2014-02-13, 01:59
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
ibland undrar jag
varför delar man ut tips när man inte vet vad man snackar om?

Ibland undrar jag
varför man berättar för folk att de inte vet vad de snackar om utan att förklara varför.

(Med andra ord; rätta mig GÄRNA om jag har fel. Trodde vi hängde här för att lära oss, inte för att bilda klubb för inbördes beundran)
Citera
2014-02-13, 02:22
Medlem
Kan man bli trött utav Testo E? Alltså riktigt matt

Upplever en oerhörd trötthet och matthet sista månaden. Föreställ er känslan efter veckans mest intensiva cardiopass som vägrar släppa, dag ut och dag in.

- Spelar ingen roll om jag sover 5h eller 10h är lika trött när jag vaknar med eller utan väckarklocka.
- Häromdagen sov jag 11h, gick upp och åt frukost och somnade i soffan 2h senare för att sova en stund till.
- Gäspar från att jag går upp ur sängen tills att jag går och lägger mig oavsett aktivitet.
Soffläge, 140puls på bandet eller mellan seten under knäböj = gäspar.
- Kaffe ger mig ingen kick längre, får bara lätt huvudvärk.

Känner mig otroligt omotiverad till allt som presenteras för mig, detta börjar bli oerhört jobbigt.

Förövrigt: Gick av 50/30 Dboll för 3 veckorsedan och är inne på vecka 7 av Testo E 250 e3d.

Någon som känner igen sig?
Citera
2014-02-13, 02:37
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1

Upplever en oerhörd trötthet och matthet sista månaden. Föreställ er känslan efter veckans mest intensiva cardiopass som vägrar släppa, dag ut och dag in.

- Spelar ingen roll om jag sover 5h eller 10h är lika trött när jag vaknar med eller utan väckarklocka.
- Häromdagen sov jag 11h, gick upp och åt frukost och somnade i soffan 2h senare för att sova en stund till.
- Gäspar från att jag går upp ur sängen tills att jag går och lägger mig oavsett aktivitet.

Känner mig otroligt omotiverad till allt som presenteras för mig, detta börjar bli oerhört jobbigt.

Förövrigt: Gick av 50/30 Dboll för 3 veckorsedan och är inne på vecka 7 av Testo E 250 e3d.

Ja, det kan man, man kan känna sig tröttare.

Jag känner mig dock piggare. Ser mig själv som en maskin som orkar mer än vanliga människor när jag går på testo. Tror det är mycket psykiskt också, och hur man mår allmänt. Glöm inte bort att det är februari och att det varit vinter och grått i drygt 4 månader.
Citera
2014-02-13, 02:45
Medlem
ClasseEks avatar
Citat:

Kollat BT?
Citera
2014-02-13, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClasseEk
Kollat BT?
Utgår från att du menar Bitchtits.
Nej ingenting, inte ens fått någon känning hittills.

En vän till mig chansa att mina östrogennivåer kan vara för höga för tillfället = trötthet. Kan det ligga någonting i hans ord?

Min första tanke var att jag fått fakes på testot = oplanerad PCT ifrån bollarna, men vågen, acnen på ryggen och svettningarna på nätterna säger det motsatta.
Citera
2014-02-13, 02:57
Medlem
ClasseEks avatar
Citat:
Utgår från att du menar Bitchtits.
Nej ingenting, inte ens fått någon känning hittills.

En vän till mig chansa att mina östrogennivåer kan vara för höga för tillfället = trötthet. Kan det ligga någonting i hans ord?

Min första tanke var att jag fått fakes på testot = oplanerad PCT ifrån bollarna, men vågen, acnen på ryggen och svettningarna på nätterna säger det motsatta.

Nej, menade blodtryck
Citera
2014-02-13, 03:12
Medlem
Citat:
Nej, menade blodtryck
Jag hade 126/82 i början på Jan, helt klart godkänt. Jag har ej varit på vårdcentralen på sistone dock så har inget aktuellt värde. visste inte att högt blodtryck kunde medföra sådana symptomer som jag beskrev innan men känns aktuellt att göra en hälsokontroll inom kort känner jag.

Ingen annan idé förutom blodtrycket?
Citera
2014-02-13, 03:41
Medlem
Citat:

kan oxå känna att jag är rätt trött på testot-e.

sover länge, känns lite som de börjat bli bättre var typ mer i början.. men går inte runt å gäspar hela dagarna men att ligga å dra mig på morgonen är jag duktig på.

känner mig ganska hängig från å till men när de väl gäller gymmet så finns de inte tid för sånt.

så hög puls har jag dock inte. inte om man ska tro på vad mitt löpband säger.
vet inte hur är under passen blir fan knall röd i ansiktet. så fort de är en övning man måste luta sig fram i eller nått sådant.

benpress funkar inte för mig att köra tungt, har aldrig gjort de, spräcker blodkärl direkt runt ögonen om jag lastar på lite. även fått på överkroppen små små röda prickar.. fullt av dom efter jag kört tungt nån gång, så de ha ja sluta med.

blev kanske lite väl ot men kan förstå vad du menar med tröttheten..
kolla bt, ska oxå göra de.
har bra bt i vanliga fall, har testats under tiden jag fick medicin.
Citera
2014-02-13, 03:44
Medlem
ClasseEks avatar
Citat:
Jag hade 126/82 i början på Jan, helt klart godkänt. Jag har ej varit på vårdcentralen på sistone dock så har inget aktuellt värde. visste inte att högt blodtryck kunde medföra sådana symptomer som jag beskrev innan men känns aktuellt att göra en hälsokontroll inom kort känner jag.

Ingen annan idé förutom blodtrycket?

Hm, kanske överträning?
Citera
2014-02-13, 04:02
Medlem
Citat:
Hm, kanske överträning?

i en kombo me för lite mat?

ja men onödigt att spekulera kolla bt de kostar väl inget?
jag hörde att man kunde kolla gratis på apoteket.
har ingen aning om de är sant. eller om de är bara vissa som har så.

mvh
Citera
2014-02-13, 09:28
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rbbb
i en kombo me för lite mat?

ja men onödigt att spekulera kolla bt de kostar väl inget?
jag hörde att man kunde kolla gratis på apoteket.
har ingen aning om de är sant. eller om de är bara vissa som har så.

mvh
Lämna blod så får du värdet direkt.
Citera
2014-02-13, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Lämna blod så får du värdet direkt.

Kan man gå och lämna blod medans man är på aas? Har för mig att man inte fick det innan iallafall, ett par år sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in