen har dom visat att dom inte svikta
Övervåld mot vanliga svenssons ja, det vågar det men kanske inte så mycket mer. De får de bevisa först ha ha ha fittorna
Citera
2010-11-13, 15:05
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gobbegrogg
har en liten fundering med alla misslyckade bombningar.. dom visar ju verkligen att dom sätter en bomb om man inte betalar så bara det sätter ju lite skräck i folk. hade jag läst om allt i tidningen med bomber här och där så hade nog faktiskt jag betalat ut pengarna för att inte sätta mig själv och min familj i fara. kan det inte vara så att allt som är ett misslyckande för alla andra kan vara lyckat för OG?
du menar betala annars råkar din granne illa ut?
Citera
2010-11-15, 19:09
Bannlyst
Vad händer nu i OG?
Citera
2010-11-15, 19:34
Medlem
submariners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Kul hur du skjuter dig själv i foten. Det finns kriminella organisationer i världen där du kan ha en hög position utan att vara någon fighter eller iskall revolverman.
Men inte i lilla Sverige...
Förövrigt undrar jag hur folk med tungan långt upp i rektum på OG och C-B resonerar.

i en tillräckligt stor och ekonomiskt kraftig organisation så behöver chiefen mer huvud & stake än muskler - pengar köper det sistnämnda
Citera
2010-11-15, 20:50
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
du menar betala annars råkar din granne illa ut?
Haha! Jo.. eller stackarna på förra adressen man bodde på. Jag tror faktiskt att dom tjänat på att blivit torsk på bomberna, iaf i svenssons ögon.
Citera
2010-11-16, 13:22
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
i en tillräckligt stor och ekonomiskt kraftig organisation så behöver chiefen mer huvud & stake än muskler - pengar köper det sistnämnda

Ja, det är ju det jag skriver. Tror du OG är en sådan organisation, på allvar?
Det är Sverige och inte Kampanien eller Sicillien vi snackar om.
Citera
2010-11-17, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av love-power
Kan bara hålla med dig till 100 % . OG har visat att dom gärna tar till övervåld i form av bomber och brandbomber och självklart blir folk rädda spelar ingen roll hur tuff du är smäller en bomb vid din bostad kan det vara final för alla i huset . Och bevisligen har dom visat att dom inte svikta

Klart dom inte sviktar, de är konsekventa och utmanar man dom så kan man räkna med konsekvenser.
Citera
2010-11-18, 08:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anton1976
Klart dom inte sviktar, de är konsekventa och utmanar man dom så kan man räkna med konsekvenser.

Ja eller grannarna kan få konsekvenser Ja om man tex skulle förstöra skjortan på någon bekant till dem kan man bli krävs på 200.000, visar hur desperata de är, folk som har riktiga business har inte tid att bränna ner krogar över en förstörd skjorta! De flesta ser det som totalt meningslöst också, eftersom de torskade och inga pengar fick så var det ju knappast lyckat, ja om man inte är pyroman och bara gillar att se saker brinna.

Det är 2 pers som försöker hålla liv i denna tråd heeela tiden, som jobbar frenetiskt för att hålla "skenet" uppe, det är anton1976 och lowe-power, jämför dem med "bananen" och "bikerrider" i CIS tråden... samma kvalitet på gängen också!
Citera
2010-11-18, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av morethanyou
Ja eller grannarna kan få konsekvenser Ja om man tex skulle förstöra skjortan på någon bekant till dem kan man bli krävs på 200.000, visar hur desperata de är, folk som har riktiga business har inte tid att bränna ner krogar över en förstörd skjorta! De flesta ser det som totalt meningslöst också, eftersom de torskade och inga pengar fick så var det ju knappast lyckat, ja om man inte är pyroman och bara gillar att se saker brinna.

Det är 2 pers som försöker hålla liv i denna tråd heeela tiden, som jobbar frenetiskt för att hålla "skenet" uppe, det är anton1976 och lowe-power, jämför dem med "bananen" och "bikerrider" i CIS tråden... samma kvalitet på gängen också!

Jaså, enligt statistiken i tråden så har du morethanyou 161 inlägg, Love-Power har 98 inlägg och jag har 14 inlägg till dags dato.
Så nej varken jag eller Love-Power är den som göder den här tråden.
Citera
2010-11-18, 15:24
Medlem
Vad tycker OG om att Dano har gått med i HA i Turkiet?

Är han fortfarande ledare för OG?

Har OG något sammarbete med bikers i sverige
Citera
2010-11-18, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingella
Vad tycker OG om att Dano har gått med i HA i Turkiet?

Är han fortfarande ledare för OG?

Har OG något sammarbete med bikers i sverige

dano kommer aldrig gå med i Ha aldrig...sen är de snack om att han ska vara vice president i red devils i marmaris/turkiet där han bor... och det vet man inte om det stämmer än..
jag tror om han skulle vara vice nu så skulle han få välja mellan OG elr Red Devils tror knappats att han kommer få vara både 2
Citera
2010-11-18, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebno
dano kommer aldrig gå med i Ha aldrig...sen är de snack om att han ska vara vice president i red devils i marmaris/turkiet där han bor... och det vet man inte om det stämmer än..
jag tror om han skulle vara vice nu så skulle han få välja mellan OG elr Red Devils tror knappats att han kommer få vara både 2

Han har ju själv sagt detta i en tidningintervju, då får man väl utgå ifrån att det är så.

Är han fortfarande ledare för OG eller?

http://i51.tinypic.com/352fzgg.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in