Citat:
Ursprungligen postat av
Fundersam1
Kan man bli trött utav Testo E? Alltså riktigt matt
Upplever en oerhörd trötthet och matthet sista månaden. Föreställ er känslan efter veckans mest intensiva cardiopass som vägrar släppa, dag ut och dag in.
- Spelar ingen roll om jag sover 5h eller 10h är lika trött när jag vaknar med eller utan väckarklocka.
- Häromdagen sov jag 11h, gick upp och åt frukost och somnade i soffan 2h senare för att sova en stund till.
- Gäspar från att jag går upp ur sängen tills att jag går och lägger mig oavsett aktivitet.
Soffläge, 140puls på bandet eller mellan seten under knäböj = gäspar.
- Kaffe ger mig ingen kick längre, får bara lätt huvudvärk.
Känner mig otroligt omotiverad till allt som presenteras för mig, detta börjar bli oerhört jobbigt.
Förövrigt: Gick av 50/30 Dboll för 3 veckorsedan och är inne på vecka 7 av Testo E 250 e3d.
Någon som känner igen sig?
kan oxå känna att jag är rätt trött på testot-e.
sover länge, känns lite som de börjat bli bättre var typ mer i början.. men går inte runt å gäspar hela dagarna men att ligga å dra mig på morgonen är jag duktig på.
känner mig ganska hängig från å till men när de väl gäller gymmet så finns de inte tid för sånt.
så hög puls har jag dock inte. inte om man ska tro på vad mitt löpband säger.
vet inte hur är under passen blir fan knall röd i ansiktet. så fort de är en övning man måste luta sig fram i eller nått sådant.
benpress funkar inte för mig att köra tungt, har aldrig gjort de, spräcker blodkärl direkt runt ögonen om jag lastar på lite. även fått på överkroppen små små röda prickar.. fullt av dom efter jag kört tungt nån gång, så de ha ja sluta med.
blev kanske lite väl ot men kan förstå vad du menar med tröttheten..
kolla bt, ska oxå göra de.
har bra bt i vanliga fall, har testats under tiden jag fick medicin.