Citat:
Ursprungligen postat av
citymormor
Nej nej! Vi Svenskar som flyttar våra barn har fel, det är tydligen bättre med analfabeter som tar lärarens alla resurser, se nedan:
Säger Lina Axelsson Kihlblom, rektor på Ronnaskolan i Södertälje.
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=103&artikel=5779504
Vilken jävla idiot! Klart som fan det blir skit! Föräldrarna flyttar ju barnen för att barnen berättar hemma hur illa det är ställt, om barnen kom hem och påpekade hur bra det blivit med svartmuskiga män som inte förstår något i klassen så skulle ju alla vara glada.
Hemsk utveckling, politiker tycker det är värt att svenska barn får en mycket sämre utbildning för att eventuellt utlänningar ska få en lite bättre utbildning. Vilket inte det stämmer heller, resultatet blir endast att svenska barn och ungdomar får en mer eller mindre förstörd skolgång vilket i sin tur resulterar i depression och ev. ännu värre saker när man blir äldre. Man formas som barn.
Jag är ett sådant exempel och se hur dåligt det gick för mig. Mina föräldrar var naiva, trodde att det man läste i tidningen, såg på nyheterna och det som politikerna sa var alltid sant. Nu vet vi bättre, agera i tid, det är dina barns framtid vi talar om!
Förstår ju alla att individer som knappt kan läsa och skriva på sitt eget språk inte klarar av den svenska skolan. Men Rödgröna vill nu anpassa skolundervisningen till våra svenska barn efter dessa individer.